Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä 3vkoa --> paineentunne alapäässä =(

Vierailija
04.11.2006 |

Koitin googlettaa tietoa vaivastani, mutten löytänyt. Ajattelin kysyä täältä (vaikka hieman " nolo" aihe onkin). Eli mulla on nyt kolme viikkoa aikaa synnytyksestä. Pari viikkoa on esim. makuulta ylösnoustessa (jos siis pitkän aikaa on ollut makuullaan, kuten nukkuessa) tuntunut alapäässä (erityisesti klitoriksen kohdalla) kovaa paineentunnetta, joka sattuu jonkin aikaa (joitain sekunteja), sitten menee ohi. Jälkivuotoa on myös vielä pikkuisen (ei kuitenkaan veristä).

Onko kellään muulla ollut samanlaista paineentunnetta synnytyksen jälkeen ja onko se mennyt itsestään ohi, vai mitä tuollainen tuntemus on merkinnyt?

Olen menossa jälkitarkastukseen tässä kuussa, silloinhan sitä viimeistään saa tietää onko tuolla " alakerrassa" kaikki kunnossa..mutta ajattelin, jos jollain olis kokemusta samasta vaivasta.

Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tunne se oli kyllä. Useita viikkoja kesti. Joskus oli pakko mennä takaisin makuulle, kun paineentunne klitoriksessa meni niin kamalaksi.

Toisen lapsen syntymän jälkeen ei ollut samanlaista.

Vierailija
2/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkka käski jumpata lantionpohjalihaksia ja se auttoi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paineentunne johtui siitä.

Vierailija
4/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri ei päässyt enään kiertämään " vapaasti" joka aiheutti painetta.

Nykyäänkin, 10 vuotta esikoisen syntymän jälkeen paine tuntuu vielä menkkojen aikana:(

Vierailija
5/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapää on kärsinyt synnytyksessä. anna aikaa toipua. saattaa mennä kauemminkin. jumppaa lihaksia ja odottele rahassa että kudosvauriot parantuvat ja turvotukset häipyvät.

Vierailija
6/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kipu alkoi myös jokunen viikko synnytyksen jälkeen ja tuntui samalta kuin kuvailit. Mulla se tuntui silloin jos joutui seisomaan tai kävelemään pidemmän aikaa ja sattui niin kovasti että monesti oli pakko istahtaa. Mutta ohi se meni, kesti yhteensä ehkä 3 viikkoa. En tiedä mistä johtui, mitään repeämiä mulle ei synnytyksessä tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan