Nainen, kuinka suhtautuisit, jos miehesi vaatisi isyystestin vaikka lapsi olisikin miehen?
Menisikö luottamus mieheen?
Sallisitko miehen epäillä sinua?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä vaiheessa te otatte isyystestin puheeksi? Kukaan ei ole tuota kommentoinut.
Me otettiin tuo puheeksi varmaan jollain kolmansilla treffeillä. Ei siis oltu siinä vaiheessa tekemässä lapsia eikä edes vielä parikaan vaan puhe tuli avioehdosta ym ihan yleisellä tasolla.
Te teitte kuten pitääkin. Osa miehistä tuntuu kuvittelevan, että asiasta voi sanoa lapsen synnyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää minulle, miksi niiden 1-2%:n takia pitäisi ne kaikki viattomat 98-99% äideistä olla yhtä lailla epäilyksen alaisia?
Eihän se nyt niin mene, että jokaisella miehellä on 1-2% riski joutua isäksi lapselle joka ei ole hänen. Lyön vaikka pääni pantiksi, että niiden 1-2%:n naisista kohdalla olisi vaikka mitä muita hälytyskelloja ja merkkejä epäluotettavuudesta.
Eli naisella on oikeus erota miehestä, joka harjoittaa miehen oikeuksia, kun osa naisista ei valehtele ja petä. Selvä.
Naisten oikeudet ei tietenkään toimi samalla tavalla? Miesten tulee kunnioittaa naisten oikeuksia.
Naiset! OPETELKAA KUNNIOITTAMAAN MIESTEN OIKEUKSIA!
"Osa" naisista ei valehtele ja petä? VALTAOSA ei niin tee tämän tilaston mukaan!
Sinulla on oikeus pyytää isyystestiä, ihan vapaasti, mutta en edelleenkään ymmärrä miten tuon tilaston valossa nainen on pettäjä kunnes toisin todistetaan!
Vierailija kirjoitti:
Luottamus menisi, mutta suostuisin, mutta sen jälkeen vaatisin mieheltä tekemään isyystestin, jos lähipiirille tai miehen työpaikalle syntyy vauva. Samoin joka kuukausi sukupuolitauti-testi.
Ja minä pakottaisin naisen tekemään SPT-testin joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin ja laittaisin miehen maksamaan elareita.
Kertoo paljon millaisia suominaiset ovat, kun tämä kommentti saa ylänuolia. M27
Mies näkee lapsesta suoraan että se on hänen eli testi on suoraa vtuilua ja kuka sellaisen miehen kanssa haluaa olla joka loukkaa tahallaan. Lisäksi heräisi epäilys siitä että mies on itse pettänyt.
Niin, "vain" 30% niistä tapauksista, joissa mies on epäillyt isyyttään ja asia on testattu, tämä ei ole ollut biologinen isä. Mikähän todellinen luku olisikaan, jos kaikki testattaisi automaattisesti?
Mitäpä luulet, että herääkö miehellä mitään epäilyksiä, jos nainen ei suostukaan testiin?
Kyllä mä melkoisen paljon ihmettelisin koska kaikki kolme lasta ovat kuin kopioita miehen äidistä (ja ei, miehellä ei ole veljeä). Itse asiassa lapsissa ei ole ainakaan toistaiseksi mitään piirteitä minusta. Tai no, yksi lapsista peri minulta siniset silmät.
Isyystesti ei ole miehen oikeus.
Se todistaa vain sen, että luottamus menee mieheen.
Myöntyisin ja sitten erottaisiin. Kuten monilla aiemmilla, luottamus menisi täysin. Projektoi omia syyllisyydentunteita muihin. Turha sitä olla yhdessä, jos osapuolista toinen ei pysty sitoutumaan liittoon vaan jahtaa muita ja syyllistää toista, onhan näistä tullut kuultua.
Miehen on aivan helppoa tehdä testi salaakin. Itse olisin järkyttynyt, jos mieheni haluaisi isyystestin tehdä. Toivoisin, että tekisi hiljaa itsekseen, jos aivan pakko olisi.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tässäkin asiassa valtava etulyöntiasema miehiin verrattuna.
Nainen ei halua miehen tietävän totuutta.
Siis totuutta, että lapsi on miehen, kuten kysymyksessäkin mainittiin?
Sedät valtaavat palstan! APUA!
Tarttuvat provoihin niin herkästi ja osa vielä esittää naisia.
Mä en petä, mutta ymmärrän, että mies ei koskaan voi olla 100%:n varma, joten ihan tyynesti ottaisin ja sais mun puolesta testit tehdä.
Mun mielestä kaikkien miesten kannattaisi testi teettää niin kauan, kun laki on asian suhteen nykyinen.
Kenenkään miehen ei pidä joutua petoksen kohteeksi ja maksamaan lapsesta, joka ei hänen ole.
Minusta miehen tulisi saada toteuttaa oikeuksiaan ja naisen tulee kunnioittaa. Paskat naiset ei kunnioita. M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon naisesta, jos haluaa salata totuuden mieheltä, ja totuuden tultua esille eroaa ja vaatii elareita. Tuossa tilanteessa naisen tulisi olla iloinen, kun ei ole pettänyt ja mies saa tästä lääketieteellisen todistuksen.
Onneksi olen vela. M25
Mekin olemme onnellisia siitä että olet vela. :)
Noinko paljon se teitä naisia ärsyttää, kun mies on mielummin onnellisesti sinkku kuin suominaisen kotiorjana ja Tinder-panojen elarimaksajana? Surullista. M25
Kuulostatkin iloiselta hepulta. Ei se meitä ärsytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin ja laittaisin miehen maksamaan elareita.
Kertoo paljon millaisia suominaiset ovat, kun tämä kommentti saa ylänuolia. M27
Mies näkee lapsesta suoraan että se on hänen eli testi on suoraa vtuilua ja kuka sellaisen miehen kanssa haluaa olla joka loukkaa tahallaan. Lisäksi heräisi epäilys siitä että mies on itse pettänyt.
Niin, "vain" 30% niistä tapauksista, joissa mies on epäillyt isyyttään ja asia on testattu, tämä ei ole ollut biologinen isä. Mikähän todellinen luku olisikaan, jos kaikki testattaisi automaattisesti?
Mitäpä luulet, että herääkö miehellä mitään epäilyksiä, jos nainen ei suostukaan testiin?
Tilastosi on ahteristasi vedettyä bullshittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin vaatia isyystestiä sitten, kun naisille se on noin kova paikka, kun mies haluaa tietää totuuden naisen paneskeluista.
Kova paikka on se että epäillään täysin perusteettomasti ja epäreilusti pettämisestä. Sellaisen ihmisen taholta, johon itse luotti ja jota siihen saakka kunnioitti.
Ei se mitään epäilyä vaadi, vaan sen, että järkevä ihminen ymmärtää että mahdollisuus kumppanin uskottomuuteen on aina olemassa epäili sitä tai ei. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka ovat luottaneet kumppaniinsa ja olleet väärässä. Kukaan meistä ei ole sen riskin yläpuolella. Minusta on tavallaan ylimielisyyttä ajatella, että on niin paljon parempi ihmiatuntija kuin ne kaikki petetyt ettei sellainen voisi mitenkään käydä omalle kohdalle.
Suako ei haittaisi jos kumppani haistelisi sun pikkuhousut kun tuut illalla viihteeltä tai tsekkaisi sun sometilit? Koska et ole riskin yläpuolella? Miksi näin epäileväinen ihminen edes alkaa suhteeseen toisen kanssa, kun lähtökohta on kuitenkin valmistautua tulevaan petokseen?
Mikä p!run palikka on päässä nurinpäin kun vertaa isyystestiä johonkin pikkuhousujen nuuskimiseen?!
Mikä ero siinä on? Kummassakin epäillään että on ollut seksiä jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa.
Vain huonot miehet tekee isyystestejä!!! N43
Vierailija kirjoitti:
Että isälle lisää oikeuksia vaatia tällaista, vaikkei ole oikein mitään velvollisuuksiakaan.
T. Äiti lapselle, jonka isä ei ole ikinä lapsestaan välittänyt (josta kärsii vain lapsi)
Ikävä kyllä oma tasosi teki sen, että menit levittämään reitesi tuollaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton nainen ja sitä mieltä että isyystestin tulisi olla pakollinen. Jokaisen miehen oikeus.
Jokainen mies saa aivan vapaasti toteuttaa oikeuttaan. Miksi se pitäisi pakottaa kun siihen on jo täysi vapaus?
Jos menet vaatimaan niin vaimo lähtee lätkimään, kuten tämäkin keskustelu osoittaa. Jos olisi rutiini kaikille niin ei tulisi mitään parisuhdeongelmia. Ellei lapsi olisikin jonkun toisen.
No pitäiskö se halu isyystehtiin tuoda ilmi siinä vaiheessa kun on vaimoaan valitsemassa niin osaa valita itselleen sopivan vaimon?
Minä toin ja vaimoni ymmärsi täysin, kun kerroin mitä olen aiemmin kokenut. Minua on kolme paksuna jo ollutta naista yrittänyt kusettaa, että olisin lapsen isä, joten luottamus suomalaisiin naisiin meni täysin. Nykyinen vaimoni oli neitsyt ja kun tuli puhetta lapsista, kysyin, miten reagoisit siihen, jos vaatisin isyystestiä lapsen/lasten synnyttyä. Hän mietti hetken ja sanoi, että mikäs siinä, sehän olisi vain hyvä, että sitten voisit olla täysin varma, kuka on lasten biologinen isä.
Onpa sinulla ymmärtäväinen mielikuvitusvaimo!
Kysyisin, mistä epäilykset ovat heränneet, ja tietääkö hän mahdollisia kilpailevia isäkandidaatteja.
En vastustaisi testaamista, koska silloinhan mies saisi varmuuden siitä, että juoruakkojen ja -ukkojen puheet ovat valhetta.
Hämmentyisin. Saattaisi mukana olla ärtymyksen tunteitakin, vaikka tavallaan ymmärrän sen testin haluamisen. Kyllä se isyystesti varmaan sitten tehtäisiin, onhan nykyään aika pinnalla nämä isyyshuijaukset.