Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nostalginen elokuva minkä haluaisit nähdä mutta ei löydy mistään?

Vierailija
23.10.2022 |

Itse muistan lapsuudesta Humisevan harjun. Ei löydy mistään.

Kommentit (250)

Vierailija
41/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onegin. Fiennesin ja Tylerin välillä oli kemiaa. Jäänyt mieleen se loppukohtaus kun Onegin anoo Tatjanan rakkautta. Teininä oli minusta niin romanttinen että siinä jäi Titanicit toiseksi. Olen etsinyt dvd:tä mutta ei löydy mistään.

Se oli aivan ihana! Ne ei edes pussanut koko elokuvan aikana mutta silti yksi romanttisimmista elokuvista mitä olen nähnyt. Joskus kun satun haikealle tuulelle katselen sen kohtauksen youtubesta.

Vierailija
42/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

GayNiggersFromOuterSpace

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yönselkään (1985)

Vierailija
44/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salainen puutarha, Mozart

Tarkoitatko Amadeus-elokuvaa? Huuto-netissä on vaikka kuinka monta myynnissä, DVD- ja BluRay -versioina. Tuskin olet etsinytkään, jos väität, ettei löydy mistään. 

TV:ssä meni 10-20 v sitten minisarja Mozartin elämästä. Siinä oli kaksi tai kolme osaa. Se  alkoi ihan lapsuudesta ja jatkui hänen kuolemaansa saakka.  Se jäi mieleen kiehtovana ja katsoisin sen mielelläni uudestaan.

Vierailija
45/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Magnolia. Sopivan absurdi elokuva satavine sammakoineen.

On ilmeisesti joku muu versio, kuin se, mitä on lähes 100 kappaletta myynnissä Huuto-netissä.

.

Miksi te luettelette leffoja, joita on helposti saatavilla? Ei ilmeisesti oikeasti kiinnosta niitä löytää, vaan on kivempi valittaa. 

No esimerkiksi mulla ei ole enää vuosiin ollut dvd-soitinta, eikä läppärissäkään asemaa sille. Suoratoisto olisi jees.

Vierailija
46/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pretty baby

Vierailija
47/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs 90-luvun alussa tv:stä tullut elokuva, joka oli luullakseni italialainen. Siinä kuvattiin jonkun miehen surkuhupaisia naisseikkailuja.

Oliko Il Ciclone?

Vierailija
48/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät paistetut tomaatit

Tämäkin löytyy monenkertaisesti Huuto-netistä. Et ole etsinytkään. 

En niin, mutta noita kahta muuta olen. Enkä kyllä muutenkaan halua omistaa dvd:tä. Katsoisin tuon mielellään vielä kerran elämässä, mutta tuskin useampaa kertaa.

Vierailija
49/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään leffa vaan sarja nimeltä Stargate. Netflixissä oli joskus muttei enää, harmi.

Vierailija
50/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla1 kirjoitti:

Ei niinkään leffa vaan sarja nimeltä Stargate. Netflixissä oli joskus muttei enää, harmi.

Näkyy jenkkien Prime videossa ilmeisesti mutta milloin rapakin tällä puolen, jää nähtäväksi. Jäi kesken Netflixistä kyllä.

Vierailija
51/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eka Pokemon-Elokuva Mewtwo Strikes back.

Vierailija
52/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät paistetut tomaatit

Tämäkin löytyy monenkertaisesti Huuto-netistä. Et ole etsinytkään. 

En niin, mutta noita kahta muuta olen. Enkä kyllä muutenkaan halua omistaa dvd:tä. Katsoisin tuon mielellään vielä kerran elämässä, mutta tuskin useampaa kertaa.

DVD:t maksaa käytettynä ihan ykkös euroja. Sen kun heittää roskiin, kun on katsonut.

Vierailija
53/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ilmeisesti joku muu versio, kuin se, mitä on lähes 100 kappaletta myynnissä Huuto-netissä.

.

Miksi te luettelette leffoja, joita on helposti saatavilla? Ei ilmeisesti oikeasti kiinnosta niitä löytää, vaan on kivempi valittaa. 

No esimerkiksi mulla ei ole enää vuosiin ollut dvd-soitinta, eikä läppärissäkään asemaa sille. Suoratoisto olisi jees.

Onneks on koneessa dvd-asema. Harvoin tulee käytettyä niin tuskin ostais erikseen jossei olis valmiina. Mm. ensimmäinen komisaario palmu elokuva löytyi kirjastosta.

Saattas noita dvd-soittimia tosin saada käytettynä jostain ihan puoli ilmatteeks

Vierailija
54/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kai niitä dvd-laitteita jostain saa. Blueray-laitteellakin voi dvd-levyjä katsoa.

Tai sitten voit kysyä joltain dvd-laitteen omistavalta tutulta, voitko katsoa elokuvan hänen luonaan.

Vierailija
55/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan elokuvista vain pätkiä ja luulen muistavani myös elokuvan nimenkin, ehkä joku Miespaholainen (amerikkalainen elokuva) ?? Tehty varmaan joskus - 80 luvulla. En löydä vaikka mistä etsii, nimikin saattaa olla väärin. Lapsena se oli viihdyttävä. Siis joku mies vaan tais muuttua jostain kumman syystä joksikin demoniksi tai piruksi?

Olen selannut eri nettisivuja, mutta en löydä. Pääosan esittäjääkään en muista, luulen muistavani yhden näyttelijän ja hänen elokuvia olen plärännyt läpi netistä, mutta vielä ei ole natsannut. Jos sattuu löytymään joskus jostain nettikaupasta, niin ostan. Ihan mielenkiinnosta, kun sen joskus lapsena olen nähnyt.

Vierailija
56/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni mun

Vierailija
57/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Princess Bride

Vierailija
58/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki ja 7 kääpiötä elokuvateatterissa. Näin 4,5 vuotiaana Helsingin kinopalatsin aitiossa. Olihan elämys. Miltähän vaikuttaisi nyt?

Vierailija
59/250 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kai niitä dvd-laitteita jostain saa. Blueray-laitteellakin voi dvd-levyjä katsoa.

Tai sitten voit kysyä joltain dvd-laitteen omistavalta tutulta, voitko katsoa elokuvan hänen luonaan.

Aika tyhmää tosiaan valittaa ettei jotain elokuvaa saa mistään, kun oikea este on vaan se ettei jaksa nähdä mitään vaivaa sen elokuvan näkemisen eteen.

Vierailija
60/250 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humiseva harju on elisaviihteessä

Onko se 1992 versio?! Oikeesti?