Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet koska ne halua esitellä täydellistä skandinaavista kroppaani miehille
Mistä olet kotoisin? Suomi ei kuulu Skandinaviaan.
Otsikossa puhut tavarasta mutta vastaat itse liha eli ruoka. Ainoa oikea vastaus siis on ruoka koska ilman sitä kuolis jokainen täällä.
Jos taas oikeesti tarkotat tavaraa mutta oot vaan tyhmä niin vastaan koti/asumus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight
Oli pakko googlettaa mikä tuo fleshlight on ja järkytyin. Saatte mun puolesta käyttää niitä, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Fleslight-miehet ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.
Haha, minä ostin aviomiehelleni fleshlightin lahjaksi. En tiedä miten se hänen parisuhdesopivuuttaan vähentää. Hieno puoliso on, ja tyytyväinenkin vielä, kun hommat hoituu niin yhdessä kuin kiireisen lapsiperhearjen lomassa tarvittaessa yksinkin 😁
P.s. minä sain mieheltä lahjaksi jättimol*n.
Tämänaamuinen markkinointiviesti ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Rannekello t. herrasmies joka ei vilkuile luuria ravintolassa
Oi! Onko näitä vielä olemassa? Siis luonnostaan aitoja herrasmiehiä?
Itsellä asia jota ilman en vosi elää on kirjat.
Voisko tän ketjun jo poistaa...
Tarkoitukseen varattuun yläkerran huoneeseen rakennettu kotiteatteri 120" valkokankaalla, 4K-projektori, Genelec-kaiutinjärjestelmä kahdella subwooferilla, täydellinen akustointi, voi katsella leffaa levytallenteena Ultra HD Blu Ray -levyihin saakka, suoratoistot Netflix, Disney+, Amazon Prime, HBOMAX...
Aina katsellessa se nostaa hymyn huulille... on tämä vaan aika makea... oma leffateatteri!
Eilen illalla katsoin Disney+:lta uusimman Star Wars Andor-jakson, kylkeen vähän Lätkäliiga- ja Tuttifrutti-irtokarkkeja... Elämä on hyvä.
Ilman tätä en pärjäisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet kotoisin? Suomi ei kuulu Skandinaviaan.
Veikkaan että Ranskasta; "ne" viittaa ranskan kielen kieltomuotoon; pitäisi toki olla "ne pas halua esitellä (jne)".
Hammasharja, silmälasit, puhelin, pankkikortti, avainnippu.
Vierailija kirjoitti:
Astmapiippu.
Mullekin tuli piipunpoltosta astma; siirryin savukkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Silmälaseja
Mietin ihan just äsken tätä samaa.
Minulla on esim. erämaavaelluksilla aina varalasit mukana. Olisi kurjaa joutua tarpomaan puolisokeana, jos toiset hajoaisivat kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Rannekello t. herrasmies joka ei vilkuile luuria ravintolassa
Tämä on niin totta!
Minusta on jotenkin suloista, kun meidän kummatkin teinipojat ovat tosi tarkkoja omista rannekelloistaan. Ovat isältään oppineet, että miehellä tulee olla rannekello. :)