Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen ihmiseen olet juuri nyt ihastunut?

Vierailija
26.10.2022 |

Aiotko tehdä asian eteen jotain?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan sympaattiseen charmikkaasti harmaantuneeseen partasuu mieheen! Olen ollut jo yli vuoden ihastunut häneen, enkä tee mitään , koska hän ei ole ihastunut minuun! Kaipa tämä tunne joskus häipyy! Terveisiä Isollekadulle!

Vierailija
102/117 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilullisiin, energisiin ja fiksuihin naisiin.

Miten voit olla ihastunut useampaan yhtä aikaa? Aidosta mielenkiinnosta kyselen. Itse jos ihastun niin en pysty ajattelemaan muita kuin ihastukseni kohdetta.

Sama täällä, jos ihastun niin yhteen kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa kun lukee, niin luulis, että miehet ja naiset ei ainakaan toisiinsa ihastu enää. Vihastuvat ennemminkin.

Vierailija
104/117 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla näkemääni mieheen kenen kanssa en ole ikinä jutellut koska eri osasto ja iso talo ...

Vierailija
105/117 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiseen, introverttiin lintuharrastajaan, jolla on hampaat vinossa ja parrassa harmaata. Aivan jäätävän kuuma, jos minulta kysytään, mutta hän tuskin edes tietää edes minun olemassaolostani :)

Vierailija
106/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30+ järkyttävän ihastunut minua selvästi vanhempaan naiskollegaani. Älyttömän karismaattinen nainen, jonka hymy on auringonpaistetta ja huumorintaju välillä pelottavan samankaltainen kuin minulla. Koskettelee minua välillä, ei sopimattomasti. Molemmat varattuja.

Vierailija
107/117 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti vanhempaan. En olisi uskonut että näinkin voi käydä nuorena. Mahtava persoona.

Aluksi vaikutti vain kivalta, kunnes tajusin olevani ihastunut. Se vain tapahtui.

Vaikka olen sinkku ja pidän asian omana tietona, kuumottaa näkyykö ihastuminen läpi.

Kai pitää vain pitää pää kylmänä ja odottaa että tunteet hellittää.

Lisähaastetta tuo että ollaan samassa työpaikassa.

Vierailija
108/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveriin. Perheellinen mies, lapset häneltä tosin jo muuttaneet omilleen. Ihastuin hänen älykkyyteensä ja samanlaiseen huumorintajuun. Nautin suuresti keskusteluistamme, koen sielunkumppanuutta. Enkä ole tehnyt elettäkään lähestyäkseni, pyrin esittämään coolia vaikka sydän hakkaa ja kuola valuu suupielestä :D (olen säälittävä)

Miksi sinun pitäisi enää lähestyä, jos kerran keskustelette jo nyt?

Vierailija
109/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ihastunut, enkä ole nytkään. N33

Vierailija
110/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Ormaan.

Vierailija
111/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän teinimäinen kaukoihastus, ollut jo monta vuotta. Ihanan turvallista, koska haluan pysytellä sinkkuna. Ikää minulla yli 40, ja ihastuksen kohteella ainakin 10 vuotta enemmän. Todellisuudessa ihastus on varmaan vähän mulkero luonteeltaan, eli ihastuminen perustuu ihan omiin kuvitelmiini.

Vierailija
112/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässäni pyörii ihminen, joka ei ole tyyppiäni, mutta jotenkin liian pontevasti yritän itselleni vakuuttaa, että tässä ei ole yhtään mitään sellaista. Ei, en halua uusperhettä; ei en halua suhdetta tiimikaveriin; ei ole oikea hetki; mitä ihmettä edes mietin tällaista; miksi hänen seurassaan on niin luontevaa; onpa ärsyttävää ettei voi hallita omia ajatuksiaan. Tai siis, voihan sitä viihtyä kavereidenkin seurassa, eihän sen tarvitse mitään tarkoittaa?

Kuitenkin, kiinnitän tässä ihmisessä jatkuvasti huomiota sellaisiin ominaisuuksiin, joita arvostaisin omassa kumppanissa.

Työpaikkaakaan ei voi vaihtaa, kun vasta aloitin tehtävässä. Välttely ei onnistu, joten paras suunnitelmani on esitellä hänet jollekin sinkkututtavalle, jotta saan rauhaa.

Vierailija
113/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveriini, hän on yksi harvoja ihmisiä joiden kanssa vaan synkkaa älyttömän hyvin ja meillä on vähän liikaakin aina jaettavaa toisillemme kun tavataan. Ei tarvitse yrittää miellyttää tai esittää mitään. Ihana persoona tavalla mitä en osaa paremmin selittää, mutta yritän olla välittämättä siitä miten paljon pidän hänestä.

Vierailija
114/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris cerulli motionless ja ronnie radke...juu haaveissa vaan maby next life......

Vierailija
115/117 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen edelleen erittäin ihastunut mieheeni jonka kanssa ollaan oltu yhdessä kohta neljä vuotta. Vaikeita ja huonoja aikoja on ollut mutta tuntuu että kaikki se on vaan vahvistanut tunteita ja se taitaa olla molemminpuolista.

Vierailija
116/117 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaan ihmiseen <3 :-)

Vierailija
117/117 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveriini, ollaan molemmat varattuja. Mitään ei meidän välillä ole tapahtunut ja näennäisesti ollaan kuin työkaverit vaan, mutta jotain outoa sähköä meillä on ilmassa ja ajatuksissani olen tehnyt hänen kanssaan jo vaikka mitä . onneksi haaveilu ja ajatukset ei ole kiellettyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi