Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä kotiinkuljetuksia ruualle oikein tilaa ja maksaa kympin siitä?

Vierailija
29.10.2022 |

Sitä ei meidän perhe ymmärrä. Kauppias tietysti nauraa partaansa, kun voi laittaa lähellä viimeistä käyttöpäivää olevat tuotteet näihin kasseihin. Hävikin minimointi on kaupoissa tärkeää ja kotikuljetukset ovat niihin hyvä keino. Perheemme nauraa. Me haemme tuoreet tuotteet suoraan kaupasta.

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on ns yleinen ohjenuora tuotteiden päivämäärien suhteen ja se on se, että mahd tuoreita pakataan asiakkaalle.

Lisäksi tilauskohdassa on lisätietoja-kohta mihin voi asiakkaana vielä napauttaa toiveita, kuten "pvämäärä mahdollisimman pitkälle, kiitos".

🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

T. Kauppias

Mä keräilen noita tilauksia ja niihin tulee tuoreimmat päiväykset.

Sori.

(Emojien käyttäminen foorumisoftassa on junttia. Opettele tapoja.)

Vierailija
22/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä maksan mielelläni siitä että joku toinen kantaa. Olisipa palvelu keksitty aiemmin.

Palvelu oli jo 60-luvulla ja se ei silloin maksanut mitään.

Mieheni oli kesätöissä K-kaupassa kuskaamasa tilattuja ruokia. Ei siis ole mikäännuusi juttu.

Hieno juttu. Minä en ollut edes syntynyt 60-luvulla, ja täällä Tampereen tuppukylässä kuljetus yleistyi vasta koronan myötä. Lapsiperhevuosina sitä olisi kaivannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan Wolt+: lla. Kotiinkuljetus 0€. Lisäksi säästyy sähköä.

Vierailija
24/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten naurattaa miten pihalla jotkut ovat ihan tavallisista ja nykypäiväisistä asioista ja pitävät niitä naurettavina ja ihmeellisinä.

Vierailija
25/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja varmaan itse ostaa jauhelihansa palvelutiskiltä kun luulee että sieltä saa priimaa ja tuoretta :D

Vierailija
26/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä käyttää ihmiset joilla on ihan sama minkälainen tomaatti omena peruna tai kivikova kuiva mandariini sieltä kaupasta tulee.

Vierailija
27/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, naurakaa vaan ihan vapaasti tavaroiden kotiinkuljetusten käyttäjille, hyvä että teilläkin on jotain naurunaihetta.

Minulle ei ole ollut vielä elintarvikkeiden ja muiden päivittäistavaroiden kotiinkuljetus ajankohtaista, mutta on hienoa, että tälläistä, mielestäni kohtuuhintaista palvelua on saatavilla. Tunnen eri-ikäisiä ihmisiä ja perheitä, jotka palvelua käyttävät. Erilaisissa elämän- ja terveystilanteissa ovat, ns.laidasta laitaan.

Tuotteet ovat kuulemani mukaan olleet hyvälaatuisia.

Vierailija
28/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilataan kun ei olla köyhiä.

Vierailija
29/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lyhennettyä työaikaa saadakseni lisää aikaa itselle tärkeille asioille ja mieleisille tekemisille. Taloudellinen menetys per saavutettu vapaatunti on huomattavasti isompi kuin se jos saan isommat ruokaostokset kotiinkuljetettuna vakiolistan pohjalta tehdyn tilauksen mukaan kympillä, joten miksipä en hyödyntäisi sitäkin saavuttaakseni lisää vapaa-aikaa ja jouhevoittaakseni arkea? Ikinä ei ole vielä tullut huonoja tai pilaantuvia tuotteita, muutaman kerran on ollut vähän hassu korvaava tuote, mutta ihan sama tilanne on jos laitan puolison kaupalle 🤣 Useammin turvaudun kuitenkin noutopalveluun (valmiiksi kerätyt ostokset vitosella) kun kuitenkin autolla työmatkaa liikun, mutta voisi kuvitella että vaikkapa autottomalle tai jollain tavalla fyysisesti rajoitteiselle on kiva jos isommat ostokset ilmestyy eteiseen asti kannettuna varsin kohtuulliseen hintaan.

Vierailija
30/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä maksan mielelläni siitä että joku toinen kantaa. Olisipa palvelu keksitty aiemmin.

Palvelu oli jo 60-luvulla ja se ei silloin maksanut mitään.

Mieheni oli kesätöissä K-kaupassa kuskaamasa tilattuja ruokia. Ei siis ole mikäännuusi juttu.

Syksyllä 2019 raskaampien ostosten kantamisesta tuli minulle ongelma, ja kävin tutustumassa S-ruokakauppojen verkkokauppaan. Näytti jo ihan lupaavalta, kunnes annoin osoitteeni (Helsingin kantakaupungissa): ostoskorista katosi puolet tuotteista ja silti kokonaishinta nousi, koska toimituksen sai ainoastaan Alepasta. Korona korjasi ongelman ja nykyään tilaan toimituksen noin kerran kuussa tai kahdessa painavampiin tuotteisiin keskittyen ja käyn itse kaupassa kevyemmin ostoksin.

Vierailija
31/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava palvelu. Ja kyllähän siinä hintaa tulee se 10€, kun palkka pitää maksaa työntekijöille. Kerääjä, kuljettaja ja polttoaine kuljetusautoon ja kuljetuskalustokin tietysti jotain maksaa. Autottomana yksinhuoltajana käytän mielelläni tätä palvelua. Tilaan yleensä isomman säkin vessapaperia, pyykinpesuainetta ja monta purkkia lämpimässä säilyviä juomia esim. kaurajuomaa ja kaurakaakaota, joita kuluu aika paljon, kun lapsi ottaa esim. tuon kaakaon kanssa pahan makuisen lääkkeen neljä kertaa vuorokaudessa. Ja vinkkinä muuten, olen huomannut, että luomumaidoissa on aina pitkälle päiväykset, paljon pidemmät yleensä kuin tavallisessa maidossa. Lisäksi saatan tilata isomman satsin esim. Tomaattimurska, pastaa, hedelmiä ja muuta painavaa. En myöskään jaksa juuri kantaa ja isompien ostosten tekoon menee helposti kaupassa vähintään puoli tuntia, joskus lähemmäs tunti, jos vielä miettii kaupassa mitä ostaisi. Tuo kymmenen euroa voisin laskea itsellenikin palkkaa pelkästään siitä kaupassa olosta. Ja kahden kaikkea haluavan lapsen kanssa pääsee helpolla kun ei mene rahaa turhuuksiin netistä ostaessa ja itsekäänn ei tule tehtyä heräteostoksia. Lisäksi matka kauppaan ja kantaminen. Netissä voi tallentaa omia listoja ja siellä voi heti aluksi klikata usein ostetut tuotteet valmiiksi ostoskoriin, niin säästyy paljon aikaa... Jotain puuttuvia pikkujuttuja voin sitten hakea vaikka töistä tullessa matkalla kotiin lähikaupasta.

Vierailija
32/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräily on myös hieno keksintö.. Prisman valikoima lähiässälle 2,90, ei mene aikaa eikä vaivaa hypermarketin kiertämiseen.

Vierailija
33/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kuin köyhät.

Vierailija
34/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotiin tilannut, mutta pari kertaa noudettavaksi tilasin, ja kaikki tavara oli kyllä oikein hyvää. Ongelma oli, että joitain tuotteita on puuttunut, mikä on iso ongelma, kun menee mökille, jonne hyvin pitkä matka kaupalta.

Vierailija
35/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä keino saada kotiin tuoretta ruokaa jonkun toisen keräämänä ja pakkaamana.

Mielestäni 10 euroa on pieni summa siitä, että välttyy kantamiselta.

Vierailija
36/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä käyttää ihmiset joilla on ihan sama minkälainen tomaatti omena peruna tai kivikova kuiva mandariini sieltä kaupasta tulee.

Onko sulla kokemusta että tulee huonoa? Meillä ei ole yhtäkään. Viimeksi laittoivat suklaalevyn pahoitteluna meille sinällään pienestä harmista kun oltiin tilattu keräily ja haettiin itse laatikot.

Vierailija
37/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu ajatus.

Olen saanut hyviä ja tuoreita tuotteita.

Vierailija
38/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä keino saada kotiin tuoretta ruokaa jonkun toisen keräämänä ja pakkaamana.

Mielestäni 10 euroa on pieni summa siitä, että välttyy kantamiselta.

Mitä muuta pientä fyysistä voimaa vaativaa et jaksa tehdä?

Vierailija
39/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että ap ei ole käyttänyt ruuan kotiinkuljetusta. Tavarat kerätään tuoreimmasta päästä/eristä.

Voihan sitä olla katkera monesta asiasta.. Tästäkin. Jatka vaan hampaat irvessä kaupassakäyntiä.

Vierailija
40/155 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilataan suvun vanhukselle. Ei pysty enää itse käymään kaupassa.

Ja keräilystä maksamista voisin itsekin kokeilla. Työpäivän ja hoitopäivän jälkeen ei varmaankaan monen mielestä ole herkkua lähteä lasten kanssa ruokakauppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi