Olen raivoissani ja turhautunut. 15vuotias on masennuslääkkeen takia lihonut lyhyessä ajassa ainaki n 15 kiloa ja on ihan tokkurassa koko ajan,lääkäri kanta on ettei vaihdeta lääkettä vielä ainakaan
En ole lääkevastainen. Masennus on sairaus siinä missä vaikka migreeni ja haluan lapseni kuntoon.
Mutta tämä lääke on väärä!
Kommentit (143)
Terapiaa masennukseen ja ahdistukseen pitäisi antaa eikä mitään zombielääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus johtuu pitkäaikaisesta väkivallasta.
Ap
Onko joku siis pahoinpidellyt sun lasta?
Jos koulussa, vaihtakaa paikkakuntaa!
Jos perheessä, katsokaa että pahoinpitelijä joutuu vastuuseen.
Rikoksen kohteesta tulee elinikäiseen haittojen maksaja sekä kärsijä. Tämä on asia joka todellisuus ja lopulta tavalliset ihmisen hölmöilevät tämän hengiltä.
trolleja ketjussa, juurikin nuo ehdottomat kommentit puolesta ja vastaan paljastavat.
Vierailija kirjoitti:
Masentuneet pitäisi laittaa Vierumäelle urheiluleirille. Luonnossa ja urheillessa höpöhöpö-ajatukset kaikkoaa. Masennuslääkkeitä ei saa antaa ollenkaan, ainakaan alle 30-vuotiaille.
Tunnetko sen höpöhöpön takapuolees? Oletko jokuhuuhaa Hannu tai Hulmi? Et todellakaan tiedä mitä tämä lapsi tarvii ja pysty sitä tekemään todeksi. Joten älä loukata kertaalleen. Harmi että terveyden huolto on niin syvältä joskus että kaltoin kohtelee itse ja sitten laaditaan puoskarilakeja.
Vierailija kirjoitti:
masennuslääkkeet heti pois ja ulos reippailemaan!
se auttaa, toisin kuin kemikaalit
Vastuutonta antaa tällaisia ohjeita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastuutonta antaa lapselle tuollaisia lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap itse on se lihonut, teini-ikäisen lapsen lihominen ei tervettä aikuista raivostuta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ketipinorilta. Laittoi minut nukkumaan puolet vuorokaudesta ja tokkuraan puoleksi ja hirveät ahmimiskohtaukset.
Olisi masennukseen muitakin lääkkeitä olemassa.
Minulle saman teki citalopram. Uutta lääkettä kokeiluun.
Ketiapiini ei ole masennuslääke. Puhtaaseen masennukseen on toimivia lääkkeitä, minkä tietty myös psykiatri tietää. Juttele ap lääkärin kanssa, kysy, minkä diagnoosin on lapsellesi antanut ja kysy muista kuin lääkkeellisistä hoidoista myös.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ketipinorilta. Laittoi minut nukkumaan puolet vuorokaudesta ja tokkuraan puoleksi ja hirveät ahmimiskohtaukset.
Ketipinor ei ole masennuslääke.
Eikä mikään masennuslääke tee kenestekään tokkuraista.
Masennusläkkeissä ei ole mitään rauhoittavia aineita.
Satojatuhansia työssäkäyviä ihmisiä käyttää masennuslääkkeitä.
Eivät he kykenisi mihinkään vaativiin töihinsä, jossa olisivat jatkuvasti tokkurassa, uneliaita ja väsyksissä, pelkästä masennuslääkeestä.
Kannattaa erottaa toisistaan, rauhoittavat lääkkeet,unilääkkeet, masennuslääkkeet, psykoosilääkkeet, sekä neurologiset lääkkeet.
Suurimmalle osalle tyhmimimpiä suomalaisia, nuo ovat heidän mielestään, kaikki yhtä ja samaa p#skaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle saman teki citalopram. Uutta lääkettä kokeiluun.
Citoloparam on kylläkin yksi siedetyimmistä masennuslääkkeistä.
Ollut markkinoilla jo yli 30 vuotta, ja on suosotuimpia masennuslääkkeitä maailmailla.
Joku toinen mielipide lääkeasiaan asap. Jos tämä on julkisella niin vaihtakaa hoitopaikkaa jos mahdollista. Ei tokkurassa jaksa muutoksia tehdä jos syömishimokin vaivaa koko ajan. Kaikki eivät pysty taistelemaan ketihimoja vastaan kohtuullisilla voimilla eikä ole tarkoituskaan. Lääkkeitä on pilvin pimein jos jokin kemiallinen apu koetaan hyödylliseksi kokeiluksi.
Tuohan vain lisää masennusta. Masennuksesta ei voi parantua, kun on käytössä lääke, joka aiheuttaa väsymystä ja luultavasti keskittymisvaikeuksia... En ikinä antaisi lapsen vetää mömmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor ei ole masennuslääke.
Eikä mikään masennuslääke tee kenestekään tokkuraista.
Masennusläkkeissä ei ole mitään rauhoittavia aineita.
Satojatuhansia työssäkäyviä ihmisiä käyttää masennuslääkkeitä.
Eivät he kykenisi mihinkään vaativiin töihinsä, jossa olisivat jatkuvasti tokkurassa, uneliaita ja väsyksissä, pelkästä masennuslääkeestä.
Kannattaa erottaa toisistaan, rauhoittavat lääkkeet,unilääkkeet, masennuslääkkeet, psykoosilääkkeet, sekä neurologiset lääkkeet.
Suurimmalle osalle tyhmimimpiä suomalaisia, nuo ovat heidän mielestään, kaikki yhtä ja samaa p#skaa.
Minua huumattiin vasten tahtoa ja vaativissa töissä voi käydä, mutta mitään muuta ei jaksakaan. Se ei ole mitään elämää.
Lääkkeet ovat vain jatkumo pitkäaikaiseen väkivaltaan. Pitkäaikaisestä väkivallasta toipuu, kun saa ensin levätä, mikä on normaalia. Sen jälkeen vapaus rakentaa omaa elämäänsä päivä kerrallaan. Pieniä asioita ja pitkän välin tavoitteita. Näin ihminen saa elinvoimansa takaisin. Ei nurkkaan ahdistamista eikä turhaa lääkitystä. Ei lisää väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä nyt viitsii esittää minua?
Ei,en ole itse masentunut ja vatsakin on kunnossa.
T. Oikea Ap joka tuli juuri kotiin
Tämä sama trolli pyörii täällä muissakin keskusteluissa. Esittää ap:ta. Samat lauseet on muidenkin keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tarvitsisi masennuslääkkeen - ei psykoosilääkettä!
Miksi ihmeessä nuorelle ei ole määrätty ihan tavallista ssri-lääkettä? Onko tässä nyt jotain ap, mitä et kerro? Onko nuorella psykoottinen masennus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri se! 😡Lääkärin mukaan "hyvin toimiva lääke joka ei aiheuta riippuvuutta"..
A.p
Välittömästi ketipinorista eroon, jos on jatkuvasti uninen ja tokkurassa. Itseäni auttoi teininä sellaisessa tilanteessa, jossa olin äärimmäisen ahdistunut ja väsynyt - nukuin yhdet, todella pitkät unet ja olo oli sen jälkeen parempi. Tämän jälkeen otin tätä lääkettä vain äärimmäisen vaikeassa tilanteessa, koska se teki minusta väsyneen.
Mutta jatkuvassa käytössä - mielestäni ei missään nimessä, ellei ole esimerkiksi psykoottisia oireita, joihin tällaista lääkettä saattaa tarvitakin.
Minulle määrättiin aikuisena tätä ahdistukseen, ja nukuin aivan jatkuvasti. Lisäksi minusta ei ollut osallistumaan oikein minkäänlaiseen järkevään keskusteluun, en tiedä kuinka onnistuin suorittamaan opintojani eteenpäin. En suoraan sanottuna käynyt ihan täysillä. Lisäksi ahmin valtavat määrät ruokaa, ruoan himo oli aivan valtava. Ja mä söin pienintä mahdollista annosta. Kannattaa hankkia toinenkin mielipide, on niitä muitakin lääkkeitä.
Lisään että jotkut lääkkeet elin tärkeitä. Mutta överiks menee silti.