Polttiko äitisi tupakkaa, kun odotti sinua?
Kommentit (19)
Ei, mutta isovanhemmat samassa taloudessa polttivat kuin korsteenit. Ei mitään seurauksia tietääkseni, ellei sitten koulussa mitattu normaalin alarajoilla keuhkojen tilavuus jotenkin liity asiaan. Muistan, että kaverilla oli tosi hyvä tulos ja hänen äitinsä oli polttanut aina ja yhä poltti kotona
Poltti, olen 65-vuotias. Tietääkseni mitään siitä johtuvaa ei minulla ole.
Suuri osa naisista tupakoi raskaana 60-luvulla.
Poltti kai, sillä hän oli pikkulottana sotilassairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhytkasvuisuus ja ADHD.
Höpö, höpö...
Tietysti poltti. Olen syntynyt vuonna 1968. Vakava riippuvuus lenkkimakkaraan siitä taisi jäädä.
Mistä voi tietää, että vaikuttiko vai ei? Mitä jos jonkun mielestä se ei ollenkaan vaikuttanut, koska ei ole mitään fyysisiä ongelmia? Mitä jos se vaikutti, jonka takia on psyykkisiä ongelmia? Tai mitä jos se vaikutti sillä tavalla, että ajattelee olevansa terve ja normaali, mutta jos äiti ei olisi tupakoinnut, niin lapsesta olisikin tullut fiksumpi kuin mitä nytten on?
Ei polttanut. Mulla on aikuisena todettu astma. Alle kouluikäisenä todettu siitepöly-, heinä- ja eläinallergiat.
Ei mutta itse poltin vaikka vähentelin silloin. Lapseni eivät polta ja ovat terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhytkasvuisuus ja ADHD.
Höpö, höpö...
Mikä helvetti sinä olet täällä höpöhöpöttelemään kun et asiasta mitään tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta itse poltin vaikka vähentelin silloin. Lapseni eivät polta ja ovat terveitä.
Sama täällä.
Luultavasti koska poltti lähes ketjussa kunnes yhtäkkiä yli 60v lopetti.
Vierailija kirjoitti:
Poltti, olen 65-vuotias. Tietääkseni mitään siitä johtuvaa ei minulla ole.
Suuri osa naisista tupakoi raskaana 60-luvulla.
Ei kyllä tupakoinut.
Äitini ei ole koskaan tupakoinut.
Vierailija kirjoitti:
Lyhytkasvuisuus ja ADHD.
Minullakin on adhd vaikka äiti ei polttanut.
En usko. Mutta joi ja oli psykoosilääkityksellä.
Tuskin olen normaali, olen siis spesiaali.
Ei.