Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholin ostaminen arkena

Vierailija
23.10.2022 |

Hävettääkö muita ostaa alkoholia muutoin kuin perjantaina ja lauantaina?
Mulle tulee mieleen, että kassa pitää heti juoppona jos ostaa esim. tiistaina pari siideriä. Koska ei alkoholisoitunut ihminenhän ei tarvitse alkoholia kuin viikonloppuisin, eikö? Tiedän että joillain voi olla vapaapäivät vaikka keskellä viikkoa, mutta silti.
Pitäisi lähtä kauppaan ja tekisi mieli ostaa alkavan loman kunniaksi pari lonkeroa, mutta hävettää, ei voi minkään.

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet typerä.

Vierailija
2/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olet typerä.

Hyvä jos ajattelet näin, sillä voin nyt tuudittautua siihen, että muut eivät ajattele näin typesäti kuin minä ja voin ostaa juomani hyvillä mielin. Ap

Vierailija
4/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Jos on jotkut partyt viikonloppuna niin en jätä ostoksia viikonloppuun, vaan ostan arkena. Alkoholi ei ole minulle mörkö. Ostan kun haluan ja tarvin. Erittäin harvoin tulee ostettua.

Vierailija
5/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mitä on arkena tarjolla ostettavaksi voi ostaa. Mitä se kenellekään kuuluu, milloin mitäkin ostaa. 

Vierailija
6/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Myyjät näkee niin paljon kaikkea ettei niitä oikeasti kiinnosta.

Vierailija
7/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani on paljon alkoholismia, joten luulen, että uskomukseni voi johtua siitä. Ap

Vierailija
8/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko kaikki muutkin ruuat ainoastaan vasta sinä päivänä kun aiot ne käyttää? Minä ainakin voin ostaa perjantai-illan saunasiiderit vaikka keskiviikkona jos silloin satun käymään muutenkin kaupassa.

Vierailija
9/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Naamasta jo näkee kuka on holisti, ei siihen kalenteria tarvita.

Vierailija
10/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, kiitos kommenteista. Lähden kauppaan pää pystyssä ja oman arvoni tuntevana! :D Ap

Vierailija
11/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, koska täysraittiina en osta alkoholia.

Vierailija
12/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisin kossupullon pe, myyjä luulee että juon sen heti? Jos ostan maanantaina heti kun alko aukeaa, olen rappioalkoholisti? Olisko torstaina klo 16 sopiva aika?

Mä ostan alkot sillon kun ohi kuljen ja joku laji on lopussa, enkä edes kerran kk, kun ostan enempi kerralla ja rittää pitkään.

Vierailija
13/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et ala selittää kassalle, että ostat nämä siideri jo nyt, mutta voit vasta viikonloppuna.

Vierailija
14/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas usein Alkon kassalla mietityttää, että pitävät varmaan rapajuoppona, kun ostan usein kerralla kaksi 0,7l viinapulloa :D Ostan ne varastoon ja ne kestää minulla kauan, sillä minulla on usein välikuukausiakin etten juo pisaraakaan alkoholia.

Vierailija
15/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten perjantaina kävin viinakaupassa ja ostin viskipullon. Minua hävetti, kun tuttava katsoi pulloa merkitsevästi. Ei se, että ostin alkoholia, vaan ajatus perjantaipullosta. Nyt siitä on otettu 2 rkl leivontaan. Alkoholin käyttö ja käyttöaika ei kuulu kenellekään, jos sillä ei vahigoita muita, erityisesti lapsia.

Vierailija
16/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä mitä kassa miettii jos miettii mitään. En tunne häntä eikä hän minua. Unohdan hänet heti kun lähden ja hänkin varmaan minut.

Vierailija
17/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joisin ei varmaan hävettäisi! Eivät he liikeissä jos alko? Eivät pärstäkertaasi muista. Et ole ainoa asiakas. Ruoka kauppa jos sama, haet kaljasi? Mielessään kenties kassa ? taas tuo juoppo, ei ole töissä ja millä rahoilla juo? Itselläni ei ongelmaa kun en käytä alkoholia ja en myöskään tupakoi. Saman oloisten ihmisten kanssa elän joilla ei mitään rippuvutta alkoholi,savukeet huumet ymm.

Vierailija
18/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joisin ei varmaan hävettäisi! Eivät he liikeissä jos alko? Eivät pärstäkertaasi muista. Et ole ainoa asiakas. Ruoka kauppa jos sama, haet kaljasi? Mielessään kenties kassa ? taas tuo juoppo, ei ole töissä ja millä rahoilla juo? Itselläni ei ongelmaa kun en käytä alkoholia ja en myöskään tupakoi. Saman oloisten ihmisten kanssa elän joilla ei mitään rippuvutta alkoholi,savukeet huumet ymm.

Ruokakaupasta ostan muiden ostosten seassa n. kerran viikossa pari juomaa. Ap

Vierailija
19/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on täysin kieroutunut suhde alkoholiin.

Vierailija
20/131 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen juntti ylipäätänsäkään ostaa alkoholia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi