Pienet rinnat muotia
Oletteko huomanneet?
Varmaankin mm. Dua Lipa suunnannäyttäjä pienine rintoineen ja selkeästi on itse niihin tyytyväinen. Julkkikset ovat jo jonkin aikaa poistaneet implanttejaan ja huulitäytteitään.
Kommentit (210)
Rintojen pieni koko muotia? Justiinsa...
No ei ole. Isot tissit on aina hot. Olispa itelläkin. T: katkera a-kuppinen lauta
Pienet rinnat on parasta a-ryhmää.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Isot tissit on aina hot. Olispa itelläkin. T: katkera a-kuppinen lauta
No höh, mun mielestä a-kupit voivat olla oikein kauniit.
Pienet terhakkaat tisulit, parhautta.
Miehen pitäisi olla komea, siis miehekäs, mutta naisen kaunis, siis tyttömäinen.
Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.
Luonnollisuus on aina ollut huudossa. Sekopäät ne vaan pursottelee.
Vierailija kirjoitti:
Olispa mulla pienet rinnat. Mun rinnoista on vain haittaa.
T. Isotissinen
Vierailija kirjoitti:
Rinnat ovat pääosin läskiä. Aina. Tolvana.
Mulla on aina ollu rinnat, että kun oman käden pistää nyrkkiin mahan päälle rinnan alle, niin se rinta on just oman nyrkin kokoinen. Kuppi on A.
Minkäs sille voi, olen lihottanutkin itteäni tämän takia normaalipainon ylärajalle, mutta kuppikoko pysyy.
Lohdutan itseäni sillä, että mulla taas on normaalia leveämpi lantio ja muhkea perse. Että se, missä olen vähemmistönä naisissa pienine rintoineni, niin mun perse on poikkeuksetta muita isompi.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että romutan mielikuvasi, mutta rinnat on pelkkää läskitissiä, myös niillä laihoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat ovat pääosin läskiä. Aina. Tolvana.
Ainakin sinulla, taitaa myös pääsi olla pääosin läskiä.
Suomalaiset ovat minusta isopovista kansaa. Olen itse vähäisesti varustettu, mutta vanhemmiten olen tästä ainoastaan kiitollinen. Olen luonteeltani sellainen, että tykkään paljon urheilla ja inhoan miesten huomiota. Onneksi keho mukailee tätä, saan olla rauhassa ja lukea kirjoja ja olla nörtti. Ja urheilla muun vapaa-ajan.
Kyllä on pukeutuminen helpompaa ja esimerkiksi juhlapuvut istuvat kauniimmin päällä, kuten nähtiin Itsenäisyyspäivänäkin, pienirintaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hädin tuskin a-kuppi enkä ole koskaan halunnut isompia.
Lisään, että tämän aloituksen ei todellakaan ole tarkoitus lytätä muun kokoisia tisuja. Kaikki ovat ihania. Mielestäni on kuitenkin ihan terve suunta. Ap