Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkisen valaistumisen tie. Olemukseni on oudon neutraali ja merkityksetön, tyhjyyttä täynnä.

Vierailija
27.10.2022 |

Kerro minulle kun valaistuit. Mitä tapahtui?

Itse en enää juuri ole provosoituva saatika samaistunut mihinkään.
Kaikki on niin samantekevää mutta samalla ainutlaatuista, ihmettelen elämää ja pohdin ykseyttä. Se on jo selvää, me kaikki olemme yhdestä "puusta" veistettyjä, me kaikki mikä ilmenee olemisen muotona, on yhtä.
Katselen vain tätä olemista, vailla mitään pyrkimyksiä oikeastaan.

En oikein edes tunne mitään, jos tunnen, niin se on lähinnä tyytyväisyyttä ja perustavanlaatuista varmuutta.
En pelkää, lähinnä vain ihmettelen tätä kaikkea missä saan olla mukana.

Tämä saa itseni joskus miettimään, että olenko seonnut. En enää ole sama ihminen kuin ennen. Etenevin määrin koko maailmankatsomus muokkautuu.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. En tavoittele mitään enkä pyri mihinkään, mutta olo ei kuitenkaan ole tyhjä. Olen ja tarkkailen. 

Vierailija
2/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole valaistunut, jos sinun pitää kysellä toisilta mitä he tuntevat. jos olisit valaistunut, tietäisit uo asiat ilman kyselemistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuttu maailmankuva ihan täysin ja puhdistuin automaattisesti kaikesta turhasta mitä olin tunkenut kehooni. 

Vierailija
4/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et ole valaistunut, jos sinun pitää kysellä toisilta mitä he tuntevat. jos olisit valaistunut, tietäisit uo asiat ilman kyselemistä

Eivät kaikki koe sitä samalla tavalla. Riippuu ihmisen aiemmasta suhtautumisesta maailmaan ja ilmiöihin, millaisena kokee aiemmista näkemyksistään irtipäästäessään.

Vierailija
5/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama. En tavoittele mitään enkä pyri mihinkään, mutta olo ei kuitenkaan ole tyhjä. Olen ja tarkkailen. 

Niin. Olen ja tarkkailen kuulostaa tutulta. 

Joskus vaivun meditaatiossa syvään tilaan mutta toisinaan, joskus en edes pysty pääsemään yhteyteen. Tämä vaihtelee. Pääosin kuitenkin koen, että olen nykyään tarkkailija, ajatuksieni tarkkailija ja koen outoja asioita, sellaisia erilaisia maailmankatsomuksen muotoja. Aivan kuin tutustuisin elämään uudella tavalla. 

Näen myös värejä, siis ihmisten ympärillä. Se on vähän outoa ja joskus joudun vähän palaamaan ajattelun tasolle miettimään, että olenkohan ihan kunnossa. Sitten vain uteliasuuteni lisääntyy ja palaan taas siihen ajattelemattomuuden tilaan tarkkailemaan. 

Luulen, että kehityn hiljalleen. 

Miten sinä koet tämän universumin? 

-ap

Vierailija
6/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En tosin koe itseäni valaistuneeksi, mutta olen löytänyt vahvan sisäisen äänen. Se on se rauhallinen ja tyyni. Kun siirryn siitä päähän ja mieleen, niin sitten löydän kaikkea skeidaa taas.

Vierailija
7/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sulla ole mitään velvotteita ja arjen rutiineja. Vai oletko täysihoidossa jossain?

On minulla.

Ihan töissäkäyvä ihminen olen. Tosin en enää lainkaan niin suorittaja kuten ennen. Ennen yritin todistella toisille olevani paikkani arvoinen ja tein hampaat irvessä ylityötunteja uuvuksiin asti, mahdollisimman hyvin. Työ oli kaikki. 

No, vuosien jälkeen ei enää lainkaan kiinnosta, olenko yhtään sen parempi kun toinen tai onko minusta juuri mihinkään työn saralla. Sehän on vain pelkkää työtä ja raha on vain rahaa. En saa sille enää samanlaista painoarvoa kuin ennen. 

Teen töitä sydämelläni, kaikki mitä teen on vain sellaista, mitä myös haluan tehdä, se tulee itsestään. Töitä ja rahaa on, se ei kuitenkaan ole mikään tärkein asia. Sellaista tietynlaista leikkiä nämä asiat. 

Enemmän olen kiinnostunut jostain syvällisemmästä, olemisesta ja tästä elämästä ylipäätään. 

Materiaali on vain etenevin määrin pelkkää roskaa vaikkakin sieltäkin voi saada jotain intoa ja inspiraatiota itselleen mutta ei se mikään päämäärä ole, haalia itselleen tavaraa, rahaa tai mainetta. Ne tuntuvat aivan toissijaisilta asioilta. 

-ap

Vierailija
8/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi anaali-ilottelut nykyään :)

Vierailija
9/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki kuten kaikki muutkin. En ole sen parempi tai vähempi kuin kukaan muukaan. 

Suhteeni tähän maalliseen elämään on aika neutraali. Inhmilliset tarpeet on olemassa, tarvitsen lepoa, lämpöä, ravintoa, koen myös muita inhimillisiä tarpeita ja tunteita tietenkin. 

Silti moni asia on muuttunut, sille ei oikein löydy ehkä sanoja mutta sitä vain kokee yhteyttä eri tavalla olemiseen. Kaikki on niin samantekevää mutta silti erityistä. 

-ap 

Vierailija
10/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on neutraalin ja välinpitämättömän ero sun kohdalla?

Vierailija
11/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssija ei tanssi siirtyäkseen tanssilattialla paikasta toiseen, vaan tanssii tanssin ilosta.

Palkkasin juuri itselleni pt:n nyt kun valaistumisen jälkeiset tilat on tasaantuneet ja voin alkaa nauttia elämästä.

Ensimmäinen valaistumiseni johti jyrkkään puhdistumiseen ja parantumiseen sekä olemisen tajuamiseen. Toinen valaistumiseni ikäänkuin sinetöi kohtaloni. Nykyään olen seesteisen onnellinen ja nautin elämästäni. Pystyn esimerkiksi toteuttamaan suuria projekteja, koska ego ei johda minua enkä pelkää.

Vierailija
12/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on neutraalin ja välinpitämättömän ero sun kohdalla?

Niin, yritän pohdiskella tätä uudistunutta asetelmaa tavassani elää täällä. 

Olen välinpitämätön nykyään asioissa, jotka saivat ennen paljon tunteita ja stressiä aikaan. Oikeastaan nauran paljon, tekisi joskus mieli oikein halata ja nauraa kun pohdin, miten välinpitämätön olen niitä asioita kohtaan, jotka ennen oli musertaa minut tai stressasin aivan turhaan, samaistuin niihin. Luulin, niiden olevan osa ihmisarvoani. 

Neutralisoinnilla tarkoitan, että monet asiat, jotka saavat edelleen aikaan epämiellyttäviä tunteita, pystyn ne hyväksymään osaksi tätä keskeneräistä ja tietyin tavoin valheellista maailmaa, joka perustuu tiedostamattomuuteen. Siksi ei ole syytä tuomita tai pelätä. 

-ap 

Vierailija
13/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssija ei tanssi siirtyäkseen tanssilattialla paikasta toiseen, vaan tanssii tanssin ilosta.

Palkkasin juuri itselleni pt:n nyt kun valaistumisen jälkeiset tilat on tasaantuneet ja voin alkaa nauttia elämästä.

Ensimmäinen valaistumiseni johti jyrkkään puhdistumiseen ja parantumiseen sekä olemisen tajuamiseen. Toinen valaistumiseni ikäänkuin sinetöi kohtaloni. Nykyään olen seesteisen onnellinen ja nautin elämästäni. Pystyn esimerkiksi toteuttamaan suuria projekteja, koska ego ei johda minua enkä pelkää.

Tämän lukeminen oli hunajaa. Elämä on ihmeellistä. 

-ap 

Vierailija
14/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän lukeminen oli hunajaa. Elämä on ihmeellistä. 

-ap 

Mukava kuulla. Myös sinun pohdintasi kuulostavat tutulta ja resonoivat oman kokemuksen kanssa.

Vierailija
15/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi tai kaksi kesti kuherruskuukausi. Sitten alkoivat päätään nostaa hienostuneemmat v-t-tuksen aiheet. Kärsimys jatkuu ja tällä kertaa vaikeustaso on noussut toiselle tasolle. Pitäisi vain malttaa ja tarkkailla sekä antaa solmun aukaista itse itsensä. Minkä se tekee jos vain antaa.

Vierailija
16/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen pitkälti samoin. Rauhallinen ja seesteinen olotila. Olen tosi kiitollinen, että olen päässyt näin pitkälle itseni kanssa.

Vierailija
17/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sama kirjoittaja, joka näki sormien läpi energiaa tuossa muutama kuukausi sitten. En ymmärrä edelleenkään mitä tapahtui, energia vain paisui niin suureksi, että se energiakenttä peitti fyysisen olomuodon kädessäni. Se oli jotain aivan uskomatonta ja katsoin sitä tapahtumaa monta tuntia vaihdellen asentoa ja liikutin käsiäni. Se vain hohti energiaa ja peitti fyysisen olomuodon. Harva uskoi minuun ja varmaan edelleenkään uskoo mutta se tapahtuma jäi mieleen. 

Olen myös muita erityisiä tiloja kokenut. En tiedä miksi ja miten, olen vain keskittynyt hetkeen ja päässyt muunlaiseen tilaan mitä yleensä koen. 

Se on aika erikoista. Sitä on vain uteliaampi.

Tämä ei ole trolli, voin kaivaa ketjun, jos joku haluaa lukea. Olen nähnyt tämän jälkeenkin energiaa väreinä mutta en lainkaan noin voimakkaasti kun tuona iltana. Eihän tätä osaa itselleenkään selittää. 

Edelleen, normaali töissäkäyvä ihminen olen. 

-ap 

Vierailija
18/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten läheisesi ovat suhtautuneet tähän muutokseen?

Vierailija
19/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki koe sitä samalla tavalla. Riippuu ihmisen aiemmasta suhtautumisesta maailmaan ja ilmiöihin, millaisena kokee aiemmista näkemyksistään irtipäästäessään.

kyllä sen kokee jokainen ihan samalla tavalla, jos siis tosiaan puhutaan valistumisesta. kun ykislö valaistuu, hänelle avautuu tieto kaikesta ja kaikkeen ja hän omaa ns. parapsyykkisiä kykyjä, tai siis kaikki niistä - siksi siihen ei ole monikaan kyennyt. Jos alkaa kuvitella valaistuneensa ja kokee tarvetta julistaa sitä, niin aika varmasti kyseessä ei ole valaistuminen, vaan jonkin asteinen herääminen (=tietoisuuden avautuminen). Se on vasta alkuaskel.

Vierailija
20/33 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sama kirjoittaja, joka näki sormien läpi energiaa tuossa muutama kuukausi sitten. En ymmärrä edelleenkään mitä tapahtui, energia vain paisui niin suureksi, että se energiakenttä peitti fyysisen olomuodon kädessäni. Se oli jotain aivan uskomatonta ja katsoin sitä tapahtumaa monta tuntia vaihdellen asentoa ja liikutin käsiäni. Se vain hohti energiaa ja peitti fyysisen olomuodon. Harva uskoi minuun ja varmaan edelleenkään uskoo mutta se tapahtuma jäi mieleen. 

Olen myös muita erityisiä tiloja kokenut. En tiedä miksi ja miten, olen vain keskittynyt hetkeen ja päässyt muunlaiseen tilaan mitä yleensä koen. 

Se on aika erikoista. Sitä on vain uteliaampi.

Tämä ei ole trolli, voin kaivaa ketjun, jos joku haluaa lukea. Olen nähnyt tämän jälkeenkin energiaa väreinä mutta en lainkaan noin voimakkaasti kun tuona iltana. Eihän tätä osaa itselleenkään selittää. 

Edelleen, normaali töissäkäyvä ihminen olen. 

-ap 

Tuo mitä kuvaat ei ole valaistumista, vaan heräämistä. Se(kin) on tärkeä etappi ja hienoa, että olet saavuttanut tuonkin vähän eheyden, eli voit onnitella itseäsi, että sisäinen työsi on tuottanut hieman tulosta. Varoittelen sinua uskottelemasta itsellesi ettet ole vielä valaistunut, koska jos menet siihen harhaan, niin tarvot kohta monessa suossa. Anna sen tulla luonnostaan, tai ylipäätään kaiken mikä on tuleva.