Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.
Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.
Kommentit (315)
36v ja 38v miehillä menee onneksi paljon paremmin
Naiset tuntuu vain niitä komeita chadeja niin haluavan, lievästi ylipainonen mies ei kelpaakkaan joka on hieman erilainen tai yksinkertainen.. kyllä ne nuoremmatki yksinkertaiset komeat miehet kelpaa jollekkin, mä oon kai poikkeus sitte, harmi.
Vierailija kirjoitti:
36v ja 38v miehillä menee onneksi paljon paremmin
Ei todellakaa mene kaikilla.
Ehkä mun pitää sit panostaa itteeni ja muuttua kerta tästä ei näytä vaan tulevan mitään. Naamassa kuitenkaa ei ole mitään vikaa ja kropassa.
Ai Allu on nykyään mieltynyt inceljuttuihinkin. Naisten kiinnostuksesta ei enää siinä vaiheessa kannata haaveillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai Allu on nykyään mieltynyt inceljuttuihinkin. Naisten kiinnostuksesta ei enää siinä vaiheessa kannata haaveillakaan.
En mä jaksa tänne kirjottaa mitää. pelkkää paskaa ja haukkumista tulee kiitos ja hei.
Poistakaa koko ketju kiitos. sekopäistä porukkaa täälä vaan on ja haukutaan kehitysvammaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu kans, miten oot tinderissä esitelly ittes.
Aina selitetään jostain esittelystä, mutta olen nähnyt usean naisen selaavan tinderiä ja eivät ne lue sitä tai edes vaivaudu katsomaan seuraavaa kuvaakaan.
Mitäs tuohon vois sanoa näin some aikana..37v on vanha.
Millaisia viestejä kirjoitat, jos niihin ei vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu kans, miten oot tinderissä esitelly ittes.
Aina selitetään jostain esittelystä, mutta olen nähnyt usean naisen selaavan tinderiä ja eivät ne lue sitä tai edes vaivaudu katsomaan seuraavaa kuvaakaan.
Jos jo ensimmäisestä kuvasta käy ilmi että ei kiinnosta, niin miksi pitäisi lueskella epäkiinnostavien miesten tekstejä? Kiinnostavien miesten tekstit luetaan kyllä ja kaikki kuvat katsotaan. Ja niitä kiinnostavia ihmisiähän siellä ollaan etsimässä eikä käyttämässä aikaansa sellaisiin, joista näkee yhdellä vilkaisulla että ei sytytä. Toki joillain on varmaan enempi aikaa ja huvikseen lueskelevat kaikki tekstit ja katsovat kaikki kuvat, minä esimerkiksi. Lähinnä uteliaisuudesta.
Teksti ON tärkeää, älkää käsittäkö väärin. Mutta ensimmäinen kuva on vielä tärkeämpi. Se on se ensiaskel siihen että alkaa tekstikin kiinnostaa. Eli ei mitään myrtsynaamoja ekaksi kuvaksi. Sitten niiden keskuudesta joiden kuvat kiinnostaa, valitaan se jonka teksti on kaikkein paras.
Mikä mussa on vikana kun en saa alle 28 vuotiaasta naista? Alkaa nykyään jo v...tuttamaan noi vanhat ja yli 40 vuotiaat akat.
M54
No mä yritän jatkossa vähemmän tavallisemman näkösiä lähestyä ja pyöreempiä naisia ja heitän läppää.. en oo niin negatiinen ja ruikuta.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on nainen vastannu ja joskus ne vastaa, mutta ei se homma oikee lähe mihkään suuntaan, itse haluaisin tavata mutta nainen ei ilmeisesti
Lopeta jo tämä jankuttaminen, ap!!!!!!
nainen kehui mua tinderissä mukavaksi. tästä on hyvä jatkaa.
Niin lopetankin, täälä on vain ilkeitä ihmisiä ja haukutaan minkä kerkee. Mä vielä saan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on nainen vastannu ja joskus ne vastaa, mutta ei se homma oikee lähe mihkään suuntaan, itse haluaisin tavata mutta nainen ei ilmeisesti
Harvemmin kukaan nainen haluaa tavata parin viestin kirjottelun jälkeen vielä. Siksi naiset haluaa kirjoitella hetken, että saavat selvää onko se kirjoittelukaveri ihan täysjärkinen. Onnea matkaan.
Niin mutta minä aika nopeasti haluasin tavata ja olisi kiva päästä naista koskemaankin.
Mä en ole koskaan saanut kehitysvammaista naista pahasti, etsikööt toisen kehitysvammaisen.