Mitä haluaisit sanoa työpaikalla, mutta et kehtaa?
Yksi asia per viesti. Ja jotakin työhön liittyvää siis. Mä haluaisin sanoa kolmelle firman johdossa istuvalle , että nyt on kyllä korkea aika jäädä eläkkeelle. Ette ole enää täysin työkykyisiä, taidot ja tiedot ovat auttamattoman vanhentuneita. Iän puolesta siis olisivat voineet eläköityä jo vuosia sitten, mutta siellä yhä porskuttavat ja se valitettavasti näkyy koko firman tuloksessa.
Kommentit (244)
Oletteko te johtajat oikeasti niin tyhmiä tai pidättekö muun organisaation päälliköitä ja esihenkilöitä niin yksinkertaisina, että luulette noiden kokoajan "säästö ja dopeutustoimi hössötysten" uppoavan meihin. Firma teki viime v 2 miljoona euroa voittoa ja meidän käsketään säästämään kaikessa. Tänäkin vuonna tulos on hyvä ja nyt jo uhkaillaan syksyn muutosneuvotteluilla ja viljellään vihjauksia siitä mitä organisaatiotasolla ei enää ehkä tarvita enää.
Sanoisin että olette psykologisen johtamisen näkökulmasta varsin taitamattomia ja vanhanaikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta tää työ tippaakaan. Lähtisin välittömästi jos saisin vaikka ex työni takaisin tai sen verran rahaa että pärjäisin taloudellisesti. Reilu vuosi ja olen jo nyt ihan hiton tympääntynyt.
Jep. Minäkin olen hemmetin tylsistymyt nykyisessä työssäni ja tylsistyminen ja jatkuva rutiininomainentoisto ovat yksi negatiivisimmista työn ominaisuuksista. Etenkin, kun vuorovaikutus on samoja fraaseja kerta toisensa jälkeen.
Sitä ei kannata sanoa ääneen että palkkaani nähden pääsen todella helpolla tässä työssä ja se on ainut asia mikä pitää minua tässä firmassa ja tässä työtehtävässä. En pidä työni sisällöstä (siis asioista ja asiakkuuksista joita hallinnoin), tämä sektori ei ole ikinä kiinnostanut minua ja koen jopa vastenmielisyyttä erästä asiakasryhmää kohtaan. Vastailen päivät s posteihin ja kerran kk teen tulosraportin, sitten istun teams palavereissa kuuntelemassa jotain hidastempoista jaarittelu, mistään ei tule valmista, kuukauden kuluttua on lähes samansisältöinen seuranta palaveri jossa pohditaan samoja asioita. Päätöksenteko on todella hidasta ja 7 ihmistä osallistuu joka kokouksern ja säätää asioita. Sitten kun on joku tiukka paikka ja hankalia asioita pitäisi päättää ne, joilla on natsoja ja joiden pitäisi päättää katoaa kuin tuhka tuuleen eikä heiltä saa päätöstä vaan he jättää asian alaistensa hoidettavaksi (siivottavaksi), eli heittävät ns bussin alle jotta säilyttävät omat kasvonsa.
Teen ehkä oikeita/ hyödyllisiä töitä noin 5h päivässä. Esihenkilöni on tyhmä kuin saapas ja on johtamisessa hyvin epälooginen.
Taikinanaamanen löllö Kouvola irvinokka! Olet kuin pieni ruma, ilkeä häijy kakara💩.
Edustavia myös sun frendit🤮.Oksettava ja ammattitaidoton lauma lapsia päästetty työmaalle.
Voiko johtajaroolissa olla oikeasti tyyppi joka "vetää ihan hatusta" yltiöoptimistisia aikatauluja ja yleensäkin lukuja (€). Hyvin nopeatempoisena ihmisenä roskii päätöksiä lonkalta vailla minkäänlaista realismia ja ymmärrystä mitä päättää ja mihin hänen päätös johtaa tai onko aikataulu ja eurot mitenkään mahdollisia. Ja kohta ollaan taas siinä tilanteessa että syytellään ja sätitään muita organisaatiossa alempana olijoita kun ei pysytä aikatauluissa eikä saada niitä hatusta vetästyjä euroja kasaan.
Sanoisin että tämä on huonoin työpaikka jossa olen ollut. Huonoiten johdettu, vastaanottoni oli lähinnä absurdi enkä ole missään saanut sellaista kohtelua osakseni (hemmetin junt...t), työni sisältö ei ole koskaan minua kiinnostanut, en edes tiedä miksi hain tänne ja otin vielä paikan vastaan. Palkka on hyvä työn vaativuuteen ja määrään nähden. Pomo on helppo koska ei ole mitenkään kovin älykäs eikä pätevä.
-"pidä turpas kii vi**n lesbian!!!
-"siivoo jälkes vi**n ylipirtee hippi
Julkisen sektorin työpaikka, tarkemmin korkeakoulukonserni, kysyn aika usein, miksi edes työnantajan edustaja ei aja työnantajan etua, vaan kaveripiirin. En ole saanut vastausta.
Haistasäsaatanavittu virmassa töissä. Mua ei täällä ku raha. Oksennan kusipäillekaikkitakas🤮
Että haen parhaillaankin muualle töihin. Tässä firmassa ainoastaan palkka ja lomaedut ovat ok, mikään muu ei. Ai ni, onhan siellä pari komeeta miestä joita katselen mielelläni.
Että jättäisi Hajuvedet pois. Ihan sairaan paha ja etova haju. Vaikka siitä puhuttu, nii ei auta koska naisvaltainen ala.
Alan itse harjoitella hientajussa kulkemista.
Jättänyt jo dödöt pois, koska totesin et parempi tuoksu mitä kemikaalit. Eiköhän hamevöki joskus herää ja ala syytellä.
Voi hyvä jumala tätä touhua taas, lisää...lisää...lisää töitä vaan tiukilla aikatauluilla. Monta isoa projektia päällekäin. Tee sitä tätä tuota ja vielä mämä, ylityötä ei saa tulla tai jos tulee niin lyhennät sitten vaan muita päiviä. Niinku millon? Kukaan ei huolehdi esihenkilötason jaksamisesta, jatkuvasti muuttuu asiat ja tulee vaan entisten päälle lisää. Yrityksen uusi strategia on täynnä sanahelinää jolla ei ole oikeasti käytännössä väliä. Esihenkilöt voi huonosti ja uupuu ihan totaalisesti. Palkka on surkea. Lähtisin heti jos vaan rahat riittäis kotiin jäämiseen tai saisin jotain muuta työtä.
Heittäkää se vanha henkilöstöjohtaja "huuhkaja" sieltä hittoon. Hän on yksi laskelmoivimmista, kieroimmista ja ilkeimmistä ihmisistä koko talossa. Kuittailee ohikulkiessaan jotain "piilovittuilua". Tyhmä äm..... mä.
Kunpa tulisi se lottovoitto. Duunia teet hikihatussa mutta arvostusta et saa alalla jossa kaikki on samassa pskakasassa.
En ole pitkän työurani aikana ollut näin sekavasti johdetussa firmassa. Tai siis ehkä johtuu siitä ettei kukaan johda liiketoimintayksikköä. Firmaa johdetaan kehitys ja tukiyksiköistä. Se joka huutaa koviten ja korkeimmalta ja vaan säätää ja päättää saa äänensä kuuluviin. Yksi tekee yhtä ja toinen toista, ensin tehdään ja sit kun on tehty tulee ohjeita miten olisi pitänyt tehdä. Ensin annetaan ohjeet xx ja kun porukka ryntää kiireellä sen mukaan korjaamaan jo tekemäänsä, kohta tulee toisenlainen ohje. Ei anneta selkeitä tavotteita ja kun on jollain tapaa tehty, sitten sanotaan että ei ei, ei riitä. Keskijohto suibailee jossain organisaatiorattaiden välissä kuin rasvattu kumipallo yrittäen kumarrella joka suuntaan ja pesee kätensä vastuusta heti kun on tilaisuus.
Julkisen inhouseyhtiö, puolillaan kohta eläköityviä tai muuten vaan raihnasia, hitaita horiskoja suojatyöpaikassa. Talous on ihan kuralla mutta kukaan ei tee riittäviä toimenpiteitä, vuosikausia tehdään selvityksiä, palaveeratan, laskeskellaan mutta kellään ei oo munaa lähteä viemään isoja uudistuksia eteenpäin. Vuodesta toiseen jauhetaan samoja "kehitettäviä" asioita.
Jokainen tuijottaa siilomaisesti vaan omaa aluettaan, ei koko yrityksen etua. Oikea käsi ei tiedä mitä vasen tekee.
Toimistolla "istujat" vaan lisääntyy ja kentällä oikeaa työtä tekeviä pitää vähentää.
Mua ei kiinnosta tää työ tippaakaan. Lähtisin välittömästi jos saisin vaikka ex työni takaisin tai sen verran rahaa että pärjäisin taloudellisesti. Reilu vuosi ja olen jo nyt ihan hiton tympääntynyt.