Voitteko miehet laueta ongelmitta ihan jokapäivä, siis aikuiset miehet?
Nyt välillä miehellä vaikeutta saada jokapäivä, vaikka nauttiikiin eri tavoista seksisämme. Joskus vaan jumittaa. Joskus syytän itseäni, vaikka mies sanoo ettei ole minussa vikaa.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
On se sitten ohuempaa lientä, jos pian uudestaan laukeaa. Jos taas monta päivää
väliä, niin sakeampaa puuroa on.
Joo ton huomaa kyllä. Jos saa kolme syöksyä lähi toistaan tulee jo kolmannella huomattavasti vähemmän ja ohuempaa tulee vielä samana iltana. Testattiin kerran tyttöystävän kaa. 6 kertaa laukesin tunnin aikana. Oli paikat hellinä jälkeenpäin, vika oli ihan kuiva mut se orkku oli aivan tajuttoman voimakas. Oon 26v.
Lukiossa joka välkällä ja koulun jälkeen tytön kaa sängyssä. Kaksviitosena vielä 6-7 kertaa. Kolmeviitosena 4 päivällä max. Ikä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole nyt saanut miestä laukastua eilen enkä tänään. Koittanut kaikki konstit. Hänellä nyt jo hiukan epätoivoinen olo,samoin minulla.
Mutta 2 päivää ei sittenkään taida olla ihan kauheeta? Jääkö päälle? Itselläni oli joskus tässä sellainen outo myös, etten millään lauennut. Kesti ehkä viikon, sitten normalisoitui.
Melko orgasmikeskeistä touhua teillä, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nyt saanut miestä laukastua eilen enkä tänään. Koittanut kaikki konstit. Hänellä nyt jo hiukan epätoivoinen olo,samoin minulla.
Mutta 2 päivää ei sittenkään taida olla ihan kauheeta? Jääkö päälle? Itselläni oli joskus tässä sellainen outo myös, etten millään lauennut. Kesti ehkä viikon, sitten normalisoitui.
Juu kyllä me nautitaan matkastakin sinne ihan kunnolla. Mutta jotain jää puuttumaan jos ei sitten saakkaan. Mutta, kullakin omat tyylinsä.
Varmasti se, että meillä niin usein seksiä vaikuttaa toki. Minulle mies hoitaa monta orkkua päivässä, saan hyvin helposti. Nämä niin ihmiskohtaisia. Joillekin riittää siis kerran viikossa, ja silloin heille fine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä me nautitaan matkastakin sinne ihan kunnolla. Mutta jotain jää puuttumaan jos ei sitten saakkaan. Mutta, kullakin omat tyylinsä.
Varmasti se, että meillä niin usein seksiä vaikuttaa toki. Minulle mies hoitaa monta orkkua päivässä, saan hyvin helposti. Nämä niin ihmiskohtaisia. Joillekin riittää siis kerran viikossa, ja silloin heille fine.
No ei varmaan nuo teidän luomat paineet laukeamisesta yhtään helpota asiaa. Jos kahden päivän jälkeen ollaan epätoivon partaalla niin voi vähän miettiä mistä se johtuu. Mies ei ole mikään kone.
Kyllä pystyy tulemaan useasti päivässä. M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan nuo teidän luomat paineet laukeamisesta yhtään helpota asiaa. Jos kahden päivän jälkeen ollaan epätoivon partaalla niin voi vähän miettiä mistä se johtuu. Mies ei ole mikään kone.
Juu ei ole kone ei. Mutta itse vaikeroi nyt tässä.
Minä saan kyllä siis vaimo, mies on antavaa sorttia.
Hei ap. Minulla oli taannoin pitkä suhde missä miehellä oli samoja ongelmia. Lopulta erosimme ja mies oli minusta vähän turhankin nopeasti suhteessa ja kaiken lisäksi yhden hyvin tuntemani naisen kanssa. Olimme tämän uuden naisen kanssa samoissa pikkujouluissa ja juteltiin miehestä ja otin mieskunnon puheeksi. Otti todella koville kuulla ettei heillä ollut mitään ongelmia sängyssä, seksi sujuu kuulemma kaikin puolin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap. Minulla oli taannoin pitkä suhde missä miehellä oli samoja ongelmia. Lopulta erosimme ja mies oli minusta vähän turhankin nopeasti suhteessa ja kaiken lisäksi yhden hyvin tuntemani naisen kanssa. Olimme tämän uuden naisen kanssa samoissa pikkujouluissa ja juteltiin miehestä ja otin mieskunnon puheeksi. Otti todella koville kuulla ettei heillä ollut mitään ongelmia sängyssä, seksi sujuu kuulemma kaikin puolin hyvin.
Voihan olla, että tuo nainen ei vaan sanonut totuutta.
Ja meidän tapauksessa ei mieskunnossa ole vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa joka välkällä ja koulun jälkeen tytön kaa sängyssä. Kaksviitosena vielä 6-7 kertaa. Kolmeviitosena 4 päivällä max. Ikä vaikuttaa.
Rehellinen kuvaus. Tosin vieläkin vois jaksaa sen seitsemän kertaa, jos deittailis oikein kuumaa kimmaa. Riippuu niin paljon seurastakin. Voi elämä sitä seksin määrää 16-19-vuotiaana. Sen aikaisen tyttöystävän kaa tuntui ettei muuta tehtykään. Koko ajan heppi pystyssä ja pimppaan tunkeutumassa ja omat runkut vielä siihen lisäksi. Vähänkö kaipaa tuota viriliteettiä. M41.
Riippuu täysin kokonaisvolyymistä.
Jos on taukoa 3-4 x päivässä pystyy helposti.
Jokapäiväisesti 1-2 kertaa on normitaajuus.
Vastaajana 48v urheilullinen terveitä elämäntapoja noudattava mies.
Jos pitkin päivää ripotellaan niin 3-4 kertaa päivässä tahtia pystyy aivan hyvin pitämään yllä M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen kuvaus. Tosin vieläkin vois jaksaa sen seitsemän kertaa, jos deittailis oikein kuumaa kimmaa. Riippuu niin paljon seurastakin. Voi elämä sitä seksin määrää 16-19-vuotiaana. Sen aikaisen tyttöystävän kaa tuntui ettei muuta tehtykään. Koko ajan heppi pystyssä ja pimppaan tunkeutumassa ja omat runkut vielä siihen lisäksi. Vähänkö kaipaa tuota viriliteettiä. M41.
Joo sama. Ikävä on, ei paitsi tota omaa suorituskykyä, niin myös ihan sitä estetiikkaa ja paineen tunnetta, kun joka kerta tuntui, että kulli seisoo niin kovana, että se halkeaa. Totta kai toisen halukkuus vaikuttaa, en ymmärrä alapeukuttajia. Tässä kohtaa, jos päästään vielä mökille ennen talvea kahdestaan rauhaan, voisi yrittää montako kertaa menisi peräkkäin yhdyntöjä. Veikkaan kolmea. Totta minullakin, mitä joku edellä kertoi, että sitä kovempaa supistaa orgasmissa ja sykkii, mitä vähemmän tulee spermaa. Ihanaa kidutusta tavallaan.
Nyt tässä on mennyt koko ketjun aloituksen tarkoitus harakoille. Ei tässä ole tarkoituksena puhua miesten mällintuottokyvystä.
Ette ymmärrä yhtään mistä kenkä puristaa.
Teidän kuuluisi kiinnittää huomio siihen, kuinka aktiivinen ja kyltymätön KH (joka ketjun aloitti) on seksissä vielä varttuneella iälläkin. Teidän kuuluisi kysellä minkä ikäinen KH on, ihastella hänen korkeaa libidoaan ja modernia, vahvaa naiseuttaan.
Miehet voisivat kehua , ja harmitella ettei omalla kohdalle sattunut tuollainen seksin ylipapitar. Kysymys mistä tuommoisen villikissan saisi omaan kotiinsa laittaisi KH:n pissimään hunajaa. Niin ikään kommentti jossa joku nuori mies pyytäisi KH:ta opettamaan seksin saloissa tekisu gutaa, vaikka vastaisi kainosti että ihan riittää oma mies ja ihanaaseksiäihanjokapäivä minulle...
Vierailija kirjoitti:
Nyt tässä on mennyt koko ketjun aloituksen tarkoitus harakoille. Ei tässä ole tarkoituksena puhua miesten mällintuottokyvystä.
Ette ymmärrä yhtään mistä kenkä puristaa.
Teidän kuuluisi kiinnittää huomio siihen, kuinka aktiivinen ja kyltymätön KH (joka ketjun aloitti) on seksissä vielä varttuneella iälläkin. Teidän kuuluisi kysellä minkä ikäinen KH on, ihastella hänen korkeaa libidoaan ja modernia, vahvaa naiseuttaan.
Miehet voisivat kehua , ja harmitella ettei omalla kohdalle sattunut tuollainen seksin ylipapitar. Kysymys mistä tuommoisen villikissan saisi omaan kotiinsa laittaisi KH:n pissimään hunajaa. Niin ikään kommentti jossa joku nuori mies pyytäisi KH:ta opettamaan seksin saloissa tekisu gutaa, vaikka vastaisi kainosti että ihan riittää oma mies ja ihanaaseksiäihanjokapäivä minulle...
Muuten kehuisin, mutta haluan että seksikumppani tai puoliso omaa edes keskivertaisen älykkyyden ja vähemmän narsistisia piirteitä.
Asia hoidettu ja ihan mallikkaasti pois päiväjärjestyksestä.
Viisi kertaa päivässä laukean leikiten.
-mies 14v.
Kyllä pystyn. Seksikäs kumppani jos on, niin useampiakin kertoja päivässä. Tällä ei taas ole mitään tekemistä teidän suhteenne tilaan.
No onhan se toki jätettäväkin, eihän muukaan auta. Mutta kun itse saan, niin harmitta miehen puolesta. Meillä vaan on totuttu, että nautiskelemme päivittäin. Kukin tyylillään.