Nostalginen elokuva minkä haluaisit nähdä mutta ei löydy mistään?
Itse muistan lapsuudesta Humisevan harjun. Ei löydy mistään.
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humiseva harju on elisaviihteessä
Onko se 1992 versio?! Oikeesti?
Ei ole -92 tehty vaan joku ihan surkea versio. Toi Binochen ja Fiennesin Humiseva harju on YouTubessa. Kuvan laatu melko heikko mutta ehdottomasti paras elokuva mitä tosta novellista on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onegin. Fiennesin ja Tylerin välillä oli kemiaa. Jäänyt mieleen se loppukohtaus kun Onegin anoo Tatjanan rakkautta. Teininä oli minusta niin romanttinen että siinä jäi Titanicit toiseksi. Olen etsinyt dvd:tä mutta ei löydy mistään.
Puhutaankohan samasta elokuvasta kun muistan ysäriltä elokuvan minkä pääosassa oli Fiennes. Olin ihan lapsi silloin mutta mieleen on jäänyt että hän tapasi naisen ja he olivat molemmat uhkapelureita. Sitten siinä oli joku lasirakennus, muistaakseni kirkko. Sen haluaisin nähdä uudestaan! Omaa luokkaansa on myös nostalginen.
Oscar ja Lucinda? Ralph Fiennes ja Cate Blanchett.
Naisia hermoromahduksen partaalla. Muitakin samalta ohjaajalta
Vierailija kirjoitti:
Naisia hermoromahduksen partaalla. Muitakin samalta ohjaajalta
Ketä tässä näytteli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freaks - Kummajaiset (vuodelta 1932)
Löytyy mm. youtubesta
Suomiteksteillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magnolia. Sopivan absurdi elokuva satavine sammakoineen.
On ilmeisesti joku muu versio, kuin se, mitä on lähes 100 kappaletta myynnissä Huuto-netissä.
.
Miksi te luettelette leffoja, joita on helposti saatavilla? Ei ilmeisesti oikeasti kiinnosta niitä löytää, vaan on kivempi valittaa.
No esimerkiksi mulla ei ole enää vuosiin ollut dvd-soitinta, eikä läppärissäkään asemaa sille. Suoratoisto olisi jees.
Kai niitä dvd-laitteita jostain saa. Blueray-laitteellakin voi dvd-levyjä katsoa.
Tai sitten voit kysyä joltain dvd-laitteen omistavalta tutulta, voitko katsoa elokuvan hänen luonaan.
Aika tyhmää tosiaan valittaa ettei jotain elokuvaa saa mistään, kun oikea este on vaan se ettei jaksa nähdä mitään vaivaa sen elokuvan näkemisen eteen.
Vaivannäkö on ok, roinan osto (ja roskiinheitto!) ei.
Debbie does Dallas
Bambi Woods antaa römpsää koko jenkkifutisjoukkueelle. 1978
Vierailija kirjoitti:
Mol Flanders, Vihreät paistetut tomaatit ja A Dangerous Man: Lawrence After Arabia
Toi viimeksi mainitsemasi on ainekin youtubessa. Juuri muutama viikko sitten sen sieltä katselin.
- Miljardi vuotta ennen maailmanloppua (1986)
- Keltainen auto (1978)
- Palikkasilta (sekä muutkin Taideteollisen korkeakoulun lyhyet animaatiot 70-80-luvuilta)
Keskeneräinen sävelmä mekaaniselle pianolle. Neuvostoleffaa.
Attacker movies kun googlaa, niin ilmaisia elokuvia löytyy vaikka mitä
Mulla on se -39 vuoden Humiseva Harju DVD:llä, jos sitä versiota tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Attacker movies kun googlaa, niin ilmaisia elokuvia löytyy vaikka mitä
Satoja, jollei tuhansia elokuvia eri aikakausilta. Myös sarjoja.
Mä haluaisin katsoa uudelleen Buffy the vampire slayer sarjan
Pierce Brosnanin Maailman ympäri 80 päivässä
Valaistu enkeli. Teki minuun suuren vaikutuksen 15-vuotiaana. Olisi kiva nähdä uudelleen, mutta eihän tuollaista enää mistään löydy. Muille lähes 30-vuotta vanha tusinaleffa, minulle nostalginen.
80-luvun kauhuleffa tappaja-auto Christine. Samoin kasarileffa Miracle Mile - Pelon maili, jossa maailma loppuu ydinsotaan.
Täällä on lueteltu vaikka kuinka paljon isoja mainstream leffoja jotka saa DVD:llä tai Blu-Ray:lla ostettua vaikka huutonetistä, Amazonista, Ebaysta tai vaikka lähikirpparilta.
Ei nämä ole leffoja joita "ei löydy mistään". Nopealla googlauksella löytyy vaikka mitä.
Aavesoturi, katsoimme sen kaverilla joskus 1994 ja teki valtavan vaikutuksen. Rakkaustarina ja kummitustarina samassa, upeat tehosteet.
Puhutaankohan samasta elokuvasta kun muistan ysäriltä elokuvan minkä pääosassa oli Fiennes. Olin ihan lapsi silloin mutta mieleen on jäänyt että hän tapasi naisen ja he olivat molemmat uhkapelureita. Sitten siinä oli joku lasirakennus, muistaakseni kirkko. Sen haluaisin nähdä uudestaan! Omaa luokkaansa on myös nostalginen.