Mun ex-miesystävälle kävi kerran näin
Olimme parhaalla ystävälläni ja tämän puolisolla kylässä. Illan aikana nautittiin alkoholia. Herrat nauttivat hieman enemmän meitä naisia. Olimme tulleet pyörillä sinne, joska tiesimme, että hieman kosteaa tullaan myös nauttimaan.
Ex-mies joi itsensä sikahumalaan ja meinasi mennä pariskunnan makkariin paskalle. Oli jo housut haalinut alas, kun sain johdatetuksi sen vessaan. Siellä sitten vietti aikansa ja tuli sitten takaisin olkkariin ja maani maata persialaismatolle ääneekkästi kuorsaten ja öristen. Kun yritin herätellä sanoi, että tule nyt kulta viereeni. Mä haluaan sua. L
Ystäväni oli sillä aikaa käynyt vessassa ja ketoi mulle, että joku oli vessassa liiastanut ulosteella käsi - ja kasvopyyhkeitä. Exän piti vielä käydä kusella. Taksi tuli ja odotti viisi minuuttia, herraa ei kuulunut, taksi odotti kymmenen minuuttia herraa ei kuulunut. Lopulta parinkymmenen minuutin kuluttua ystäväni mies talutti exääni autoon.
Kun kotiin pästiin ja tuli maksun aika, niin huomattiin, että exäni oli kussut taksin penkille. Päivällä sitten selvisi, että oli vahingossa napannut isännän lompakon ja isäntä oli jo ehtinyt kuolettaa kaikki pankkikortit sun muut.