Gallup: Missä tapasit kumppanisi
Oletko nainen vai mies ja kauan oletteolleet yhdessä?
Kommentit (19)
Olen mies.
Jokaisen kumppanini olen tavannut deittisovelluksissa.
Tapasin nykyisen vaimoni opintojen parissa Lontoossa neljännesvuosisata sitten.
Löysin aviomieheni naapurista 34 vuotta sitten.
Vanhempani myöskin löysivät toisensa samalla tavalla, ovat olleet naimisissa 57 vuotta.
Olen mies ja nykyisen vaimoni löysin kirpputorilta ja entisen joskus nuoruudessani jäätelökioskilta.
Kadulta poimin talteen, olen nainen ja yhdessä yli 30 vuotta.
Yhteisten kavereiden kautta baarissa. Kaverit kutsuivat terassille, en olisi halunnut lähteä, mutta en keksinyt mitään tekosyytä olla poikkeamatta. Siellä sitten tapasin kaverini kaverin, jota en ollut aiemmin nähnyt ja päädyimme saman kesän lopulla yhteen.
Olen mies, kumppanini nainen ja yhdessä olemme olleet kahdeksan vuotta.
Terveyskeskuksen päivystyksestä, suhde kestänyt nyt yli 25 vuotta.
Otin vaan nälkiintyneen elätiksi, nyt on viiteen vuoteen paino noussut 18 kg.
Tinderissä 12 vuotta sitten. Nykyään ollaan naimisissa ja meillä kaksi lasta 🥰
Kirjastossa. Ollaan oltu nyt 20v. yhdessä. 🥰
Ystävätär esitteli minut poikakaverinsa veljelle, mentiin sitten nelistään elokuviin. Olen nainen, naimisissa edellämainitun miehen kanssa, yhdessä oltu kohta puoli vuosisataa.
Koulussa tavattiin 15 vuotta sitten. Olen nainen.
Olen mies ja löysin nykyisen aviovaimoni kansainväliseltä uskonnolliselta deittisivustolta seitsemän vuotta sitten. Naimisissa viimeiset viisi vuotta.
1. diskossa
2. töissä
3. töissä
4. koulussa
5. töissä
6. seksideittipalvelussa
7. harrastuksessa
En muista missä muualla, mutta missä nyt elävät ihmiset liikkuu ja tapaa toisiaan. Yksikään ei ole tarttunut juoppolasta mukaan koska en harrasta lärväämistä.
Vierailija kirjoitti:
1. diskossa
2. töissä
3. töissä
4. koulussa
5. töissä
6. seksideittipalvelussa
7. harrastuksessa
En muista missä muualla, mutta missä nyt elävät ihmiset liikkuu ja tapaa toisiaan. Yksikään ei ole tarttunut juoppolasta mukaan koska en harrasta lärväämistä.
T. N
Baarissa, olen nainen, yhdessä 18v.