Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin pelkoni on että vaimo lähtee rokkarin matkaan

Vierailija
30.10.2022 |

Vuoden päivät vaimo on käynyt yksityisillä laulutunneilla ja soittaa kahta eriä soitinta aivan innoissaan ja puhelee eri muusikoista ja rokkareista. Eilen kertoili aikovansa mennä naisporukalla katsomaan jotain bändiä ja hehkutti niin että minulta meni huolesta yöunet. Miehenä en osaa soittaa taikka laulaa joten olen alakynnessä kun vaimo niin paljon hehkuttaa instrumentteja ja rokkareita. Pelostani en ole tietenkään vaimolle sanonut kun en voi. Pelkään silti sitä päivää että vaimo ilmoittaa rakastuneensa rokkariin ja lähtee tämän matkaan. Ylireagoinko vai annanko asian olla?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset osaa soittaa tai laulaa? Miten miehuus liittyy asiaan?

Olen insinööri ja keskityn muihin asioihin, vaikkakin kuuntelen musiikkia.

Ehkä vaimollasi olisikin enemmän yhteistä rokkarin kanssa.

Vierailija
42/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurustellut 4 rokkarin kanssa eikä se ny niin hienoa ole. Seuraava kumppani voisi olla joku muu kun rokkari, vaikka ei näistä koskaan tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenhän lapsia näissä sketseissä on? Aika rajua tekstiä tulee Ketoselta, ei ihan oo lasten korville. Sanoisin K-12. Tai ehkä toi poika oli 13v.

Vierailija
44/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seurustellut 4 rokkarin kanssa eikä se ny niin hienoa ole. Seuraava kumppani voisi olla joku muu kun rokkari, vaikka ei näistä koskaan tiedä

Taiteilijat ei sovi mulle. Ovat aina myöhässä, haahuilijoita, käytännön taidot ja järjestelmällisyys kovin pienellään.

Vierailija
45/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellanen mies ole rokkari eikä mikkään, joka lähtee toisen miehen vaimon matkaan.

Vierailija
46/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos basisti iskee, et insinöörinä voi kyllä mitään.

Basismi jyrää ja kaataa kaiken. Vibraatio tehoaa.

Vierailija
47/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkosi on aiheellinen. Olen rokkari ja suomessa ei ole avio/avomiestä jonka vaimon suussa tai anaalissa en ole käynyt. Pimpit olen jättänyt kilttimiehille.

Homo sä olet. Tule vaan kaapista ulos

Vierailija
48/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ole kun et voi kehuskella sitten muille poikakaverilla ja tuntea itseäsi paremmaksi

Vierailija
49/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana naisille: Älkää sekaantuko rokkareihin.

Vierailija
50/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoituksen sana naisille: Älkää sekaantuko rokkareihin.

Älä huoli. Helpommalla pääsee elämässään tavallisen insinöörin kanssa, joka vain kuuntelee musiikkia. Rokkarit on usein ikuisia lapsia, jotka ei halua kasvaa ikuiseksi. Ei kaikki, mutta ei ole halua ottaa yksilötasolla selville.

Vierailija
51/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin jääkiekkoilija takatukalla.

Vierailija
52/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen insinöörimiestä

Vierailija
53/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkarit levittää prseenhajua sohvaan.

Meillä oli käymässä miehen nuoruudenystävä, eikä se haju lähtenyt sohvasta pois edes kolmessa päivässä.

Silti mieheni oli erittäin huolellinen siinä, ettei jättänyt minua asunnolle kahdestaan rokkarin kanssa puoleksikaan tunniksi

Vierailija
54/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ihan todellinen uhka. Toivottavasti 'rokkari' ei ole kuitenkaan mikään Mick Jagger tai edes Jyrki69. Toisaalta Jyrki69 tuntuu ajatuksena todella uhkaavalta. Siis jos tuollainenkin muusikko vetoaa, niin varmaan naisille riittää, että osaisi soittaa Sleeping Sunin kertsin huuliharpulla.

Vaimo ei pidä Mick Jaggerista, vaikka muita suuria rokkareita niin kotimaisia kuin ulkomaalaisia fanittaakin.

Vierailija
55/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokkarit ovat nykyään terveellisen elämäntavan esimerkkejä jotka elävät vähintään 100 vuotta, kuten Jyrki 69. Älä välitä kuolet kohta syöpään tai kohtaukseen, mutta rokkari porskuttaa.

En minä juopottele tai mässäile. Kuntoilen ahkerasti ja syön terveellisesti elikä tuskin kuolen syöpään tai kohtaukseen ellei vaimo kultani aiheuta sydänsurua.

Vierailija
56/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele GCD-kierto niin olet täysinoppinut rokkari ja vaimosi on bändärisi 4 life.

Vierailija
57/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta bändiä tuossa välissä ehti hajota ja petitkö edellistä rokkaria aina seuraavan rokkarin kanssa?

Vierailija
58/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat harrastaa musiikkia koska pitävät musiikista. Jos kokee kaiken naisen kiinnostuksenkohteen uhkaksi niin on syytä miettiä, miksi. Terveisin, en aio panna joogaopettajaani. Tai kuoronjohtajaani. Aviomiestä pannaan, harrastuskavereiden kanssa harrastetaan.

Vierailija
59/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos basisti iskee, et insinöörinä voi kyllä mitään.

Basismi jyrää ja kaataa kaiken. Vibraatio tehoaa.

Viimeisin heebo josta vaimo kertoi oli rumpali jonka kanssa oli päässyt yhteiskuviin.

Vierailija
60/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimo hehkuttaa instrumentteja". Tää oli hyvä provo tai sitten Ap on basisti.