Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työpaikalla, mutta et kehtaa?

Vierailija
28.10.2022 |

Yksi asia per viesti. Ja jotakin työhön liittyvää siis. Mä haluaisin sanoa kolmelle firman johdossa istuvalle , että nyt on kyllä korkea aika jäädä eläkkeelle. Ette ole enää täysin työkykyisiä, taidot ja tiedot ovat auttamattoman vanhentuneita. Iän puolesta siis olisivat voineet eläköityä jo vuosia sitten, mutta siellä yhä porskuttavat ja se valitettavasti näkyy koko firman tuloksessa.

Kommentit (244)

Vierailija
181/244 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä en jaksa näitä tyh... iä tollukoota. Varmaan 6-7% työntekijätasosta on mt ongelmaisia, osa ihan sekopäi.. tä jotka työllistää tosi paljon vaikkeivat ole edes töissä (onneks). En ole koskaan halunnut olla sosiaalialalla enkä paapoa näitä yksinkertaisia höppänöitä. Haluan tehdä sitä mihin minut on koulutettu ja mikä on mielenkiintoni. Haluan tehdä töitä ainoastaan vähintään esihenkilötasoisten koulutettujen ja hoksaavien ihmisten kanssa.

Vierailija
182/244 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä en kestä tätä saat... n samojen asioiden jankuttamista ja näitä pöljiä.

Ois ihana tehdä töitä pitkästä aikaa fiksujen ammattilaisten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/244 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverille joka puhuu taukoamatta pitkiä monologeja ja käy kovilla kierroksilla:  rauhoitu hyvä ihminen,  vedä henkeä. Kuuntele välillä, mitä muilla on sanottavana. 

Vierailija
184/244 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan ihme firma, päättävässä asemassa olevat on niin hemmetin pikkusielusia ja lapsellisia että loukkaantuvat ja alkavat puolustautua hyvin nenäkkäästi välittömästi, kun kokevat joutuvansa epämiellyttävään tilanteeseen tai huomaavat jäävänsä älykkyydessä / tietotaidossa alakynteen esim jollekin joka on tullut toisesta yrityksestä hiljattain. 

Vierailija
185/244 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan meidän asiakkaita

Vierailija
186/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaiset amatöörit tätä yritystä johtaa? Joo, varmaan ovat hyviä jossain ja on koulutusta koulutuksen päälle, mutta tekevät hyvin äkkinäisiä päätöksiä joilla on kaaottiset seuraukset koko firmaan. Muutostahti on ihan älytön, miten kukaan ei tajunnut etukäteen että kun vaihdetaan monta järjestelmää ja muutetaan muutamiakin muita toimintatapoja yhtä aikaa niin voisiko joku mennä pieleen? 

Toisaalta, täytyy itse keskittyä vaan omaan rooliin ja nauttia joka kk tilille ropsahtavasta ihan hyvästä palkasta jonka saan todella helpolla. 

Vierailija
187/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa vi##u!

Tuon haluaisin sanoa.

Vierailija
188/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt v*ttu hetkeksi se pää siitä kaverin perseestä ja tehkää v*ttu ihan itsekin vaikka edes hetki niitä töitänne!

Vierailija
189/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdottaisin, että kerätään eräälle miespuoliselle ja pomojen persettä nuolevalle henkilölle kolehti hamekankaita varten! Ihana kattoa, kun edetään uralla ilman koulutusta tai edes asianmukaista osaamista, kieli ruskeana ja sitten ollaan kusi hatussa olevinaan parempia kun muut!

Vierailija
190/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP.... tämä firma on huonoiden johdettu missä olen ikinä ollut. Työuraa takana 25v ja näkemystä on monesta muustakin, nimenomaan isoista organisaatioista. 

Moni johtaja, toimaria lukuunottamatta ovat erittäin autoritäärisiä ja vanhanaikaisella johtamistyylillä varustettuja tyyliin "en kommunikoi muiden kuin organisaatiossa johtajatasolla olevien kanssa".

Johdolta tulevat signaalit onat hyvin ristiriitaisia, puhuvat yhyä "niitä korulauseita" joita halutaan ulospäin tuoda julki, mutta kulissien takana toimivat itse ihan toisin.

Julkisesti kannustetaan avoimuuteen, kiinnostuneisuuteen, tuomaan ideoita esille, kyseenalaistamaan, puuttumaan epäkohtiin jne, mutta teeppäs niin, niin saat heti näpeillesi ja joku kokee että olet astunut taas jonkun varpaille. Ideoita tai kehitettäviä asioita ei oikeasti kuulla, niitä ei viedä  eteenpäin tai johto käy jonkun diiba daaba keskustelun ja sama jatkuu. Kauheeta jaa rittelua, todella hidasta asioiden eteenpäin viemistä ja moni asia laahaa vuodesta toiseen eikä kukaan tee asialle mitään koska kuka tahansa, jopa johtajat vaan siirtää asian jonkun muun hoitoon ja silloin se asia hukkuu jonnekin organisaation rattaisiin. Tästä firmasta puuttuu järkevä johdonmukainen, rationaalinen lty johto. 

Vierailija
191/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin työkaverille että työtehoni ja elämänlaatuni paranisi huomattavasti jos käytäisi p***massa neukkarin sohvalla päivittäin. Himoitsen sitä niin!

N46

Vierailija
192/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli sanoa "olemme suomessa, joten puhutaan suomea".

Vierailija
193/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa, että olen aivan turha jätkä. Turhaan te minulle palkkaa maksatte, en osaa juuri mitään. Mutta en voi, tarvitsen palkan ja minimisuoritus riittää.

Vierailija
194/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitte erilaisista vinoumista ja olisi aika tarkistaa omat harhat. Esimerkiksi kyseessä nämä vinoumat:

Auktoriteettiharha (authority bias) Ihmiset uskovat herkemmin auktoriteettiasemassa olevan henkilön näkemyksiä, vaikka ne olisivat virheellisiä.

Säilyvyysharha (status quo bias) Ihmiset suosivat tuttuja ja olemassa olevia tapoja, vaikka parempia vaihtoehtoja olisi saatavilla.

Vierailija
195/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi päivittäin mieleni sanoa työparille, että jos asenne ei korjaannu ja kokoajan naama mutrussa niin lähde ihmeessä pois ja anna minun nauttia omasta rauhastani ja työstäni.

Vierailija
196/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin työkaverille että työtehoni ja elämänlaatuni paranisi huomattavasti jos käytäisi p***massa neukkarin sohvalla päivittäin. Himoitsen sitä niin!

N46

No nyt kiinnostaa tietää, että missä tämä on?

Vierailija
197/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi aikuiset ihmiset olla niin saatanan pikkumaisia kyräilijöitä ja mulkkuja toisilleen.

Vierailija
198/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä firmassa eri säännöt etäilylle eri esimiehistä johtuen. Epäreilua. Miksi jotkut voivat etäillä käymällä kerran kuukaudessa toimistolla ja toisten pitää käydä kaks kolme kertaa viikossa?

Vierailija
199/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienessä firmassa eri säännöt etäilylle eri esimiehistä johtuen. Epäreilua. Miksi jotkut voivat etäillä käymällä kerran kuukaudessa toimistolla ja toisten pitää käydä kaks kolme kertaa viikossa?

No meillä ei edes niin kovin pieni "firma", mutta sama juttu. Kaikille ei ole samoja sääntöjä. Vähän veemäistä, kun jotkut saa erityiskohtelua.

Vierailija
200/244 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä meidän firmassa työskentelevät ryshät tulisi erottaa ja lähettää Allegrolla idolinsa luo Pietariin.

Musta sun pitäisi oikeesti sanoa toi. Koska kuitenkin sanot kännissä ennemmin tai myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme