Voitteko miehet laueta ongelmitta ihan jokapäivä, siis aikuiset miehet?
Nyt välillä miehellä vaikeutta saada jokapäivä, vaikka nauttiikiin eri tavoista seksisämme. Joskus vaan jumittaa. Joskus syytän itseäni, vaikka mies sanoo ettei ole minussa vikaa.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
No tässä on nyt kyllä skaalaa miesten joukossa varmaan ihan nollasta sataan. Minä olen päälle viiskymppisenä kait ihan riittävän aikuinen mies vastatakseni, ja voin tunnustaa että mulle pari perättäistä päivää alkaa olla sen verran, että ei oikein enää asia edes mieleen tule. Normaali tahti on 2-3 kertaa viikossa.
Ei ole kyllä koskaan oikein kokeiltua, että jos asiakseen ottaisi hoitaa itselleen orgasmin joka päivä, niin miten pitkään sitä jaksaisi. Voisin lähteäkin mukaan tuollaiseen orgasmihaasteeseen jos vaimokin innostuisi, mutta se ei tule tapahtumaan, koska hän ei välitä itsetyydytyksestä lainkaan (olemme osan viikosta eri paikkakunnilla). Voisi olla mielenkiintoista nähdä, että lisääntyisikö halut tai paranisiko orgasmien laatu, jos sitä oikein suunnitelmallisesti tekisi. Epäilen kyllä kuitenkin, että touhu alkaisi tuntua vain yhä laimeammalta kunnes ei enää kerta kaikkiaan kiinnostaisi. Itselle parhaat orgasmit tulevat kuitenkin aina pienen pidättäytymisen jälkeen.
Tämä kuulostaa ihan meidän, siis miehen jutulta. Vaadinkohan liikoja, kun jokapäivä.. Mutta aina hän pystyy ja tekee mulle sitten monin tavoin. (nyt kyllä kuorsaa!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä on nyt kyllä skaalaa miesten joukossa varmaan ihan nollasta sataan. Minä olen päälle viiskymppisenä kait ihan riittävän aikuinen mies vastatakseni, ja voin tunnustaa että mulle pari perättäistä päivää alkaa olla sen verran, että ei oikein enää asia edes mieleen tule. Normaali tahti on 2-3 kertaa viikossa.
Ei ole kyllä koskaan oikein kokeiltua, että jos asiakseen ottaisi hoitaa itselleen orgasmin joka päivä, niin miten pitkään sitä jaksaisi. Voisin lähteäkin mukaan tuollaiseen orgasmihaasteeseen jos vaimokin innostuisi, mutta se ei tule tapahtumaan, koska hän ei välitä itsetyydytyksestä lainkaan (olemme osan viikosta eri paikkakunnilla). Voisi olla mielenkiintoista nähdä, että lisääntyisikö halut tai paranisiko orgasmien laatu, jos sitä oikein suunnitelmallisesti tekisi. Epäilen kyllä kuitenkin, että touhu alkaisi tuntua vain yhä laimeammalta kunnes ei enää kerta kaikkiaan kiinnostaisi. Itselle parhaat orgasmit tulevat kuitenkin aina pienen pidättäytymisen jälkeen.
Tämä kuulostaa ihan meidän, siis miehen jutulta. Vaadinkohan liikoja, kun jokapäivä.. Mutta aina hän pystyy ja tekee mulle sitten monin tavoin. (nyt kyllä kuorsaa!)
Ymmärsinkö oikein, että vaadit häntä laukeamaan joka päivä??
Vierailija kirjoitti:
Jotain rajaa. Laukeamisen jälkeen miehillä menee muutaman päivä, jotta kassit on uudestaan täynnä. Siemennestettä kertyy vuorokaudessa vain 0,4ml ja laukeamisessa tulee keskiverto mieheltä 2-5ml. Kassit jatkuvasti tyhjänä ei kyllä onnitu kovin pitkään. [/
On se sitten ohuempaa lientä, jos pian uudestaan laukeaa. Jos taas monta päivää
väliä, niin sakeampaa puuroa on.
Joo. Ellei oo seksiä, niin runkkaan ja laukean kyllä kerran päivässä, joskus kaksikin. Joka päivä oikeastaan, eölen ole kipeä tms, jolloin ei aina jaksa.
Voin joka päivä, mutta en halua joka päivä.
Niin kuin joku sanoi, niin muutama kerta viikossa on maksimit laukeamisessa, jos haluaa pitää homman luonnollisena. Joskus nuorempana tuli toki naisen kanssa koitettua rajojakin ja 10-16:00 välisenä aikana yhdeksän laukeamista aiheutti vain erittäin kivuliaan tilan kiveksiin ja siemenjohtimiin.
Ja sama homma kuin joku kanssa kirjoitti, että jos on pitkä viikonloppu tiedossa kahdestaan, niin jätän mielellään laukeamatta että sitten kykenee seksiin useammin toisen mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotain rajaa. Laukeamisen jälkeen miehillä menee muutaman päivä, jotta kassit on uudestaan täynnä. Siemennestettä kertyy vuorokaudessa vain 0,4ml ja laukeamisessa tulee keskiverto mieheltä 2-5ml. Kassit jatkuvasti tyhjänä ei kyllä onnitu kovin pitkään.
Ei hyvää päivää. Oli hyvät unet peruskoulun biologian tunnilla?
Sperma ei tule kiveksistä, vaan rakkularauhasesta ja eturauhasesta. Siittiöitä kiveksistä vain pari prosenttia.
Mutta niin tai näin, ei sperman määrällä ole mitään tekemistä laukamisherkkyyden kanssa.
Ainakin minulle sopisi hyvin kerran päivässä tahti, jos ei olisi perhettä sotkemassa elämää. Minulla yleensä hyytyy into vain kun pidättelen liian pitkään vaimon orkkua odotellessa ja kaikkia mahdollisia klitoristemppuja väsätessä - jossain kohtaa sitten menee jo mielenkiinto koko hommaan ja mielummin käyn nukkumaan.
Olen 50v mies ja omin käsin voin ongelmitta laueta joka päivä 1-3 kertaa jos näin haluan. Naisen kanssa ei aina päivittäin onnistu, mutta ehkä 4-5 kertaa viikossa. Näin viikkoina en tosin masturboi lainkaan. Tiuhempi käteenvetotahti on yleensä työmatkoilla.
Syy miksi omin käsin onnistuu helpommin on se, että erektion ei tarvitse olla niin timanttinen ja ei ole tästä mitään paineita. Naisen kanssa jos hetkeksi pehmenee, niin voi iskeä tuska ja en enää itse pysty saamaan orgasmia. Tämä ei haittaa minua ja nuolen naiselleni orgasmit joka kerta. Kumppaniani vaan näyttää harmittavan se että en tule.
Jospa se miehesi ensitöikseen jättäisi sen viinin ja katsoisitte onko sillä vaikutusta asiaan. Runsas alkoholin käyttö ei tee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ikä vaikuttaa myös.
Vielä ainakin 67 vuotiaana vaikka useamman kerran päivässä, ei pillereitä
Vierailija kirjoitti:
Jospa se miehesi ensitöikseen jättäisi sen viinin ja katsoisitte onko sillä vaikutusta asiaan. Runsas alkoholin käyttö ei tee hyvää.
Tuohan on tietysti aivan totta.
Pari kertaa päivässä. Ei joka päivä. Päivä taukoa välissä. M 61v
6 kertaa päivässä, viikonloppuisin 8 kertaa. Nämä siis vaimon kanssa. Lisäksi käyn häsäisemässä pari kertaa viikossa naapurin Elinaa, ja sitten kolmesti viikossa yhtä Sirkkua jonka kanssa ollaan samassa kirkkokuorossa. Tämä on ihan minimi, enemmänkin tekisi mieli. Kaikki tätä vähemmän naivat ovat vässyköitä, piilohomoja tai nettirunkkareita.
M 92 v
En ymmärrä miksei voisi. Ite ainakin pystyn helposti useammankin kerran päivässä. Toisina päivinä himottaa enemmän, esim. oon kotona ja naisystävä iltaduunissa ja tekee mieli pitää omaa kivaa. Seksi sujuu ja molemmat ollaan halukkaita, mutta silti kiihottaa joka kerta kun rupee keulimaan. Jos kattoo vaikka ihan normi leffaa ja siinä tulee kiihkee rakastelukohtaus saatan hyväillä orkun ja syöksyn siinä sitten. M32
Olen lauennut 11 vuotiaasta saakka enemmän tai vähemmän yhden kerran päivässä. Poislukien inttiaika. Nyt kun asuu naisen kanssa niin säästelen vähän itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen lauennut 11 vuotiaasta saakka enemmän tai vähemmän yhden kerran päivässä. Poislukien inttiaika. Nyt kun asuu naisen kanssa niin säästelen vähän itseäni.
Ja olen nyt siis 45.
En ole nyt saanut miestä laukastua eilen enkä tänään. Koittanut kaikki konstit. Hänellä nyt jo hiukan epätoivoinen olo,samoin minulla.
Mutta 2 päivää ei sittenkään taida olla ihan kauheeta? Jääkö päälle? Itselläni oli joskus tässä sellainen outo myös, etten millään lauennut. Kesti ehkä viikon, sitten normalisoitui.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksei voisi. Ite ainakin pystyn helposti useammankin kerran päivässä. Toisina päivinä himottaa enemmän, esim. oon kotona ja naisystävä iltaduunissa ja tekee mieli pitää omaa kivaa. Seksi sujuu ja molemmat ollaan halukkaita, mutta silti kiihottaa joka kerta kun rupee keulimaan. Jos kattoo vaikka ihan normi leffaa ja siinä tulee kiihkee rakastelukohtaus saatan hyväillä orkun ja syöksyn siinä sitten. M32
Ei todellakaan mitään ongelmaa. Seisoo vielä useana aamuna viikossa kunnon aamustondis ja sitä tulee runkkailtua siemensyöksyyn asti, koska monta kertaa herään yksinäni kauniimpi puoliso jo töissä. Plus tahtoo välillä nousta kusella käynnin jälkeen ja siinä sitten hyväilen penistä usein loppuun asti. Multa lentää yksin ollessa päivittäin 1-3 kertaa. Siihen lisäksi rakastellaan joka päivä tai vrk. Ikä 30.
Ei itse enää , mutta vaimolle voisin koittaa
antaa orkut joka päivä. Olis niin mielettömän
mukava kun vaimo olis innokas siinä asiassa
Kunpa oikein ruihnais niitä orkkuja, että minä
niitä hänelle antaisin, eikä olis niin passiivinen
Vierailija kirjoitti:
En ole nyt saanut miestä laukastua eilen enkä tänään. Koittanut kaikki konstit. Hänellä nyt jo hiukan epätoivoinen olo,samoin minulla.
Mutta 2 päivää ei sittenkään taida olla ihan kauheeta? Jääkö päälle? Itselläni oli joskus tässä sellainen outo myös, etten millään lauennut. Kesti ehkä viikon, sitten normalisoitui.
Epätoivoinen? Jos nyt ihan suoraan mielipiteeni sanon, niin kuulostatte kyllä hieman pakkomielteisiltä seksin suhteen. Jos seksi ei oikein tunnu maistuvan, niin eikö sen voi vaan jättää toiseen päivään? Tai jos maistuu mutta ei ota tullakseen, niin eikö vaan voi sekstata sen verran kuin hyvältä tuntuu ja lopettaa siihen?
Epätoivoinen, voi hyvää päivää.
Voi saada myös ns kuivan orgasmin.