Millaiseen ihmiseen olet juuri nyt ihastunut?
Kommentit (117)
Kihisevän kuumaan tummaan komeaan mieheen, joka ei tarvitse kyytiä, vaan ammuksia. 🔥
Olen korvia myöten ihastunut pitkään, tummaan ja erittäin hyvännäköiseen mieheen, jolla on ihanan miehekäs ja pehmeä ääni. En tunne häntä kunnolla ja juurikin se salaperäisyys varmaan vielä ruokkii tätä tunnetta lisää.
Valehtelevaan manipuloija juoppoon, joka käyttää myös väkivaltaa. Mutta kun on niin hyvä seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisekseen hyvin säilyneeseen, pitkään, silmälasipäiseen, paksuhiuksiseen 2 aikuisen lapsen isään joka oli ainakin aikoinaan kovinkin ihastunut minuun.
Tuossakin ratkaiseva tekijä olivat nuo hiukset. Et olisi ihastunut, jos olisi ollut geneettisesti kalju.
Minä olen tällä hetkellä ihastunut keski-ikäiseen, itseni kanssa saman pituiseen ja geneettisesti kaljuun mieheen. Mitään en voi kuitenkaan tehdä, kun kyseessä on asiakkaan edustaja.
Olen netti-ihastumassa liian vanhaan miekkoseen, johon minulla on huomattava ikäero XDDDDD. Hän EI ole tietenkään mikään pappa🤢, vaan ainoastaan vanha minuun verrattuna. Jos ne hyvin, hyvin harvat kuvat, joita olen nähnyt, ovat olleet tuoreita sillä hetkellä, niin on kyllä hyvännäköinen ikäisekseen kun😍😍😍 aionko tehdä jotain? Aion jutella kuten ennenkin ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan 😍
Mieleni tekisi vain sanoa suoraan, että v***u olet kuuma!!! XDDDDD 😍😍😍😍
Olen menettänyt yöunet ja jopa ruokahalun erään tietyn ihmisen takia. Ajattelen häntä jatkuvasti enkä pysty keskittymään mihinkään ! Siitä on niin kauan kun viimeksi on tuntunut tältä tai ehkä en ole koskaan mennyt näin sekaisin kenestäkään. Odotan ja pelkään vain milloin tapaan hänet taas ja salaa toivon tunteen olevan molemminpuolinen, vaikka tiedän sen olevan mahdotonta.
En oikein kehenkään, mutta yksi tyyppi vähän kiinnostaa jollain tasolla. Tunne on molemminpuolinen ja siltä tyypiltä tuli vasta liekkiemojia mun instastooriin, mutta ei olla sen kummemmin tekemisissä muutoin kuin nähdessämme yhteisten tuttujen illanvietoissa.
N29
Vierailija kirjoitti:
En oikein kehenkään, mutta yksi tyyppi vähän kiinnostaa jollain tasolla. Tunne on molemminpuolinen ja siltä tyypiltä tuli vasta liekkiemojia mun instastooriin, mutta ei olla sen kummemmin tekemisissä muutoin kuin nähdessämme yhteisten tuttujen illanvietoissa.
N29
Jaa täällä on näköjään kerrottu tarkemmin ihastuksen ulkonäöstä, niin kuvailenpa nyt hieman tuon kiinnostavahkon tyypin ulkonäköä ja otan huomioon erityisesti palstalla korostetut seikat.
Hän on arvioilta 185cm pitkä, ruumiinrakenteeltaan solakka ja jäntevä, symmertinen luusto ja vartalo, hyvä hieman ulkoneva rintakehä ja hoikka pyykkilautavatsa, hiukset on tuuheat ja blondit, hiusraja täydellinen, leuka ei ole laatikko vaan kulmikas, silmät on nk. metsästäjänsilmät ja siniset, huulet täyteläiset ja tyyli saman tyyppinen kuin minulla eli HYVÄ.
Sama N29
Mieheen jonka kanssa minulla tuntuu olevan yhteys jollaista en ole koskaan kokenut kenenkään toisen kanssa. Hän on pitkä, hän on komea, minua vuoden nuorempi, hän tykkää samoista asioista kuin minä, hänen seurassaan kun olen, tunnen jotain aivan jotain tajunnan räjäyttävää mitä en ole ennen tuntenut. Ajattelen häntä melkein päivittäin. Mutta. Minä olen parisuhteessa enkä voi tästä syystä toimia asian suhteen. En halua loukata puolisoani enkä tätä toista osapuolta.
Kuten jo joku täällä keskutelussa mainitsi, niin ehkä jossain toisessa elämässä sitten.
Täytyy sanoa, että olen pettynyt kun en provosoinut ketään kertomalla metsästäjänsilmäisestä ja täydellisen hiusrajan omaavasta kiinnostuksen kohteestani ;/
Minua 10 vuotta nuorempaan transnaiseen. Sanomattakin selvää, ettei siitä mitään tule. Hän on nuori, kaunis ja hoikka ja saisi kenet vaan. Itse olen vanha, ruma ja lihava. Mutta saahan sitä haaveilla...
N32
Vierailija kirjoitti:
Minua 10 vuotta nuorempaan transnaiseen. Sanomattakin selvää, ettei siitä mitään tule. Hän on nuori, kaunis ja hoikka ja saisi kenet vaan. Itse olen vanha, ruma ja lihava. Mutta saahan sitä haaveilla...
N32
Et ole iän puolesta vanha, mutta huonoilla elintavoilla saa kyllä ulkonäön lässähtämään jo nuorena.
Eli jos koet kiinnostusta hyvännäköisenä olemiseen, niin hyvin ehdit vielä elää suht. nuorena hyvillä elintavoilla hoikkana ja freesinä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli taas opiskelijat haalareissa liikenteessä. Ihastuin valehtelematta 20:een heistä, järkyttävän hyvännäköisiä naisia ovat nykyään.
Oot vaan tullu vanhaksi, niin nuoret ihmiset näyttää erityisen hyvältä. Ei ne sen paremmalta näytä oikeasti kuin sinunkaan nuoruudessasi.
Kiva kuulla, tämä kyllä tuntui hyvältä kun sai noin paljon kehuja
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yli 10 vuotta nuorempi, kolmen lapsen isä, pienyrittäjä. Hyvin tavallisen näköinen mies, keskimääräistä lyhyempi, ehkä n. 170cm. Hoitaa työnsä ja perheensä asiat ihan viimeisen päälle, kantaa siis vastuunsa. Ja ai että mikä huumorintaju ja pilke silmäkulmassa, ensiluokkaisen sanavalmis.
Ja en todellakaan aio tehdä asialla mitään, johan mulle naurais naapurin koiratkin. Ei mitään aikomusta sotkea omaa eikä hänenkään elämää tai loukata omaa miestä. Mutta harvoin kenenkään kanssa löytyy tällainen yhteys melkein ensinäkemältä. Seuraavassa elämässä sitten:)
Tämäpäs oli mukava ja piristävä kuulla että on salainen ihailija 🥰
Örmykörmyyn. Hajoilee oman taakkansa alla ja pysyy kasassa työn avulla.
Olen rinnalla kulkija. Ketään ei voi pelastaa vaan jokainen tekee matkansa itse. Toistaiseksi on halunnut olla yhteydessä.