Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Vierailija kirjoitti:
Rannekello t. herrasmies joka ei vilkuile luuria ravintolassa
Herrasmiehen tunnistaa aina rannekellosta
Vaatteet, kengät, silmälasit. Jotakin ruokaa olisi hyvä olla. Vaikka miten pieni lämmin koppi, jossa voisi olla suojassa myrskyistä ja pakkaselta.
Kuukautiskuppi. Ihan pelastus kuukautisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni joka on 23-vuotias suomenruotsalainen huippumalli. Itse olen parikymmentä vuotta vanhempi eli 43v.
Tyttöystäväsi on sinulle siis vain pelkkä tavara?
Kyllä. Mistä tiesit?
Juokseva vesi ja pesukone, kaikkea muuta ilman kyllä pärjää, mutta pyykinpesu olisi ihan kauheaa jollain pyykkilaudalla ja juuriharjalla 🙈
Piikkimatto.
Vie stressin ja auttaa uniongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalenteri.[/quote
]
Oletko jonkun orja ? Vapaa ihminen ei kalenteria tarvitse.Kalenterittomat eli rajattomat ihmiset käyttävät toisten aikaa kuin se olisi heidän omaansa.
Lukulasit, kahvinkeitin ja kahvipapujen jauhaja, kaasuhella, hammasharja ja kosteusvoide, mukavat kengät ja vaatteet. Hiustenkuivaus fööni ja pyöröharja. Tulipas näitä paljon. Ja vielä passi sekä luottokortti.
Kokkiveitsi on ihan must. Ilman sitä, en valmista ruokaa. Harmittaa, että vasta myöhemmällä iällä sain kokkiveitsen käytettynä, olisi minulla ollut jo aikaisemmin varaa ostaa veitsi itse. Nyt sain myös käyttöohjeet ja teroitusohjeet, sekö teroitus putken. Tätä veistä ei saa pestä astianpesukoneessa.