Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No just. Mistä lähtien keskenmeno = " lapsi kuoli vauvana" ?
04.11.2006 |
Meinaan vaan tuota maajussilööppiä Iltalehdessä. Vähän väkisin väännetty.
Kommentit (5)
Toki oli harhaanjohtavasti otsikoitu. Luulin minäkin että on elävänä syntynyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta eihän siinä lööpissä, jos oikein muistan, mitään valehdeltu. Jätettiin vain kertomatta, että vauva kuolikin jo kohtuun, eikä vasta syntymänsä jälkeen.
Sen jälkeen kohtukuolema.
T:neuvolantäti
Alue: Aihe vapaa
Mutta muuten samaa mieltä kanssas.