Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Onko teidän melestä säälittävää hankkia
03.11.2006 |
silmälasit ilman vahvuuksia? Siis jos ei oikeasti tarvitse, mutta haluaa ne vain ulkonäön vuoksi?
Kommentit (3)
Nehän ovat asuste siinä missä muutkin (vyöt, korut..) Ostaisin itsekin, ainakin parit, jos olisi varaa. Harmi vaan, että tulevat ihan yhtä kalliiksi kuin " oikeatkin" lasit.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta näin silmälaseja oikeasti tarvitsevana en ymmärrä tuota.
Alue: Aihe vapaa
Mä en muutenkaan taida olla iha niin sääliväinen ihminen kun mammat täällä yleensä ...en tajua näitä sääli-alotuksia ikinä. Milloin säälitään naapurin mukuloita, millon mitäkin.
Saahan sitä rillejä pitää jos tykkää.