Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Tyttöystäväni joka on 23-vuotias suomenruotsalainen huippumalli. Itse olen parikymmentä vuotta vanhempi eli 43v.
Oletan että nyt on kyse tavaroista eli esineistä.
En tiedä missä vaiheessa ruoka on muuttunut ihmisten mielissä tavaraksi.
Lähden nyt siitä, että minulla on ravintoa ja nestettä. Minulla on myös lääkkeeni.
Lasken lämpimän kodin myös sellaiseksi asiaksi, joka ei ole tavaraksi luokiteltava aineellinen asia. Kodissa on tietysti käymälä ja suihkutilat, jääkaappi ja ruuan laittomahdollisuudet sisältyvät myös lähtökohtiin. Sänky tyynyineen ja peittoineen pitää myös olla. Ne on tosin mielestäni tavaroita.
Listaan tässä nyt tavaroita, eli esineitä, joita ilman en pärjää.
-Korvatulpat
-Vaatekerta
-Kengät
-Villasukat
-Hammasharja
-Pyyhe
-joku lamppu
-ruokailuvälineet ja joku kattila kauha/lasta
-unimaski
-saippua
-kuukuppi
Kaikki muu on ylellisyyttä.
Koruja. Rakastan koruja. Minulla pitää olla paljon kaikkea kaunista ympärilläni, allani ja päälläni. Kieriskelen koruissa, heittelen niitä ilmaan Roope Ankan tavoin. Rakastan kimallusta ja kaikkea kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Koruja. Rakastan koruja. Minulla pitää olla paljon kaikkea kaunista ympärilläni, allani ja päälläni. Kieriskelen koruissa, heittelen niitä ilmaan Roope Ankan tavoin. Rakastan kimallusta ja kaikkea kaunista.
Ostin juuri kummitytöille alennusmyynneistä uudet rannekorut
vaatetus ja migreenilääkkeet (jotka nekin ovat materiaa...), ruoka, kuukautiskuppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet koska ne halua esitellä täydellistä skandinaavista kroppaani miehille
Mistä olet kotoisin? Suomi ei kuulu Skandinaviaan.
No Fenno Skandeja kuiteskii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight
Oli pakko googlettaa mikä tuo fleshlight on ja järkytyin. Saatte mun puolesta käyttää niitä, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Fleslight-miehet ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.
Mietin tähän liityen, että miten tuo "lelu" eroaa esim dildoista yms joita naiset monesti. käyttävät. Jos naiset saavat käyttää niitä niin kyllä miehillekin oma lelu sallitaan. Näin alle 30 v naisena ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight
Oli pakko googlettaa mikä tuo fleshlight on ja järkytyin. Saatte mun puolesta käyttää niitä, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Fleslight-miehet ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.
Mietin tähän liityen, että miten tuo "lelu" eroaa esim dildoista yms joita naiset monesti. käyttävät. Jos naiset saavat käyttää niitä niin kyllä miehillekin oma lelu sallitaan. Näin alle 30 v naisena ajattelen.
Naisilla dildo on voimaannuttava mutta fleshlight miehellä on sairaan incelin merkki. Ei mene tasan nallekarkit tässä maassa.
Kirjoja ja lamppua, jonka valossa näen lukea pimeänä vuodenaikana.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoja ja lamppua, jonka valossa näen lukea pimeänä vuodenaikana.
Mikä on lempi kirjasi? Olen etsimässä hyvää luettavaa nyt joululomalle
Tokmanilla myydään eli ei