Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaksi kivi-tuikkua hyvä vai huono joululahja?

Vierailija
29.10.2022 |

Ilahtuisitko sinä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna taas jokainen ostaa ja saa tavaraa joita ei tarvitse. Siis niin turhaa.

Olen isoilla kirjaimilla puhunut perheen kanssa, en tarvi mitään, kirjatkin saan kirjastosta, en kotiin yhtään enää lisää. Enkä osta aikuisille. Lasten teinit pyytävätkin, laita mummu mieluummin rahaa tilille.

Vierailija
22/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua, eiköhän tuikkukippoja ole kaikilla on liikaa. Justiin sitä turhaa krääsää, ennemmin jotain kahvipakettia, suklaata, juustolajitelma yms.

Itse en kynttilöitä polta, oon kyllä itsekin jotkut kipot saanut lahjaksi. Vielä ovat 20 vuoden jälkeen käyttämättä.

Joku lahja pitäisi keksiä 30-vuotiaalle naiselle, joka ei juo kahvia eikä alkoholia, ei syö suklaata tai muita herkkuja. Mikään syötävä tai juotava ei siksi ole oikein vaihtoehto. Ap

Juoko hän teetä? Jos ostaisit jotain laadukasta teetä? 

Hirmu vaikea näin täysin tuntematta oikein mitään ehdottaa. Mieti, mistä hän pitää tai mitä harrastaa ja anna jotakin siihen liittyvää. Se voi olla myös joku yhteinen kokemus, ei sen ole pakko olla esine tai syötävää/juotavaa.

Laadukasta teetä oli tämän palstan mukaan "ihanaa" keinotekoista esanssipaskaa. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joillakin suuret ongelmat, jos stressaantuu kynttilälyhdyn saamisesta. Jos ei millään halua pitää saamaansa lahjaa, niin voihan sen antaa eteenpäin lahjaksi jollekin muulle. Jos joku kysyy jotain lyhdyn kohtalosta, voi sanoa, että se meni rikki tai että ei muista mihin on sen pannut. "Olen minä sitä itsekin etsinyt, kai se jossain vaiheessa jostain putkahtaa esiin..."

Vierailija
24/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua, eiköhän tuikkukippoja ole kaikilla on liikaa. Justiin sitä turhaa krääsää, ennemmin jotain kahvipakettia, suklaata, juustolajitelma yms.

Itse en kynttilöitä polta, oon kyllä itsekin jotkut kipot saanut lahjaksi. Vielä ovat 20 vuoden jälkeen käyttämättä.

Joku lahja pitäisi keksiä 30-vuotiaalle naiselle, joka ei juo kahvia eikä alkoholia, ei syö suklaata tai muita herkkuja. Mikään syötävä tai juotava ei siksi ole oikein vaihtoehto. Ap

Teelajitelma ja sen kanssa kuivattuja hedelmiä ja erilaisia pähkinöitä?

Vierailija
25/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella geneerinen ja tylsä lahja. Kait nyt jokainen joka haluaa ostaa sellaset ite.

Vierailija
26/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholiton viini? Raakasuklaa?

Ylipäätään, mitä tarkoitat herkulla? Tosi epämääräistä.

Vierailija
27/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teelajitelma ja sen kanssa kuivattuja hedelmiä ja erilaisia pähkinöitä?

😂

Vierailija
28/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain nautintoaineita, esim pullo Tapio-viinaa.

Vierailija
29/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella geneerinen ja tylsä lahja. Kait nyt jokainen joka haluaa ostaa sellaset ite.

Eikö sama päde muihinkin lahjoihin?

Vierailija
30/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lahja olisi kiva, olen myös itse 30-vuotias nainen. En tosin juurikaan polta kynttilöitä, mutta tykkään tuollaisista jutuista, muutama mariskoolikin vitriinistä löytyy. En itse kuitenkaan ostaisi tuollaisia itselleni, mutta ilahdun kyllä, jos lahjaksi saan. Mikään konmarittaminen ei muutenkaan ole minun juttuni.

Vierailija
31/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ne on väärän värisiä kuitenkin enkä pidä lasitavaroista.

Osta jotain muuta. Vaikka puuroriisiä ja pari puukauhaa.

Vierailija
32/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne löydy jossain torissa myynnissä kohta joulun jälkeen, nopeimmilla jo aattona.

Vierailija
33/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie aalto-vaasi jos pitää jotaki krääsää kuskata.

Vierailija
34/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ne on väärän värisiä kuitenkin enkä pidä lasitavaroista.

Osta jotain muuta. Vaikka puuroriisiä ja pari puukauhaa.

Puukauhat on hyvä, ne voi laittaa suoraan hellanpesään. Lämmittää mieltä ja kroppaa sen 5min mitä ne palaa.

Vierailija
35/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka ja ryppyvoide.

Vierailija
36/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon nahkarukkaset

Vierailija
37/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän että minkä värisiä olet viemässä lahjaksi. Tykkääkö saaja sen värisistä vai onko juuri ne sävyt hänen inhokkejaan? Onko värit bulkkikamaa jota saa vitosella kirpparilta, vai jotain harvempia, joilla on rahallista arvoa?

En itse haluaisi minkä tahansa värisiä kivituikkuja. Vaalea lila, sweet pink (ei pale pink), pinkit ja keltaiset välivärit tms olisi ihan kivoja. Mutta sinisiä tai vihreitä en haluaisi.

Vierailija
38/38 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen lahjan saaja on?

Ulkomaille tuliaisina vietynä on ollut hyvinkin mieluisa ja käyttöön tullut lahja, ainakin brittiläisen vastaanottajan Instagram-postauksia katsoen.

Suomalaisen vastaanottajan kohdalla harkitsisin tarkkaan, onko hänellä niille tarvetta vai onko Iittalan tuikkukippoja valmiiksi jo tsiljoona, mikä on aika tyypillistä suomalaisissa huusholleissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä