Pahin pelkoni on että vaimo lähtee rokkarin matkaan
Vuoden päivät vaimo on käynyt yksityisillä laulutunneilla ja soittaa kahta eriä soitinta aivan innoissaan ja puhelee eri muusikoista ja rokkareista. Eilen kertoili aikovansa mennä naisporukalla katsomaan jotain bändiä ja hehkutti niin että minulta meni huolesta yöunet. Miehenä en osaa soittaa taikka laulaa joten olen alakynnessä kun vaimo niin paljon hehkuttaa instrumentteja ja rokkareita. Pelostani en ole tietenkään vaimolle sanonut kun en voi. Pelkään silti sitä päivää että vaimo ilmoittaa rakastuneensa rokkariin ja lähtee tämän matkaan. Ylireagoinko vai annanko asian olla?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
"Vaimo hehkuttaa instrumentteja". Tää oli hyvä provo tai sitten Ap on basisti.
Olen insinööri ja pelkoni on aito. En halua vaimon karkaavan rokkarin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokkarit ovat nykyään terveellisen elämäntavan esimerkkejä jotka elävät vähintään 100 vuotta, kuten Jyrki 69. Älä välitä kuolet kohta syöpään tai kohtaukseen, mutta rokkari porskuttaa.
Sekin vielä. Moni näyttää balsamoineen itsensä jo hyvissä ajoin, ja muumiot tosiaan vaan porskuttaa. Järkyttävää. Tuollainen rock-zombi ei varmaan löysty ikinä, kuivuu vaan entistäkin tiukemmaksi.
Tämä pätee mitä suurimmalla syyllä myös meihin vähän vanhempiin rokkinaisiin t. N54
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää. Vaimosi ei kiinnosta.
Jyrki
Muiden puolesta en voi vastata, mutta kommentoin itse näin rokkarina, että en ole kiinnostunut varatuista, kun olen kohta 30 vuotta ollut naimisissa saman naisen kanssa eikä ole mitään tarvetta vaihtaa. -Kitaristi
Vaikka tämä provolta haiskahtaakin niin vastaan silti.
Olen nainen joka rakastaa käydä keikoilla ja käyn katsomassa erästä bändiä useamman kerran vuodessa ulkomailla. Viestittelemme vieläpä erään bändin jäsenen kanssa muutenkin ja mies tietää tämän. Mies kuitenkin luottaa siihen että en tee typeryyksiä eikä kyllä löydy mihinkään pettämiseen tms. mitään halujakaan. (Mies on käynyt kyseistä bändiä katsomassakin kanssani useaan otteseen)
Antaisin asian olla ja kehottaisin jopa joskus lähtemään vaimon kanssa keikoille yhdessä.
Aika vähän on tehtävissä. Jos sielu soi samaan tahtiin.
Olen jatkuvasti harahtunut taiteelijoihin. Yleensä hulluja, arki sekamelskaa, narsisteja, pa, ja niin ihania.
En oikein ole samalla aaltopituudella, tavallisten , tylsien kaupankassojen tai toimistontyttöjen kaa.
Ehkä yliopistoporukka voi vedota älyyn, mut ei heart.
Mitä yhteistä on lemulla ja löyhkällä?
-Ne on molemmat lokkaleita.
Me rokkarien oikeat muijat ollaan ihan oma rotumme ja siihen ei instrumenttien ihailu paljon kuulu. Sellainen ihailu on bändärien hommaa. Me pidetään arki ja paletti (ja usein rokkarin kasetti) kasassa kotirintamalla, kuunnellaan pelot, surut ja riemut, niinkuin kunnon kumppanin kuuluu ja potkitaan persuksille tarvittaessa. Rokkari on siitä hankala puoliso, että se on aina pois ja töissä, mutta toisaalta yleensä ihan mahtava kumppani kotona noin muuten. Olisiko vaimostasi tällaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Jos basisti iskee, et insinöörinä voi kyllä mitään.
Basismi jyrää ja kaataa kaiken. Vibraatio tehoaa.
Mistä tietää, että lava on vinossa?
Basistilta valuu kuola vain toisesta suupielestä, mutta tosi seksikkäästi tietenkin. Slurps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ihan todellinen uhka. Toivottavasti 'rokkari' ei ole kuitenkaan mikään Mick Jagger tai edes Jyrki69. Toisaalta Jyrki69 tuntuu ajatuksena todella uhkaavalta. Siis jos tuollainenkin muusikko vetoaa, niin varmaan naisille riittää, että osaisi soittaa Sleeping Sunin kertsin huuliharpulla.
Vaimo ei pidä Mick Jaggerista, vaikka muita suuria rokkareita niin kotimaisia kuin ulkomaalaisia fanittaakin.
Mick Jaggerin mainitsin esimerkkinä ikälopusta rokkarista, joka silti vaihtaa vähintään viiden vuoden välein nuorempaan naismalliin. Nykyään tekee vielä lapsiakin jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Me rokkarien oikeat muijat ollaan ihan oma rotumme ja siihen ei instrumenttien ihailu paljon kuulu. Sellainen ihailu on bändärien hommaa. Me pidetään arki ja paletti (ja usein rokkarin kasetti) kasassa kotirintamalla, kuunnellaan pelot, surut ja riemut, niinkuin kunnon kumppanin kuuluu ja potkitaan persuksille tarvittaessa. Rokkari on siitä hankala puoliso, että se on aina pois ja töissä, mutta toisaalta yleensä ihan mahtava kumppani kotona noin muuten. Olisiko vaimostasi tällaiseen?
Minua vaimo on tukenut parhaansa mukaan niin miksi ei sitten tukisi rokkariakin? Sen verran hyvin tunnen vaimoni ettei tyydy mihinkään kotipiian rooliin vaan olisi mukana jokaisella keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos basisti iskee, et insinöörinä voi kyllä mitään.
Basismi jyrää ja kaataa kaiken. Vibraatio tehoaa.
Viimeisin heebo josta vaimo kertoi oli rumpali jonka kanssa oli päässyt yhteiskuviin.
Tuollainen human metronome tiukoilla filleillä olisi myös kauhea uhkakuva.
sinkkuna on muutenkin parempi olla joten ei tuo nyt iso menetys ole... ei kannata jatkuvasti stressata...
Tuskin se sentään matkaan lähtee. Varmaan vain tarjoaa lettuaan hetken huumassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi uusi rokkari kuin nykyinen runkkari
íííííí
voi miten hauska en kestÃ!
Eihän ne rokkarit yleensä kauhean terävästä päästä ole. Kauanko niitä sitten jaksaa?
Minua pelottaa rokkarin puolesta että näin käy.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 16, silloinen tyttöystäväni kysyi osaako soittaa tai laulaa. Sellainen mies on kuulema tosi kuuma.
En osaa kumpaakaan, joten aloin pelkäämään että kohta se sitten lähtee jonkun soittajan matkaan.
Kyllähän se sitten lähti, ei ollut soittaja eikä muusikko, vaan tavallinen naistenhakkaaja ja juoppo narkki.
Jos naisesi haaveilee, hän on päätöksen jo tehnyt. On vain ajan kysymys koska lähtee toisen matkaan.
M40
Mahtava päättelyketju. Joskus jonkun toisen TEINI-IKÄINEN heila on tykännyt muusikoista ja lähtenyt jonkun toisen, joka ei ollut muusikko, matkaan, niin varmasti aloittajan vaimokin tekee niin.
Jos joku muu mies tekee oletuksia naisista, sen perusteella mitä teinitytöt ovat joskus tehneet, niin miettikää vähän mitä itse olitte teininä tai jos olitte niin fiksuja ja kypsiä, niin miettikää jotain kaveria. Useimmat meistä ihmisistä kasvaa henkisesti todella paljon 14-25 vuotiaana ja senkin jälkeen kehitystä tapahtuu reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon seurustellut 4 rokkarin kanssa eikä se ny niin hienoa ole. Seuraava kumppani voisi olla joku muu kun rokkari, vaikka ei näistä koskaan tiedä
Suosittelen insinöörimiestä
Jos haluaa tylsän miehen, silloin insinööri on loistava valinta.
Niipä aapeen kannattaa olla extra varovainen...tiedättehän biisinkin.. rakastuin mä basistiin, joka aito on ja vielä enemmän woah woah. Niipä, tosi juttu se. Exä lähti basistin mukaan tasan 12 vuotta sitten eikä ole palannut takas.