Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työpaikalla, mutta et kehtaa?

Vierailija
28.10.2022 |

Yksi asia per viesti. Ja jotakin työhön liittyvää siis. Mä haluaisin sanoa kolmelle firman johdossa istuvalle , että nyt on kyllä korkea aika jäädä eläkkeelle. Ette ole enää täysin työkykyisiä, taidot ja tiedot ovat auttamattoman vanhentuneita. Iän puolesta siis olisivat voineet eläköityä jo vuosia sitten, mutta siellä yhä porskuttavat ja se valitettavasti näkyy koko firman tuloksessa.

Kommentit (244)

Vierailija
161/244 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas ihan hemmetin tyhjänpäiväinen tilaisuus firmalla. 1 puhujan aihe kiinnosti. Paljonkohan tähänkin päivään tuhtaantui rahaa?

Vierailija
162/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas edessä yksi perjantai kun ei oo oikein mitään tekemistä. Hitto tää työ ei kiinnosta mua yhtään ja palkkani on työn määrään ja vaativuuteen nähden täysin ylimitoitettu. Pääsen niin helpolla tässä roolissa että ihan huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/244 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä sekoilua, firmassa iät ja ajat olleet johtajat tekee ratkaisun jolla on likimain kaaottiset seuraukset joka palvelualalle ja tukiyksikköön. Mitänihmettä te oikein mietitte. Tai siis ette mieti, vaan roiskitte päätöksiä joiden seurauksena koko mökki on sekaisin eikä saada raportoitua asioita, tulos on sekaisin ym ym.

Vierailija
164/244 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa perättömien juorujen levittäminen työkavereista ja työpaikan työntekijöistä.

Vierailija
165/244 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuotiselle työpaikalleni kävisin sanomassa, et mitä minä sanoin, ei tämä nyt vaan toimi. Yrittivät palkata mut reserviin pyörittelee peukaloita parempia aikoja odottelemaan. Niitä ei tullut, tuli konkurssi. Onkoha ne koko vuoden pyöritelly peukaloitaan siellä? 

Vierailija
166/244 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas edessä yksi perjantai kun ei oo oikein mitään tekemistä. Hitto tää työ ei kiinnosta mua yhtään ja palkkani on työn määrään ja vaativuuteen nähden täysin ylimitoitettu. Pääsen niin helpolla tässä roolissa että ihan huvittaa.

Tuottavuus huipussaan! Mitäs sanoisit jos työaikaa lisättäs tuottavuuden kasvun nimissä? 

Vierailija
167/244 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistapa valtuutettu v....

Vierailija
168/244 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilu ja huono perehdytys, alemmuudentunteen luominen ei tee uusista työntekijöistä parempia.

Vierailija
169/244 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa kuunnella enää sun jatkuvaa valitusta! Itse et pysty uudistumaan tai kehittymään, mutta suunpiekseminen muiden ideoita kohtaan on sun erityisosaamista. 

Vierailija
170/244 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivari, ei penkkiurheiu kiinnosta eikä ajokorttia saati autokuumetta ollu koskaan. Miesvaltaisella työpaikalla ,siinäpä ne toisten keskustelunaiheet olikin. (armeija, urheilu, autot)

Vierailija
171/244 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuottavuus huipussaan! Mitäs sanoisit jos työaikaa lisättäs tuottavuuden kasvun nimissä? 

Just näin ja tän kaiken maksaa vielä yhteiskunta. Jos työaikaani lisättäisi niin ei sillä olisi mitään tekemistä tuotavuuden kanssa, työni on hallinnollinen ja työaika ns kokonaistyöaika /viikko. Eli voin käydä kampaajalla 1,5 h joku päivä ihan rauhassa mutta tehdä taas rästihommia ja purkaa s posteja iltauutisten aikaan. 

Vierailija
172/244 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen vain töissä täällä. Tämä ei ole mikään elämäntehtävä ja lähden heti jos tarjotaan parempaa. #*tun tiimipäivät, #kehityskeskustelut, # businessslangi, #lyhenteet, #palaveritpalaverinperään ym.

Vierailija
173/244 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen vain töissä täällä. Tämä ei ole mikään elämäntehtävä ja lähden heti jos tarjotaan parempaa. #*tun tiimipäivät, #kehityskeskustelut, # businessslangi, #lyhenteet, #palaveritpalaverinperään ym.

Samaan lauseeseen vielä: en omista tästä mitään, en tule saamaan miljoonia enkä muutakaan mitallia. Palkka riittää ja sen mukainen työpanos (=vähäinen).

Vierailija
174/244 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin yksinäiselle kiukkupussille, että lähde jo kotiin siitä puhumasta pahaa.

On suurimman osan ajasta pahalla päällä, haukkuu kaikkea ja kaikkia, tosi raskasta seuraa. Yritän pääsääntöisesti tehdä töitä eri vuoroissa mutta eilenkään en päässyt tauolle kun tämän työaika oli jo loppunut ja jäi kahvihuoneeseen istumaan ja paasaamaan. On jäämässä eläkkeelle ja ymmärrän että yksinäisyys pelottaa, mutta en jaksa sitä negatiivisuutta.

Vierailija
175/244 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henk.koht. avustaja ja haluaisin sanoa "työntajalleni" (avustettavalleni) ja hänen omaisilleen, ettei hän ole enää aikoihin ollut siinä kunnossa, että hän osaisi toimia työnantajan roolissa. Sen takia myös omaiset puuttuvat työsuhteeseeni koko ajan yhä enemmän, koska he koittavat paikata sitä faktaa, ettei ko. omainen itse kykene enää työnantajaksi ja voi sen takia menettää oikeutensa avustajaan, jos asia tulee ilmi.

Sen sijaan, että kuitenkaan sanoisin näin, haen työni ohessa uutta työpaikkaa, että voin vain irtisanoutua.

Vierailija
176/244 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun täytyy joka vuosi keksiä rivityöntekijänä tavoitteita ja kehityskohteita. Omaan työnkuvaani mut on palkattu, teen sen virheettömästi ja nopeammin kuin ajallaan, joten miksi vaaditaan kevätjuhlaliikkeitä. Jättäkää urakehitys niille joita se kiinnostaa ja arvostakaa kaikkia eri tehtävissään.

Vierailija
177/244 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalle on tultu tekemään töitä ja kaikkia kohdellaan asianmukaisesti, joten miksi töissä syötetään kaikenlaista propagandaa, joka ei sinne kuulu. On jos jonkin moista monimuotoisuus ja tasa-arvo ryhmää sekä nykypäivän ideologioita, joita pakko tuputetaan. Olkoon työkaveri sitten millainen tahansa niin mitä se mulle kuuluu kunhan hommat hoituu. Pomo voi itse pohtia vähemmistöryhmien tärkeyttä rekryssään, jos se on hänelle arvokasta

Vierailija
178/244 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pikkupomo ja sinä isopomo olitte aika pihalla siitä mitä tein tässä talossa. Mutta nahkurin orsilla tavataan.

Vierailija
179/244 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko vaihtaa? Mitä pitäisi osata? Täällä päinvastainen ongelma. Aivan liikaa työtä palkkaan ja käytettävissä olevaan aikaan nähden. 

Vierailija
180/244 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun on pakko alkaa etsiä uutta mielenkiintoisempaa työtä. 

Pääsen kyllä hyvinkin helpolla tässä duunissa, en ole ikinä saanut näin hyvä palkkaa näin vähillä vaatimuksilla ja vähällä työajalla.

MUTTA, mä en kestä tätä jaarittamista, sekoilua, kankeita vanhanaikaisia järjestelmiä, sitä että kukaan ei ota vastuuta, jopa johtajalla tai päättävässä roolissa olevilla päälliköillä on aina mahdollisuus sanoa että "en ota kantaa" tai sanovat vaan kehen muuhun pitää ottaa yhteyttä ja sivuuttaa asia jos hän ei osaa tai ymmärrä. Ei toimita sääntöjen ja ohjeiden mukaan vaan jokainen soveltaa tai tekee miten parhaaksi näkee. Kannustetaan tuomaan uusia ideoita/ ja tarttumaan epäkohtiin ja olemaan aktiivinen, kun näin toimit joku suuttuu kun on puututtu jonkun tontille tai astuttu jonkun nillittäjän varpaille. ja ihan sama mitä sanoo, sillä tuskin on mitään merkitystä, asiat sivuutetaan.

Täällä on ihmeellistä porukkaa, ihan kun nää omistas koko firman, eikä siedetä yhtään että joku myöhemmin taloon tullut kritisoi mitään, se koetaan henkilökohtaisena loukkauksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi