Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin pelkoni on että vaimo lähtee rokkarin matkaan

Vierailija
30.10.2022 |

Vuoden päivät vaimo on käynyt yksityisillä laulutunneilla ja soittaa kahta eriä soitinta aivan innoissaan ja puhelee eri muusikoista ja rokkareista. Eilen kertoili aikovansa mennä naisporukalla katsomaan jotain bändiä ja hehkutti niin että minulta meni huolesta yöunet. Miehenä en osaa soittaa taikka laulaa joten olen alakynnessä kun vaimo niin paljon hehkuttaa instrumentteja ja rokkareita. Pelostani en ole tietenkään vaimolle sanonut kun en voi. Pelkään silti sitä päivää että vaimo ilmoittaa rakastuneensa rokkariin ja lähtee tämän matkaan. Ylireagoinko vai annanko asian olla?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi jotenkin erityisen ihana vai miksi kuvittelet, että hän tuosta vaan jonkun rokkarin nappaisi?

Vierailija
22/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihota akkas nin se ei kelpaa niille  vrt kaija k

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lihota akkas nin se ei kelpaa niille  vrt kaija k

Kaitsuhan on

Vierailija
24/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan todellinen uhka. Toivottavasti 'rokkari' ei ole kuitenkaan mikään Mick Jagger tai edes Jyrki69. Toisaalta Jyrki69 tuntuu ajatuksena todella uhkaavalta. Siis jos tuollainenkin muusikko vetoaa, niin varmaan naisille riittää, että osaisi soittaa Sleeping Sunin kertsin huuliharpulla.

Vierailija
25/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkarit ovat nykyään terveellisen elämäntavan esimerkkejä jotka elävät vähintään 100 vuotta, kuten Jyrki 69. Älä välitä kuolet kohta syöpään tai kohtaukseen, mutta rokkari porskuttaa.

Vierailija
26/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokkarit ovat nykyään terveellisen elämäntavan esimerkkejä jotka elävät vähintään 100 vuotta, kuten Jyrki 69. Älä välitä kuolet kohta syöpään tai kohtaukseen, mutta rokkari porskuttaa.

Sekin vielä. Moni näyttää balsamoineen itsensä jo hyvissä ajoin, ja muumiot tosiaan vaan porskuttaa. Järkyttävää. Tuollainen rock-zombi ei varmaan löysty ikinä, kuivuu vaan entistäkin tiukemmaksi.

Vierailija
27/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kahta eriä".

Ap on max. 15-vuotias i d i o o t t i trolli.

Keski-Suomen slangia. Erilailla on erillälailla. Olen joutunut kuulemaan sitä muutaman vuoden.

Vierailija
28/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset osaa soittaa tai laulaa? Miten miehuus liittyy asiaan?

Olen insinööri ja keskityn muihin asioihin, vaikkakin kuuntelen musiikkia.

Vierailija
29/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna vaimon mennä ja löytää itselleen musikaalinen mies

Pitänee alkaa salaa opetella nuotteja ja soittamaan että saan vaimon pidettyä.

Vierailija
30/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko elämäntyylinne ja suuntanne eronneet toisistaan. Hän haluaa omanlaista elämää ja sinä omaasi. Onko nainen nuori ja menevä, etsii vielä parasta vaihtoehtoa, vai muuten tykkää harrastaa niitä asioita. Eron (vain teoreettisesti ajatellen) jälkeen olisi elämää, koska löytäisit jossain kohtaa paremman sinäkin, ei ihminen väärää ota tai sinkkuna ok. Mutta entä jos mielikuvitus hieman laukkaa vai onko jotain mikä vaivaa pitkäaikaisesti. Oletteko epäsuhta pari vai tuntuuko että kumpikin on yhtä kiinnostunut? Onko hän rakastunut edelleen vai ei aikaa.

Ei ei ei

Vierailija
31/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi?

Olen tosissani. Miksi epäilet?

Vierailija
32/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ennakoida ja hankkia 3 kimpan rokkarin kanssa. Win-win

Noin sairaita emme ole, joten iso ei kiitos.

Vierailija
33/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rokkariin"? Oletko joku 100-vuotias?

Niin rokkariin juurikin. En ole saavuttanut lähellekään noin korkeaa ikää ja olen yli 30v.

Vierailija
34/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ex-mies pelkäsi, koska käyn keikoilla, juttelen ihmisille ja olen ystävystynyt erään muusikon kanssa ( olen myös erään sukulainen, niin että kynnys on ehkä matalampi).

Sittemmin hän löysi omanlaistaan seuraa ja lähti itse.

Olen edelleen yksin ja muusikko on pysynyt omassa suhteessaan.

Vierailija
35/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkosi on aiheellinen. Olen rokkari ja suomessa ei ole avio/avomiestä jonka vaimon suussa tai anaalissa en ole käynyt. Pimpit olen jättänyt kilttimiehille.

Vierailija
36/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuudestani -60 luvulta, miten kylällä puhuttiin kun eräs nuori emäntä oli lähtenyt Sirkuksen mukaan....

Sitten aina vitsailtiin jos joku erosi, että lähtikö rouvasi Sirkuksen mukaan ....

Niin , kaipa sitä voi rouva lähteä vaikkapa kiertävän nuohoojan mukaan....

Vähän mitä elämä tuo eteensä.

Vierailija
37/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole jo ihastunut. Pitkät, tummat, hieman pajat pojat fantasia. On paljon mageempaa kun 2 joilla on intohimo musiikkiin muusa/bändäri ja rokkikukko. Täydellistä. Ehkä vaimo kömpii takasin , kuntulee petetyksi ja jätetyksi. Staroilla on muijia, joka kylässä, superfaneja!

Vierailija
38/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkosi voi hyvinkin olla aiheellinen. Rokkarit <3

Vierailija
39/91 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/91 |
30.10.2022 |