Miten pystyy psyykkaamaan itsensä pitämään niistä joista ei viehäty? (eli "alempitasoisista" kuin joihin ihastuu)
Kun täällä annetaan aina neuvoa että pitää "laskea tasoa" jos ei löydy kumppania, niin miten sen tason laskeminen käytännössä tapahtuu?
Itse olen yrittänyt useamman kerran tapailla ja hieman jopa seurustella sellaisen josta en ole ollut kiinnostunut, mutta tämä vastapuoli oli hyvin kiinnostunut minusta.
Eli yritin ns. "laskea tasoa" kumppaninhaun suhteen.
Jokainen näistä yrityksistä on päättynyt huonosti...Mikä siis on se salaisuus jolla tasoa lasketaan? Sitä kun täälläkin niin usein hoetaan, että jokin salaisuus varmasti löytyy jota en ole tajunnut.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole välttämättä mistään tasosta kun johonkin ihastuu ja rakastuu.
Tietty meillä on joku tyyli, ulkonäköjuttu tms mistä viehätymme, mutta ei sen tarvitse välttämättä tarkoittaa tasokasta.
Itse rakastuin kylän huliviliin vaikka sillä oli kauhea häntäheikin maine. Hänessä vaan oli sitä jotain mikä minua viehätti.
Harmi, häntäheikkiys jatkui 3v yhdessäolon jälkeen, olis pitäny uskoo, mut minkäs teet.
Yritin olla vuoden äivät tyypin kanssa joka ei oikein miellyttänyt muutakun kaverina jadiipa daapa seurana paremman puutteessa, ei se toiminu, en vaan saanu "sitä" fiilistä, vaikka tää tyyppi oli ehkä ns tasokkaampi kuin se hulivili ketä kaipaan ehkä vieläkin,ainakin kun jossain näen.Ymmärrät väärin tasokkuuden.
Pelimiehet juuri ovat usein tasokkaita. Eli komeita ja sytyttäviä.
Juurikin tämä. Tason määrittää haluttavuus ja kyky saada nainen tai naisia.
Ei se, onko mies lopulta "hyvä" eli luotettava ja rehellinen.
Tuossa nainen myös sekoili että muka ihastui mieheen siitä huolimatta että hän oli pelimies koska maaginen kemia ja niin vain tapahtui. Oikeasti miehessä sytytti juuri ne pelimiesominaisuudet.
Näin se on. Itse olen valitettavan heikkona komeisiin pelimiehiin, mutta jos puolin ja toisin tiedetään, missä mennään, niin mikäpä siinä. Ja kaipa evoluutio olisi jo karsinut pelimiehet pois, jos juuri he olisivat se ihmiskunnan suurin kuona ja ylijäämäjäte? Eivät tunnu olevan...
Evoluutio on suosinut häntäheikkejä ja dominoivia johtajia, koska nämä onnistuvat lisääntymään ja hankkimaan resursseja.
Voidaan kysyä onko tämä hyvä asia nyt liikakansoituksen ja ilmastokatastrofin kynnyksellä. Evoluutio ei ole mukautunut tilanteeseen, mistä syystä ihmiskunta tuhoaa itsensä ja planeetan siinä sivussa. Yhäkin suosituin mies on sellainen joka on isokokoinen ja tuottaa läntiseen maailmaan 10 000 000 uutta härpäkettä rikastuen niin tehdessään.
Joka kerta kun olen "laskenut tasoa", ts. päättänyt katsoa sormien läpi ilmeisiä varoitusmerkkejä, on päätynyt todella ahdistaviin ja vaarallisiinkiin tilanteisiin. Omaa vaistoa ei missään nimessä kannata opetella torjumaan. Mieluummin yksin kuin aivan väärässä seurassa.
"Ihmiset eivät ole yksinkertaisia legopalikoita."
Periaatteessa näin, mutta tällä alustalla ja muutamalla muullakin näihin erittäin yksinkertaisiin ja rujoihin ihmisparkoihin törmää.
Eiväthän he tietenkään ole edustava otos ihmiskunnasta vaan todellakin jotain vaurioituneita hylkyjä sukupuuton partaalla. Evoluutiossa ne pärjävät, joilla on suotuisia ominaisuuksia ja nämä joilla ei ole, syrjäytyvät geenipoolista.