Nostalginen elokuva minkä haluaisit nähdä mutta ei löydy mistään?
Itse muistan lapsuudesta Humisevan harjun. Ei löydy mistään.
Kommentit (250)
1492 - paratiisin valloitus, en löydä mistään.
Vierailija kirjoitti:
1492 - paratiisin valloitus, en löydä mistään.
Mulla on tää VHS! Olin ihan rakastunut siihen näyttelijään joka oli Columbuksen pappi-poika. Juan Diego Botto.
Mahtava elokuva
Huomenta Ilona, hyvästi, kotimainen draamajuttu, jossa mukana mm. nuori Martti Syrjä. Tästä on pätkiä YleAreenassa, mutta mistään ei löydy kokonaan. Toinen mitä ei löydy on elokuva Kummitus ja rouva Muir.
Vierailija kirjoitti:
Freaks - Kummajaiset (vuodelta 1932)
Löytyy mm. youtubesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoin vartioidut junat, Kultainen hämähäkki ja Aavesoturi
Aavesoturi, ah ihanaa!!!
Mitä ihmettä? Luin tätä ketjua aikeinani kommentoida, että Aavesoturi olis kiva nähdä jostain.
Mol Flanders, Vihreät paistetut tomaatit ja A Dangerous Man: Lawrence After Arabia
Vierailija kirjoitti:
Mol Flanders, Vihreät paistetut tomaatit ja A Dangerous Man: Lawrence After Arabia
Mol Flandersista se versio missä on mm. Morgan Freeman, tästä on muitakin versioita.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä Seitsemän vuotta Tiibetissä. Toki on esitetty monta kertaa ihan Suomen television ilmaiskanavilla, mutta jostain syystä en koskaan tuota katsonut.
DVD löytyy kirjastosta.
Menolippu Mombasaan. Jäi kiinnostamaan, koska muistan hämärästi isosiskojen katsoneen ja puhuneen tuosta, ja varsinkin sen Mombasan laulelun... Itse olin ihan lapsi vielä silloin 2000-luvun alussa. Varmaan jossain dvd llä löytyy mutta itsellä ei ole soitinta sen katseluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mol Flandersista se versio missä on mm. Morgan Freeman, tästä on muitakin versioita.
Oih toi on ihana! Olin nuorena niin rakastunut John Lynchiin
Vierailija kirjoitti:
Salainen puutarha, Mozart
Tarkoitatko Amadeus-elokuvaa? Huuto-netissä on vaikka kuinka monta myynnissä, DVD- ja BluRay -versioina. Tuskin olet etsinytkään, jos väität, ettei löydy mistään.
Magnolia. Sopivan absurdi elokuva satavine sammakoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät paistetut tomaatit
Tämäkin löytyy monenkertaisesti Huuto-netistä. Et ole etsinytkään.
Eräs 90-luvun alussa tv:stä tullut elokuva, joka oli luullakseni italialainen. Siinä kuvattiin jonkun miehen surkuhupaisia naisseikkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kovin kiva katsottavaksi elokuvateatterissa. Se sammakkosade oli helvetin kovaääninen.
Vierailija kirjoitti:
On ilmeisesti joku muu versio, kuin se, mitä on lähes 100 kappaletta myynnissä Huuto-netissä.
.
Miksi te luettelette leffoja, joita on helposti saatavilla? Ei ilmeisesti oikeasti kiinnosta niitä löytää, vaan on kivempi valittaa.
Freaks - Kummajaiset (vuodelta 1932)