Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näet miehesi exän ekaa kertaa ja tämä on kaunotar sinuun verrattuna niin mitä tunteita se sinussa herättää

Vierailija
11.11.2006 |

Eli kuvittele tilanne että olet seurustellut vasta muutaman kuukauden miehen kanssa ja näet tämän exän joka olisi kaunotar sinuun verrattuna, mitä tunteita se herättäisi sinussa? Laskisiko itsetunto, kun tiedät että on melkein päivittäis tekemisissä exänsä kanssa lapsen takia. Tai tulisitko mustasukkaiseksi? Kertokaahan.. Ja myös huomattavasti laihempi

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisitko että miten se on tuollaisen kaunottaren kanssa joskus ollut. Mitä ajattelisit seuraavalla kerralla kun tiedät että mies on naisen kanssa tekemisissä?

Vierailija
2/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen eksä ei ole (ikävä kyllä) mikään kaunotar. Tai siis toinen on ystävämme ja toisen olen muutamia kertoja tavannut.

Jos eksä olisi upea kaunotar, olisin varmaan melko iloinen, ja minulle tulisi fiilis, että minun on esittäydyttävä edukseni ja pidettävä miehestäni hyvää huolta, että hän jaksaa pysyä kanssani :D.

Varmaan harjaisin silloin hiukset kotona ollessa jne, enkä viitsisi olla niin räjähtänyt kun ajattelisin hänen upeaa eksäänsä ja sitä miettiiköhän mies häntä, tai kaipaakohan parempaa.

Mutta tilanne nyt kuitenkin on se, että tiedän miehen pysyvän vain minun kanssani, vaikka en kävisi suihkussa kuukauteen jne, eli minulla ei ole ns. mitään haastetta, vaan alkaa lähinnä mennä tylsäksi.

En jaksa miellyttää ketään ilman tarvetta, ja ikävä kyllä olen saanut selville, että mitään tarvetta ei ole.

Minulle ehdottomasti olisi sopinut ihminen, jota minun täytytyisi miellyttää ja jota kunnioittaisi, enkä kehtaisi tehdä mitä tahansa jne, mutta, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex osallistui kuulemma kauneuskilpailuihin nuorempana. Oli kyllä vaikea uskoa, kun kuulin - vaikka hän on minua 8 vuotta nuorempi, hän näyttää 10 vuotta vanhemmalta. Ja missivuosista ovat kilot triplaantuneet. Mutta jos siis oletetaan, että hän olisi pysynyt entisissä mitoissaan ja ulkonäössään, niin ajattelisin tosiaan, että minulla on jotakin ulkonäköä tärkeämpää.

Vierailija
4/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei miehen eksä nyt sitten olisi joku Hollywood-tähti tyyliä Scarlett Johansson tai Halle Berry:) Olen itse kaunis ja tyylikäs, ehkä vähän itserakas, mutta muuten hyvä tyyppi.

Vierailija
5/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin ehkä, että onko kaunottaren pää ihan tyhjä, kun mies ei ole sen kanssa viihtynyt. Tai sitten pähkisin, että kumpikohan suhteen lopetti ja miksi. Jättikö kaunotar kumppanini ja haikaileeko mieheni hänen peräänsä.

Auts, paha tilanne. Onneksi miehen exät on ollu rumempia kuin minä. ;)

Vierailija
6/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän hänen ollevan/ olleen miehen mielestä kauniskin (minun silmääni ei) mutta ei se minua hetkauta suuntaan eikä toiseen. Pääasia että minä olen miehen mielestä kaunis ja maailman ihanin nainen :). Minut hän haluaa, ei exäänsä. Eikä vertaile.

Vierailija
7/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaikkea sitä, mitä minä en ole.

Ajattelin vain, että hullu nainen kun jätti noin upean miehen ja mielessäni kiitin siitä, koska sain maailman parhaan miehen itselleni.

Nimim.11 vuotta naimisissa

Vierailija
8/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on exänsä kanssa tekemissä aika paljon, kun hyviä kavereita keskenään ovat. En tiedä miksi erosivat. Kai minä sit oon miehelle parempi kun ex, kun kerta mun kanssa on naimisiin menny.

Vierailija
9/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin kun ajattelisin, tulisin varmasti siihen lopputulokseen, että no, ehkä se kauneus on sitten vain ulkokouressa, kun mieheni on naisesta eronnut. Tavallaan voittajaksihan siinä pitäisi itsensä tuntea!

Vierailija
10/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään merkitystä, miksi ero on tullut. Menneitä mitkä menneitä.

Vierailija
11/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti jonkun silmissä kauniimpi. Mutta minä olen se sielunkumppani, eikä mun tarvi olla mustasukkainen. (Ekat olikohan n. 8 vuotta lähetteli kortteja, soitteli ja löi luuria korvaan jos vastasin)

Ei ole tarvinnut olla mustasukkainen, toki joskus miestä kiusoittelen.

Vierailija
12/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun miehen exät on kaikki hyvännäkösiä. joten tuttu jutt, mutta toisaalta pidän itseänikin hyvännäkäisenä. Sit jos joku existä ois just joku mieletön kaikkien palvova seksisymbooli ni ois varmaan hassu olo. Ehkä pitäisin itseäni vielä suuremmassa arvossa tai sitten samanlailla kun muutkin, miettisin, että onkohan se sitten hölmö, ilkeä, leuhka tai muuten ärsyttävä kun eiväy ole enää yhdessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi