Millaiseen ihmiseen olet juuri nyt ihastunut?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
10-vuotta vanhempaan perheelliseen mieheen. En tee mitään. Tikkuakaan laita ristiin tässä.
Mikä siinä niin ihanaa on?
En ole enää, mutta pitkään meni pyristellessä ihastuksesta irti. Ihastuin nimittäin sarjaihastuttajaan, ja hiljattain ymmärsin hänen olevan myös sarjaihastuja. Nyt on meneillään neljäs ihastus samalla työpaikalla, ja koko tämän ajan on myös ollut kotona vielä se oma puoliso. Se ensimmäinen työpaikan ihastus on selkeästi mustasukkainen tästä henkilöstä, me muut ollaan otettu välimatkaa, kun kuvio on selvinnyt meille. En tiedä tietääkö puolisonsa näistä kuvioista mitään. Tuskin.
Söpöön työkaveriini. En usko että teen asialle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Söpöön työkaveriini. En usko että teen asialle yhtään mitään.
Ei varmaan kannatakaan. Työpaikalla työasiat, kotipaikalla kotiasiat.
Urheilullisiin, energisiin ja fiksuihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ensin tulee ihastuminen jonka jälkeen alkaa älyllinen rakkaus ja jos nuo kaikki perusasiat ovat kohdallaan voi suhteella olla toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin tulee ihastuminen jonka jälkeen alkaa älyllinen rakkaus ja jos nuo kaikki perusasiat ovat kohdallaan voi suhteella olla toivoa.
Hyvin sanottu.
Edelleen siihen nuoruuden rakkauteeni joka kanssa elin -80 luvun loppupuolelta - 90 luvun alkuun.
Tiemme erkanivat viimeisen kerran aika merkillisissä olosuhteissa hänen edeleen tunnutaessa minulle kaipuutaan ja rakkauttaan ja kuinka olisi halunnut minun kanssa naimisiin, perheen ja lapset.
Päätyi kuitenin silloisen seurustelukumppaninsa kanssa naimisiin, ilmeiseti vaan siksi ettei enää kehdannut jättää muijaa.
Vielä joku päivä otan siitä selvää millä se rotan näköinen akka kiristi hänet naimisiin.
Kävikö tässäkin se klassinen juttu, että kun nainen tajuaa miehensä kaivaavan jotain muuta naista, hän huijaa olevana raskaana, jotta mies ei kehtaa jättää enää häntä.... ehkäpä. Ainakin heidän eka penska synty vasta 14 kk tuosta tilanteesta.
Nyt kun taas vuosikymmenten jälkeen näen tätä nuoruuden rakkauttani, sydämeni hyppää kurkkuun, hengitys muuttuu kuuluvaksi, kädet vapisee, en oikein tiedä miten päin olisin ja mitä sanoisin. Tekisi vaan mieli hypätä häen syliin ja suudella, kaipaan häntä edelleen. Tapaamisen jälkeen olen hetken ihan sekaisin.
Työkaveriin. Perheellinen mies, lapset häneltä tosin jo muuttaneet omilleen. Ihastuin hänen älykkyyteensä ja samanlaiseen huumorintajuun. Nautin suuresti keskusteluistamme, koen sielunkumppanuutta. Enkä ole tehnyt elettäkään lähestyäkseni, pyrin esittämään coolia vaikka sydän hakkaa ja kuola valuu suupielestä :D (olen säälittävä)
Erääseen mieheen joka tekee youtubessa asmr videoita.
En aio tehdä asialle yhtään mitään.
Mieheen, jolla on hyvä sydän ja joka saa minut nauramaan ja jonka sylissä on ihana kehrätä kuin kissanpoikanen. Ehkä teen asialle jotain, ehkä en. Mutta on ihana rakastaa, lopputuloksesta viis.
Siihen, edelleen niin vetovoimaiseen pitkäjalkaiseen komeaan hymyilevään 56v mieheen joka häkeltyy silminnähden minut nähdessään, jonka kanssa olen nyt samalla työnantajalla.
Varattuun mieheen joka on ollu naimisissa jo 27v.
Olimme nuorena yhdessä.
Ja jos saan vielä tilaisuuden niin todellakin teen asialle jotain.
Uskon että hänelläkin on vielä unteita minua kohtaan, näen sen hänestä kun kohtaamme. Se mitä nuorena -96 tapahtui ja mitä hän sanoi minulle ei varmasti unohdu koskaan kummaltakaa.
Odotan vain hetkeä seuraa vaa kun taas sint nähdä saan.....
Yhteen blondiin lätkänpelaajaan :)
Ihan perusjantteriin, vähän mahaa ja kaljuuntuu kovaa vauhtia, mutta huumorintajuinen, hauska ja fiksu, kenenkään seurassa ei ole yhtä kivaa. En aio tehdä asialle mitään, olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheen joka asuu USA ssa. Ei ole lääkäri eikä onnenonkija. Kysyin eileen huvikseen milloin tavataan,Hän vastasi että emme tunne toisiamme tarpeeksi.Tämä oli ensimmäinen kerta elämässäni kun kysyin mieheltä näin .En aio vuosikaupalla sitoa itseeni ihmiseen toisella puolela valtamerta. Ajatella jos odotamme ja tapaamme vuoden päästä eikä tunnu miltään. Vuosi hukkaan.
Nämä suhteet on vaikeita. Kuinka kauan odottaa tapaamista .Itse en mainitsisi. Jos ei tule mieheltä aloitusta kolmen kk sisällä voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Varattuun mieheen joka on ollu naimisissa jo 27v.
Olimme nuorena yhdessä.
Ja jos saan vielä tilaisuuden niin todellakin teen asialle jotain.
Uskon että hänelläkin on vielä unteita minua kohtaan, näen sen hänestä kun kohtaamme. Se mitä nuorena -96 tapahtui ja mitä hän sanoi minulle ei varmasti unohdu koskaan kummaltakaa.Odotan vain hetkeä seuraa vaa kun taas sint nähdä saan.....
Näettekö usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloiseen blondiin, joka käyttää pyöreitä silmälaseja.
Mie selvästi🥰
Ehkä. Murre sopisi. 😉🤭
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla ihastunut useampaan yhtä aikaa? Aidosta mielenkiinnosta kyselen. Itse jos ihastun niin en pysty ajattelemaan muita kuin ihastukseni kohdetta.
Mie selvästi🥰