Voitteko miehet laueta ongelmitta ihan jokapäivä, siis aikuiset miehet?
Nyt välillä miehellä vaikeutta saada jokapäivä, vaikka nauttiikiin eri tavoista seksisämme. Joskus vaan jumittaa. Joskus syytän itseäni, vaikka mies sanoo ettei ole minussa vikaa.
Kommentit (68)
Kyllähän se on totta että seksuaalinen aktiivisuus vähenee iän myötä. Itselläni on kumminkin seisokki tallella, mutta ei enää joka päivä paneta. Silloin kun ei oikeasti paneta, saattaa ihan oikeasti jäädä mopo keulimatta. Pari kertaa viikossa, mutta yleensä sitäkin pidempään ja nauttien, ja toivottavasti myös nautintoa antaen. Ei se sinusta johdu jos aikuinen mies ei ole aina valmis ja päivittäin. Itselläni on nuorempi naisystävä ja hyvin miellyttävän näköinen, joten siitä se ei ole kiinni.
Se on vaan sitä iän tuomaa.
M54
Minä laukean lähes joka päivä. Joitain päiviä on tietysti jäänyt väliin jonkun syyn vuoksi. Vaimoon tai käteen jos vaimo ei ole kotona. Olen 55 ja vieläkin menee useampi kerta jos vaimo kestää kýytiä. Yleensä kerta päivässä.
Vielä melkein joka päivä. Jos vaimo ei anna pimpukkaa naida. Niin sitten vetelen käsin.
Kyllä sitä pystyisi vaikka joka päivä laueta, useaankin kertaa. Minä en sitä halua, vie energiaa muilta hommilta esim. salitreeniltä. Mulle riittää se 1-2.kert. viikkoon. Mikä parasta halut kohtaavat vaimon kanssa, vaikkakin elämme keskellä kiivainta lapsiarkea. Joo ja pillu on mielessä joka päivä jokaisella nanosekunnilla, joten ei se siitä ole kiinni. Orgasmi ja laukeaminen tuntuu paremmalta kun on muutama päivä väliä.
M45
Vierailija kirjoitti:
Jotain rajaa. Laukeamisen jälkeen miehillä menee muutaman päivä, jotta kassit on uudestaan täynnä. Siemennestettä kertyy vuorokaudessa vain 0,4ml ja laukeamisessa tulee keskiverto mieheltä 2-5ml. Kassit jatkuvasti tyhjänä ei kyllä onnitu kovin pitkään.
Niinhän jossain väitetään. Olen aina ihmetellyt tuota, koska itsellä tulee huomattavasti enemmän kerralla, ja joka päivä. Ja jos on päivä väliä, tulee ihan järkyttävästi. Itsellä ainakin tuotanto riittää ihan hyvin kerran päivässä laukeamiseen. Joka päivä lähes vaimon kanssa touhuillaan, tehty näin jo yli 20 vuotta. Joskus on kiva pitää välipäivä, koska vaimolla alkaa laukeaminen olla vaikeaa kun joka päivä hommaillaan.
Ikää on 45.
Riippuu fiiliksestä. Joskus viikko ilman orkkua, joskus 2 x päivä parin viikon ajan. Siis ihan täysin fiilis hommaa. Turha vemputtasa jos ei tee mieli. Eihän nainenkaan ole mikään automaatti, kun koittaa hinkkaa niin heti muka märkä?
Onko KH alkanut vihdoin ymmärtää, että eri ihmiset nauttivat eri tavalla??