Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Hiuspuuteri.
Maailman ohuimmat silkkiset liruhiukset.
Hyvä sänky. Selkäkivut äityy niin pahaksi muuten. Been there done that.
Ihana tapa jakaa omaa osaamista ja tietämystä
Älylaite on tavara jota ilman yksikään tälle palstalle kirjoittava ei voi elää.
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
En ymmärrä tästä ketjusta enää mitään.
Itse en voisi alkaa elämään ilman vanupuikkoja. Jo yhden päivän jälkeen korvia alkaa kutittamaan, kahden päivän jälkeen on jo ihan tuskainen olo.
Valtavaa kirjahyllyäni, jossa on kaikki klassikot sekä clit lit kirjallisuutta. Olen nimittäin kirjallisuuden opiskelija (FM).
"Minkä valmistajan kelloja suosittelet budjetti noin max 300 euroa?
Aloitan kohta kauppiksessa ja ostin myös tiukat chinot ja nilkkurit niin pitäisi sopia niiden kanssa."
Tissot-kelloilla on usein paras hinta/laatu suhde. Aina voi hankkia halvemman Casio:n mutta Tissot:ssa on sveitsiläisenä kellona tiettyä arvokkuutta.
Esim. Tissot ref. T122.417.16.011.00 tai Tissot ref. T063.610.16.037.00
Löydät Googlella referenssinumeron perusteella kellojen toimittajat.
Kellon on usein makukysymys. Suosittelen kohtuu hillittyä kellomallia koska kello antaa myös kuvan käyttäjänsä arvostelukyvystä ja kauneudentajusta. Esim. Invicta:lla on paljon mauttomia kellomalleja.
Jos nyt oletetaan että pitäs alkaa minimalistiksi tai elää ilman sähköjä ja pärjätä nykyisessä elämässä, niin ainakin nää.. vaatteita en laske, koska niitä tarvii lähes jokainen, ainakin meillä Suomessa.
Lusikka ja muki! Näillä pärjäis syömisen kannata hyvin. Puukko!
Hiuspampula. Oletan että jokainen pitkähiuksinen samaistuu tähän.
Vessapaperi. Kumma, että tätä ei ole moni vastannut. =D
Puhelin ja laturi. En ole puhelin tai someaddikti, mut kaikki työvuorot ja opiskeluun liittyvät infot tulee tätä kautta, hätätilanteissa myös ehdoton. Tän vois sit ladata koulussa tai töissä.
Tyyny ja peitto.
..ja kyl mä sen akustisen kitaranki valitsisin.
Kynä ja paperia.
Tulentekovälineet ja kynttilöitä.
Taskulamppu.
Kotiavaimet.
Otin juuri makaronilaatikon uunista
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Ruokatarvikkeista oppinut, että kaikelle voi tulla allergiseksi, joutunut luopumaan monista, "mistä ei voi luopua". Sukulaisen kodin tuhouduttua pohtinut myös, että tavaroihinkaan ei kannata juuri kiintyä. Ainoa, minkä haluan pitää, mutta tiedän joutuvani myöhemmin vaihtamaan uuteen on kamera. Samoin esim silmälasit. Niitä ilman ei pärjää, mutta uusia saa tarpeen mukaan
Kuinka tyhmää?