Paljonko teillä menee ruokaan rahaa kuukaudessa?
Meillä kaksi aikuista ja 600-700€ menee kuukaudessa, kuulostaa minusta paljolta.
Montako teillä on taloudessa ja paljonko teillä menee?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmiokuudelle Päivi käyttää 60e/viikko ruokaan ja heitä on 5.
Ottakaa mallia.Eli 1,7€ per päivä per nuppi.
Tuo ei yksinkertaisesti ole mahdollista, elleivät saa ruokaa muualta tai sitten syövät tyyliin pelkkää riisiä ja makaronia.
Käy katsomassa instasta mitä syövät.
Eivät ainakaan tarpeeksi kasviksia, olen nimenoman seurannut instasta.
Mietin myös, että miksi ihmeessä kolmen lapsen vanhempi ei pidä kotivaraa. Sitä tarvitsee ihan vaikka nyt vaan flunssan iskiessä. Ei ole mikään hyve pitää kaappeja mahdollisimman tyhjinä.
Minusta he syövät paljon kasviksia.
Sinä varmaan syöt itse sitten aika vähän kasviksia?
Minusta he jäävät kauas 500g/vrk kasvissuosituksesta, ainakin ostosten perusteella.
Heillä on lähes joka aterialla kasviksia.
Se ei ihan riitä että on joku porkkanatikku aterialla. Kasviksia kannattaa syödä runsaasti ja monipuolisesti ja sellaista en hänen Instassaan näe. Hyvä että on kuitenkin kasviksia!
Meillä syödään ihan joka aterialla kasviksia ja runsaasti, siihen verrattuna minusta tuntuu, että en millään pärjäisi yhtä vähillä kasviksilla kuin miten tämä kolmen lapsen äiti tuntuu pärjäävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmiokuudelle Päivi käyttää 60e/viikko ruokaan ja heitä on 5.
Ottakaa mallia.Eli 1,7€ per päivä per nuppi.
Tuo ei yksinkertaisesti ole mahdollista, elleivät saa ruokaa muualta tai sitten syövät tyyliin pelkkää riisiä ja makaronia.
Käy katsomassa instasta mitä syövät.
Eivät ainakaan tarpeeksi kasviksia, olen nimenoman seurannut instasta.
Mietin myös, että miksi ihmeessä kolmen lapsen vanhempi ei pidä kotivaraa. Sitä tarvitsee ihan vaikka nyt vaan flunssan iskiessä. Ei ole mikään hyve pitää kaappeja mahdollisimman tyhjinä.
Minusta he syövät paljon kasviksia.
Sinä varmaan syöt itse sitten aika vähän kasviksia?
Minusta he jäävät kauas 500g/vrk kasvissuosituksesta, ainakin ostosten perusteella.
Noissa tän viikon ostoksissa on porkkanaa (pari kiloa?), yksi kaali, päärynää, 6 banaania (viidelle??), ehkä vähän luumua, tomaattia ja satsumaa. Eihän tuossa ole riittävästi vihannesta kuin yhdelle viikoksi. Syöjiä on 5.
Kauppaan menee noin 800 euroa/kk, sisältää vessapaperit, talouspaperit, saippuat yms. Yksi aikuinen ja 3-vuotias lapsi
~1000€ joskus yli, joskus alla.
2 aikuista, ei tehdä ruokaa itse.
Minä ja 13v tytär, ruokiin menee ehkä 20-30€ päivä. Syömmekin kyllä aika laatua ja herkkuja:)Mutta käyn töissä niin meillä on varaa.