Pahin pelkoni on että vaimo lähtee rokkarin matkaan
Vuoden päivät vaimo on käynyt yksityisillä laulutunneilla ja soittaa kahta eriä soitinta aivan innoissaan ja puhelee eri muusikoista ja rokkareista. Eilen kertoili aikovansa mennä naisporukalla katsomaan jotain bändiä ja hehkutti niin että minulta meni huolesta yöunet. Miehenä en osaa soittaa taikka laulaa joten olen alakynnessä kun vaimo niin paljon hehkuttaa instrumentteja ja rokkareita. Pelostani en ole tietenkään vaimolle sanonut kun en voi. Pelkään silti sitä päivää että vaimo ilmoittaa rakastuneensa rokkariin ja lähtee tämän matkaan. Ylireagoinko vai annanko asian olla?
Kommentit (91)
lihota akkas nin se ei kelpaa niille vrt kaija k
Vierailija kirjoitti:
lihota akkas nin se ei kelpaa niille vrt kaija k
Kaitsuhan on
Onhan tuo ihan todellinen uhka. Toivottavasti 'rokkari' ei ole kuitenkaan mikään Mick Jagger tai edes Jyrki69. Toisaalta Jyrki69 tuntuu ajatuksena todella uhkaavalta. Siis jos tuollainenkin muusikko vetoaa, niin varmaan naisille riittää, että osaisi soittaa Sleeping Sunin kertsin huuliharpulla.
Rokkarit ovat nykyään terveellisen elämäntavan esimerkkejä jotka elävät vähintään 100 vuotta, kuten Jyrki 69. Älä välitä kuolet kohta syöpään tai kohtaukseen, mutta rokkari porskuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Rokkarit ovat nykyään terveellisen elämäntavan esimerkkejä jotka elävät vähintään 100 vuotta, kuten Jyrki 69. Älä välitä kuolet kohta syöpään tai kohtaukseen, mutta rokkari porskuttaa.
Sekin vielä. Moni näyttää balsamoineen itsensä jo hyvissä ajoin, ja muumiot tosiaan vaan porskuttaa. Järkyttävää. Tuollainen rock-zombi ei varmaan löysty ikinä, kuivuu vaan entistäkin tiukemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
"Kahta eriä".
Ap on max. 15-vuotias i d i o o t t i trolli.
Keski-Suomen slangia. Erilailla on erillälailla. Olen joutunut kuulemaan sitä muutaman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Mikset osaa soittaa tai laulaa? Miten miehuus liittyy asiaan?
Olen insinööri ja keskityn muihin asioihin, vaikkakin kuuntelen musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Anna vaimon mennä ja löytää itselleen musikaalinen mies
Pitänee alkaa salaa opetella nuotteja ja soittamaan että saan vaimon pidettyä.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko elämäntyylinne ja suuntanne eronneet toisistaan. Hän haluaa omanlaista elämää ja sinä omaasi. Onko nainen nuori ja menevä, etsii vielä parasta vaihtoehtoa, vai muuten tykkää harrastaa niitä asioita. Eron (vain teoreettisesti ajatellen) jälkeen olisi elämää, koska löytäisit jossain kohtaa paremman sinäkin, ei ihminen väärää ota tai sinkkuna ok. Mutta entä jos mielikuvitus hieman laukkaa vai onko jotain mikä vaivaa pitkäaikaisesti. Oletteko epäsuhta pari vai tuntuuko että kumpikin on yhtä kiinnostunut? Onko hän rakastunut edelleen vai ei aikaa.
Ei ei ei
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi?
Olen tosissani. Miksi epäilet?
Vierailija kirjoitti:
Voit ennakoida ja hankkia 3 kimpan rokkarin kanssa. Win-win
Noin sairaita emme ole, joten iso ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
"Rokkariin"? Oletko joku 100-vuotias?
Niin rokkariin juurikin. En ole saavuttanut lähellekään noin korkeaa ikää ja olen yli 30v.
Tuota ex-mies pelkäsi, koska käyn keikoilla, juttelen ihmisille ja olen ystävystynyt erään muusikon kanssa ( olen myös erään sukulainen, niin että kynnys on ehkä matalampi).
Sittemmin hän löysi omanlaistaan seuraa ja lähti itse.
Olen edelleen yksin ja muusikko on pysynyt omassa suhteessaan.
Pelkosi on aiheellinen. Olen rokkari ja suomessa ei ole avio/avomiestä jonka vaimon suussa tai anaalissa en ole käynyt. Pimpit olen jättänyt kilttimiehille.
Muistan lapsuudestani -60 luvulta, miten kylällä puhuttiin kun eräs nuori emäntä oli lähtenyt Sirkuksen mukaan....
Sitten aina vitsailtiin jos joku erosi, että lähtikö rouvasi Sirkuksen mukaan ....
Niin , kaipa sitä voi rouva lähteä vaikkapa kiertävän nuohoojan mukaan....
Vähän mitä elämä tuo eteensä.
Eiköhän ole jo ihastunut. Pitkät, tummat, hieman pajat pojat fantasia. On paljon mageempaa kun 2 joilla on intohimo musiikkiin muusa/bändäri ja rokkikukko. Täydellistä. Ehkä vaimo kömpii takasin , kuntulee petetyksi ja jätetyksi. Staroilla on muijia, joka kylässä, superfaneja!
Pelkosi voi hyvinkin olla aiheellinen. Rokkarit <3
Vierailija kirjoitti:
Aww, jotenkin lutunen tarina.
Kerro huolesi vaimollesi.
Mulle tuli ihan sama reaktio, hirveän söpö aloitus 😄
Onko vaimosi jotenkin erityisen ihana vai miksi kuvittelet, että hän tuosta vaan jonkun rokkarin nappaisi?