Pahin pelkoni on että vaimo lähtee rokkarin matkaan
Vuoden päivät vaimo on käynyt yksityisillä laulutunneilla ja soittaa kahta eriä soitinta aivan innoissaan ja puhelee eri muusikoista ja rokkareista. Eilen kertoili aikovansa mennä naisporukalla katsomaan jotain bändiä ja hehkutti niin että minulta meni huolesta yöunet. Miehenä en osaa soittaa taikka laulaa joten olen alakynnessä kun vaimo niin paljon hehkuttaa instrumentteja ja rokkareita. Pelostani en ole tietenkään vaimolle sanonut kun en voi. Pelkään silti sitä päivää että vaimo ilmoittaa rakastuneensa rokkariin ja lähtee tämän matkaan. Ylireagoinko vai annanko asian olla?
Kommentit (91)
Mä ole neljäksikasina alkanut uudelleen rokkariksi. Bändärit on aikuistuneet mutta meno bäkkärillä sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rokkariin"? Oletko joku 100-vuotias?
No mitä ne nykysin on jotka soittaa rokkia?
Rockia soittavia henkilöitä.
Rokkari soittaa ja laulaa kitarata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset osaa soittaa tai laulaa? Miten miehuus liittyy asiaan?
Olen insinööri ja keskityn muihin asioihin, vaikkakin kuuntelen musiikkia.
Olen ollut treffeillä insinöörin kanssa, joka soitti myös kitaraa. Ei se insinööriys mitään estä.
Minä olen nähnyt kyllä kun perheenäiti lähtee miehensä silmien edessä fanittamansa rokkarin matkaan. Olen myös nähnyt kun naiset lähtee keikkabussin kuljettajankin matkaan...
t. entinen rokkarin vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut treffeillä insinöörin kanssa, joka soitti myös kitaraa. Ei se insinööriys mitään estä.
Soittiko kitaraa insinöörimäisen mekaanisesti vai oliko soitossa myös tulkintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittiko kitaraa insinöörimäisen mekaanisesti vai oliko soitossa myös tulkintaa?
En tiedä, en kuullut hänen soittavan. Olimme vain yksillä treffeillä, sillä en halunnut nähdä häntä uudestaan. Ei kuitenkaan ole mitään syytä epäillä että olisi valehdellut soittoharrastuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rokkariin"? Oletko joku 100-vuotias?
No mitä ne nykysin on jotka soittaa rokkia?
On juu munkin mielestä edelleen rokkareita :D
Ehkä on jotain teinejä, joka ei ole vielä rokkia kuullutkaan eikä rokkareita nähnytkään.
No tuskin rokkarin matkaan lähtee, mutta sellaisen sängyssä voi käydä.
Kaikilla naisilla on bändärigeeni.
Miten kävi? Lähtikö vaimo rokkarin mukaan??
Ja vaimo joku 17-19v, ei kai muut enää lähde "rokkareiden" matkaan.