Vaimo osti michelinit vanhaan yarikseen vaikka sanoin että osta jotkut halpis kiinan kumit.
Siellä on taas myyjä jymäyttänyt tietämätöntä ja saanut hänelle myytyä tuollaiset.
Kommentit (51)
Vaimosi on laatutietoinen.Ole onnellinen että haluaa parasta.
Michelinit kestää tuollaisessa autossa 10 vuotta kun kiinan kumit alta 5 vuotta.
Naisia on kyllä helppo höynäyttää.
T. AutoKauppias M34
Vaimo osti ja ilmeisesti maksoikin. Miksi valitat?
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on laatutietoinen.Ole onnellinen että haluaa parasta.
Se tässä ihmetyttää, että jos haluaa parasta, miksi on ap:hen sortunut.
Minullakin on varaa ostaa hyvät renkaat kun on vanha edullinen auto. Naurattaa nämä sikakalliit autot missä on ties mitkä linlongit joilla liukastellaan, kun ei ollut varaa ostaa oikeita renkaita.
Vierailija kirjoitti:
Michelinit kestää tuollaisessa autossa 10 vuotta kun kiinan kumit alta 5 vuotta.
Itseasiassa misukka on se joka kuluu silmissä, vaikka muuten hyvät ominaisuudet onkin.
Vierailija kirjoitti:
T. AutoKauppias M34
Ainakin sä luulet niin. Ne naiset kyllä näkee sun läpi ja vaihtaa autokauppaa. Autokauppojahan kyllä riittää, mutta riittääkö sulla asiakaita?
Kyllä se myyjän ylenkatseen haistaa ja kaupat jää siihen. Joten kukakohan höynäyttää ja ketä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. AutoKauppias M34
Ainakin sä luulet niin. Ne naiset kyllä näkee sun läpi ja vaihtaa autokauppaa. Autokauppojahan kyllä riittää, mutta riittääkö sulla asiakaita?
Kyllä se myyjän ylenkatseen haistaa ja kaupat jää siihen. Joten kukakohan höynäyttää ja ketä.
Ylenkatse ja höynäyttäminen ovat kaksi tyystin eri asiaa. Huolella höynäytetty asiakas on tyytyväinen palveluunsa.
Vierailija kirjoitti:
T. AutoKauppias M34
Kuuluisat viimeiset sanat
En ymmärrä logiikkaa miksi vanhaan autoon kannattaisi laittaa huonot renkaat.
Ihan kuin jotkut michelinit olis Yariksen koossa kalliit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa misukka on se joka kuluu silmissä, vaikka muuten hyvät ominaisuudet onkin.
Mulla corollassa primacy 4 alla jotka ostettu 2018 kesällä ja pintaa jäljellä vielä noin 5 milliä joka rengaassa, ei ne kulu jos niillä ajelee nätisti, ja tuollaisella 1.6l vapari corollalla se on helppoa.
Autoilussa renkast ovat viimeinen kohde yrittää säästää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla corollassa primacy 4 alla jotka ostettu 2018 kesällä ja pintaa jäljellä vielä noin 5 milliä joka rengaassa, ei ne kulu jos niillä ajelee nätisti, ja tuollaisella 1.6l vapari corollalla se on helppoa.
VMP
Ei ne 14" michelinit maksa paljoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säilyyhän se mikä tahansa nakki ikuisuuden koirankopissa jossa 0-100 aika on kotvasen kuluttua
Jos se vaimo ne itse maksoi niin mitä välii??
Meillä mies ei hoida minun autoasioita muuten, kuin haukkumalla ja huutamalla mulle, miten olen ottanut liian kalliin vakuutuksen ja väärästä firmasta (180e/vuosi. Vakuutusmaksu on tavallaan ilmainen, kun op bonuksilla maksan, joita en muuten mihinkään käytä ja niitä vaan kertyy ja kertyy.)
Miten olen vienyt auton väärään ja liian kalliiseen korjaamoon ja väärään ja liian kalliiseen katsastukseen.
Asutaan miehen kotipaikkakunnalla jossa kaikki asiat on mulle vieraita enkä jaksa ottaa niistä selvää, vaan vien auton sinne mikä nyt sattuu olemaan lähinnä tai saan sieltä sopivan ajan.
Mies tuntee sekä korjaamot, että katsastuslaitokset, mutta ei voi neuvoa tai opastaa, vaan käskee minun itse hoitaa hommat. Sitten kun hoidan ne niin kuin parhaaksi nään, siitä tulee pelkkää huutoa. Minun pitäisi myös itse tilailla auton osia ym joista en mitään tiedä. Minä laitan miehelle joka päivä ruokaa ja huollan sen pyykit ym ja miehen pitäisi kerran vuodessa auttaa autoasioissa, mutte sekin on liikaa. Onko reilua, kysyn vaan?
No itehän minä ne korjaamot ja katsastukset maksan, niin miksi mies huutaa, jos ei kerran halua auttaa valitsemaan parempia ja halvempia.
Miehet on aina niin ylimielisiä, vaikka itse ei osata hoitaa niin yksinkertaisia asioita, kuin ruuanlaitto ja pyykken pesu ja kuivaaminen.
Anna vaimosi hoitaa rengasasiat jatkossakin.
Jotkin kiinankumit on ihan ok, monet ei. Linglong on kai ihan ok. Huonoja renkaita ei kannata ostaa kuin peltoautoon jos siihenkään.