Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä kotiinkuljetuksia ruualle oikein tilaa ja maksaa kympin siitä?

Vierailija
29.10.2022 |

Sitä ei meidän perhe ymmärrä. Kauppias tietysti nauraa partaansa, kun voi laittaa lähellä viimeistä käyttöpäivää olevat tuotteet näihin kasseihin. Hävikin minimointi on kaupoissa tärkeää ja kotikuljetukset ovat niihin hyvä keino. Perheemme nauraa. Me haemme tuoreet tuotteet suoraan kaupasta.

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kahden lapsen työssäkäyvä yksinhuoltaja. Hetki sitten myös opiskelin. Taloudessamme ei ole autoa. Pidän helppona että voin tilata suurimman osan 1-2 kuljetuksella kuussa ja hakea kasviksia ym tuoretta sitten tarpeen mukaan. Säästää aikaa ja vaivaa ja ajattelen että maksan sen kympin siitä ettei tarvitse hortoilla töiden jälkeen kaupassa komentamassa lapsia ja muistelemassa mitä puuttuu. Minulla ei ole ollut moitteita kasvisten tai päiväysten tuoreuden suhteen ja hyvin harvoin tulee joku väärä tuote.

Vierailija
62/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole koskaan käyttänyt kotiinkuljetusta?

Itse en käytä kotiinkuljetusta sen jälkeen, kun näin paikallisen kaupan keräilijän olevan kauhea hampuusi, joka yski koko ajan.

Niin, kaupoissahan ei näitä yskijöitä ja kopeloijia lainkaan näykään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän, te olette vammaisia.

Vierailija
64/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on idiootti. Minä olen vuosikymmenen tilannut , saanut alennuksia , kylkiäisiä , EN KOSKAAN vanhentunutta tuotetta , hedelmät priimaa. Ei kauppias lypsävää lehmää tapa , minähän vaihtaisin heti kauppaa jos en olisi tyytyväinen. Ja mikä ajansäästö.

Vierailija
65/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa tapa jolla välttää kauppaan sisään astumisen (kotiinkuljetus tai nouto) säästää rahaa. Kun joudut netissä etukäteen tilaamaan esim. viikon ruuat, tulee hävikkiä huomattavasti vähemmän kun ostokset on harkittuja eikä heräteostoksia. Meillä ainakin hävikki katosi käytännössä kokonaan kun siirryttiin nettiostoksiin. Ennen meni ruokaa yllättävän paljon roskiin mikä kävi kalliiksi.

Vierailija
66/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä jotka kuvittelee olevansa jotakin 😊

Vierailija
67/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut toiveiden mukaista, tilaisin kerralla enemmän jos olisi isompi pakastin.  Enkä aina löydä haluamaani kun on 30 saman tyylistä tuotetta.  Helpompaa kun voi rauhassa tilata, kuten vaateverkkokaupassakin.

Vierailija
68/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tätien pöytäkoneiden näppäimistö kilisee kun vastauksia kirjotetaan 😂

Vierailija
69/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos esim. auton omistamiselle ainoa pakollinen funktio olisi viikon ruokaostosten saaminen kotiin niin kuljetuspalvelu tulee järjettömän paljon halvemmaksi...

Vierailija
70/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että ap ei ole käyttänyt ruuan kotiinkuljetusta. Tavarat kerätään tuoreimmasta päästä/eristä.

Voihan sitä olla katkera monesta asiasta.. Tästäkin. Jatka vaan hampaat irvessä kaupassakäyntiä.

No ei kerätä, olen opiskelujen ohella keräämässä teille tavaraa, kyllä sinne laitetaan sitä mitä siinä hyllyssä on etusijalla, ääliö.

Jos huomaan tällaisia nopeasti vanhenevia tuotteita kun tilaan ruokaa pidemmäksi ajaksi, lähtee valitus saman tien. Kai sen järkikin sanoo, että suuria määriä kerrallaan tilaavat odottavat ruuan olevan erityisen tuoretta, sillä sen pitää riittää pidemmäksi ajaksi. Vaikutat kyllä ääliöltä. Sivusta

Vierailija
71/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on ns yleinen ohjenuora tuotteiden päivämäärien suhteen ja se on se, että mahd tuoreita pakataan asiakkaalle.

Lisäksi tilauskohdassa on lisätietoja-kohta mihin voi asiakkaana vielä napauttaa toiveita, kuten "pvämäärä mahdollisimman pitkälle, kiitos".

Olisiko kauppiaan moraali noin korkealla? Yleensä siellä on tavaraa keräämässä jokin vuokrafirman tekijä jolla ei ole mitään tietoa mistään, kerää vain sen mitä listassa lukee.

Vierailija
72/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän, te olette vammaisia.

Tämähän se on.

Vierailija
73/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä tätien pöytäkoneiden näppäimistö kilisee kun vastauksia kirjotetaan 😂

Botit täällä sulle kirjoittelee, KusipääJonne.

Vierailija
74/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"perheemme nauraa". :D Eihän kukaan ole kirjoita mitään näin vammaista! :D

Vierailija
75/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kympin kuljetusmaksu on todella vähän. Kaupassa käyminen ei ole kenellekään ilmaista. Jos menee omalla autolla, pitää maksaa polttoaineesta, jos julkisilla, maksaa matkalippu. Kävellen ja pyörällä taas saa kuljetettua kerralla vähemmän ostoksia, jolloin pitää käydä useammin kaupassa, mistä taas seuraa rahanmenoa heräteostosten ja pienempien pakkausten vuoksi.

Lisäksi voi ajatella, että aika on rahaa. Kauppareissuun menee helposti tunti. Käytän tunnin mieluummin kuntoiluun tai vaikka kirjan lukemiseen. Ostosten kotiinkuljetuspalvelua käyttävät varmastikin siis samat ihmiset, jotka hyödyntävät esimerkiksi siivouspalveluita. Kyllähän asioita voi tehdä itsekin, mutta moni maksaa mieluummin siitä, että saa enemmän vapaa-aikaa käyttöönsä. Ostamalla palveluita myös työllistetään muita. On paljon talouksia, joiden budjetissa ei ostosten kotiinkuljetus tai kotisiivous ei näy mitenkään, joten miksipä ei mahdollisuutta hyödyntäisi. Miksi nuukailla, jos siihen ei ole tarvetta?

Minä taas nautin siitä, että saan liikuntaa kävelemällä kauppaan, ei tarvitse mennä kuntosalille. Kävelen muutenkin niin paljon, kuin voin. Ostoksia saan tuotua ison satsin kerralla, kun käytän mummokärryjä. En myöskään tee heräteostoksia, sillä en koskaan mene nälkäisenä kaupoille ja mukanani kulkee vanha kunnon kauppalappu. Työllistän mielelläni kaupan myyjiä, sillä vältän tarkoituksella itsepalvelukassoja.

Ja rahaa säästyy.

Vierailija
76/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että ap ei ole käyttänyt ruuan kotiinkuljetusta. Tavarat kerätään tuoreimmasta päästä/eristä.

Voihan sitä olla katkera monesta asiasta.. Tästäkin. Jatka vaan hampaat irvessä kaupassakäyntiä.

No ei kerätä, olen opiskelujen ohella keräämässä teille tavaraa, kyllä sinne laitetaan sitä mitä siinä hyllyssä on etusijalla, ääliö.

Jos huomaan tällaisia nopeasti vanhenevia tuotteita kun tilaan ruokaa pidemmäksi ajaksi, lähtee valitus saman tien. Kai sen järkikin sanoo, että suuria määriä kerrallaan tilaavat odottavat ruuan olevan erityisen tuoretta, sillä sen pitää riittää pidemmäksi ajaksi. Vaikutat kyllä ääliöltä. Sivusta

Kirjoitatko näitä itse vai kirjoittaako henkilökohtainen avustajasi?

Hanki elämä, pelle.

Vierailija
77/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan kotona istuminen se vasta terveellistä onkin.

Mä kyllä mieluummin lähden lasten kanssa vaikka uimahalliin tai pyöräillen kirjastoon kuin hypermarkettiin pyörimään.

Vierailija
78/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä mieluummin lähden lasten kanssa vaikka uimahalliin tai pyöräillen kirjastoon kuin hypermarkettiin pyörimään.

Ethän sinä jaksa tehdä kumpaakaan kun et jaksa edes kauppakassia kantaa.

Vierailija
79/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä polttoaineen hinnoilla kotiinkuljetus on jopa edullinen.

Vierailija
80/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä jaksa tehdä kumpaakaan kun et jaksa edes kauppakassia kantaa.

Sattuuko päähän kun on noin tyhmä kuin sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi