Millaiseen ihmiseen olet juuri nyt ihastunut?
Kommentit (117)
Punaisella autolla ajelevaan kaunottareen.
Itseäni nuorempaan perusjantteriin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen joka oli vielä muutama vuosi sitten hyvin viehättävä. Nyt en kuitenkaan kehtaisi sanoa, että voisi ehkä vähän koettaa laihduttaa.
Sano vain rohkeasti, mutta hieman kiertäen eli ystävällisesti. Ehkä hän jo laihduttaa mutta siinä kestää tovi? Oletko sinä pysynyt hyvässä kuosisea itse? Koska vaikka olisi laiha, niin ikä tekee tehtävänsä ihan jokaiselle. Sen alkaa huomaamaan sormista, ihosta, ihan kaikesta pikkuhiljaa. Jos ihastunut pelkkään ulkonäköön, niin voin kertoa että se on loputon suo. Pitää ihastua sen lisäksi myös muihinkin asioihin, tai aina tulee joku kauniinpi tai komeampi.
Jos miesten pitäisi maailmassa ihastua naisessa johonkin muuhun, kuin ulkonäköön, niin kovin montaa parisuhdetta ei pääsisi muodostumaan.
Hyvä siis teidän naisten kannalta, ettei tarvi niin ulkonäöstään huolehtia ja voi vähän peffakin paisua.
En ole ollu 7 vuoteen ihastunut kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Hymyileväiseen kollegaan joka after workeillä piti reittään reittäni vasten
Huh en olekaan enää!
Numero 15 jatkaa.
On nyt ollut parit treffit lisää ja pääsin pussailemaan:) Ollaan viestitelty WA-assa tiuhaan ja odotan vaan, että koska pääsis näkemään uudestaan. Jos tulkitsen oikein niin kyllä tässä molemmin puolista ihastumisesta on ilmassa:)
Vierailija kirjoitti:
Numero 15 jatkaa.
On nyt ollut parit treffit lisää ja pääsin pussailemaan:) Ollaan viestitelty WA-assa tiuhaan ja odotan vaan, että koska pääsis näkemään uudestaan. Jos tulkitsen oikein niin kyllä tässä molemmin puolista ihastumisesta on ilmassa:)
Ihanaa!
Yhteen ihanaan ftm-ystävääni, jolle olen sanonut, että olen ihastunut. Hän sanoi, että hänellä on tosi paljon kaikkea nyt, ja ettei osaa sanoa tunteistaan. Hän siis seurustelee, mutta on poly (olen myös).
10 vuotta nuorempi lapseton mies, todella urheilullinen ja ammattikin perinteinen seksikäs miesten ammatti. Osaa keskustella ja on luotettava, hiukan introvertti
Komea ja älykäskin on, onneksi ihastus ehkä vähän alkaa hiipua vuoden tapailun jälkeen koska en häntä tule ikinä omakseni tai edes kunnon suhteeseen saamaan :(
Keski-ikäinen, laiha ja parrakas mies, pitkä tukka, hiusraja vetäytynyt. Luonteeltaan ujohko introvertti ja taiteellinen luontoihminen. En tiedä onko parisuhteessa vai ei, mutta minä olen, joten en oikein edes viitsi haaveilla enempää. Ehkä sitten seuraavassa elämässä.
En keneenkään, onneksi. Yksi päivä kuitenkin vaihdoin katseita yhden älyttömän komean miehen kanssa ja siitä saakka hän on pyörinyt mielessäni. Näin tapahtuu harvoin. Luotan siihen että jos hän on minulle tarkoitettu, joskus vielä törmäämme jossain. Asumme ainakin varmuudella samassa kaupungissa.
En ole ollut ihastunut sitten vuoden 2015 ja hyvä vaan. En ole koskaan saanut ihastuksieni kohteita parisuhteeseen kanssani. Aina yksipuolisia ihastuksia. Toivon etten ihastu enää koskaan. N33
Tummaan keski-ikäiseen keskimittaiseen mieheen, jolla on ihana hymy ja ruskeat silmät. Energinen, omalla alallaan erinomainen, ystävällinen, kohtelias. Miellyttävä matala ääni.
Vierailija kirjoitti:
Sanna-nukkeeni.
Ohhoh Marin-hullun sairaus on edennyt jo huolestuttavalle tasolle.
Siihen pitkään, ikäisekseen hyvin säilyneeseen silmälasipäiseen hurmuriin joka vei sydämeni jo nuoruusvuosina.
Hän vaan ei ole nyt minun saatavillani koska naimisissa toisaalla, mutta tunnen sen poltteen vieläkin kun katseemme kohtaavat. Ja hänen käytöksestään päätellen hän häkeltyy myös minut kohdatessaan.
Ap kysyi aiotko tehdä asialle jotain?
AION.... olen jo aloittanut.
Strategia etenee 😘
Erääseen liian lapselliseen ihanaan tyttöseen. 🧡
10-vuotta vanhempaan perheelliseen mieheen. En tee mitään. Tikkuakaan laita ristiin tässä.
Vaaleaan pitkähiuksiseen naiseen joka on samassa yrityksessä töissä henkilöstöosastolla, aivan supersöpö, fiksu ja kiva mimmi. En tiedä onko tunne molemminpuolista, mutta haluan ainakin uskotella itselleni niin ja haaveilla parin pikkujutun perusteella, niin typerää kuin se varmaan onkin. Pikkujouluissa nähdään seuraavan kerran livenä. Teams-palaverissa viimeksi nähtiin ja voi hitto että voikin tällainen aikuinen elämää nähnyt mies olla ihastunut kuin teinipoika.