Mitä luulet? Napsahtaako tänään 91 miljoonan euron voitto omalle kohdalle?
Olen tylsistyneenä nyt muutaman illan haaveillut ja suunnitellut mitä teen voittorahoillani. Mielessäni olen siis jo pokannut tilille nuo tänään arvottavat 91 miljoonaa euroa.
Mitä tekisitte noin älyttömällä summalla?
Itse keksin juuri parikymmentä läheistä joille antaisin kullekin miljoonan. Lopuille en keksi mitään paitsi hyvään lahjoittamisen.
Yksi ikiaikainen unelmani ois olla niin kroisos, että voisin mennä eri kaupunkien köyhimmille alueille ja pudottaa ihmisten postiluukuista kirjekuoren täynnä satasia. Ois mahtavaa auttaa anonyymisti esim. opiskelijoita tai eläkeläisiä.
Kaikkea muutakin tuhlaamista mietin ja siitä haaveilen.
Omalla tilillä nyt huimat 47e ja vielä kolme viikkoa odotettava seuraavaa palkkaa. Onneksi tän kuun laskut sentään maksettu. Jeejee
Kommentit (27)
Eikö muka kukaan muu jännää mahdollista tulevaa miljonääriyttään?
Täällä ainakin, hyväsuomi 🏁🏁🏁
No oishan se yksikin miltsi tervetullut.
Luulen, että ei napsahda mutta jos napsahtaa ostan koko rahalla donitsin reikiä.
Kyllä kelpais!
Eka maksaisin kaikki velat pois, omat ja läheisten. Sitten antaisin kaikille tärkeille ihmisille shoppailurahaa, tai pankkikortin tilille jossa jokunen miljoona "jemmassa".
Sitten!
Menisin hammaslääkäriin, valkaisu ja suoristus ja halitoosi kuriin.
Sitten poistattaisin silmäluomiläskit ja kaksoisleuan.
Sitten siloittaisin sibeliusrypyn.
Sitten kestopigmentointina kulmat, eyeliner ja huulet - ei tarttis pariin vuoteen meikata.
Sitten rintojen pienennys/poisto.
Sitten alavatsan rasvaimu.
Sitten ehjät kengät ja talvitakki.
Siinähän sitä.
Jos voittaisin, muuttaisin Suomesta pois ja veisin rahat mukanani.
Kyllä 91 miljoonasta riittää antamista, ja vielä jäisi itellekkin:).
50% todennäköisyys, voittaa tai ei.