Mitä ajattelet ihmisestä joka hokee "ei millään pahalla mutta tuo punainen paita ei sovi sinulle"
Samalla huolehtii pukeutumisestasi, käskee piilottamaan rintavakosi ja peittämään napasi. Jos sinulla sattuu olemaan kiva kampaus päässäsi,saat alkaa sotkemaan kampaustasi ja samalla selittää kuinka se on nyt parempi.
Mitä ajattelet tälläisestä ihmisestä? Minä tulen hulluksi kohta.
Kommentit (28)
Sanon ettei kiinnosta ja käsken pitää turpansa tukossa tai minä tukin sen.
Päätän itse mitä puen päälleni 🤷 Hiuksiin, jos joku koskee niin saatan tirvasta turpaan.
Pysyisin he l vetin kaukana. Enkä pitäisi mitään yhteyttä edes.
Onko tuo henkilö äitisi ja sinä 13 v?
Rajaton ja ehkä jonkinlaisesta henkisestä kehitysviivästymästä kärsivä ihminen. Lapsille voi vielä olla tyypillistä tuollainen toisen tukan sotkeminen ja ulkonäöstä huomauttelu, kun eivät vielä fiksumman käytöksen päälle ymmärrä. Aikuiselta kaikkea muuta kuin normaalia käytöstä. Pidä etäisyyttä, koska hän tuskin näkee käytöksessään mitään ongelmaa. Hänen mielestään ongelma olet sinä.
No mä en olisi tekemisissä tuollaisen kanssa. Miksi sinä olet?
Minä ainakin peittäisin itse rintavakoni ja napani. Pukeutuisin siis siten, että kehtaan ihmisten ilmoille eikä tarvitse kenenkään kokea myötähäpeää tai huomautella.
Ajattelisin että kyseessä on jonkin sortin nuppivikainen ihminen.
Jos sanoo, niin jättää sen "ei pahalla" sanonnan pois mielellään. Ei nyt varmaan hyvälläkään sano. Miksi hiuksia pitäisi sotkea? Osat voi laittaa piiloon ainakin vatsasta, jos on kylmä sää. Naiset tuskin ilahtuvat rintavaosta, miehille kai suunnattu.
Naiset tykkää kun sanoo noin. Joku psykologinen homma. Pelimiehen käsikirjasta löytyy kaikki nää jipot.
Kukaan, joka aidosti tarkoittaa hyvää, ei sano, että ei millään pahalla. Ei millään pahalla on huonosti verhottua ilkeilyä. Ottaisin etäisyyttä tuollaiseen ihmiseen.
En luota noihin kateenpaskoihin.Itse tiedän mikä minulle sopii.