Nostalginen elokuva minkä haluaisit nähdä mutta ei löydy mistään?
Itse muistan lapsuudesta Humisevan harjun. Ei löydy mistään.
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salainen puutarha, Mozart
Tarkoitatko Amadeus-elokuvaa? Huuto-netissä on vaikka kuinka monta myynnissä, DVD- ja BluRay -versioina. Tuskin olet etsinytkään, jos väität, ettei löydy mistään.
TV:ssä meni 10-20 v sitten minisarja Mozartin elämästä. Siinä oli kaksi tai kolme osaa. Se alkoi ihan lapsuudesta ja jatkui hänen kuolemaansa saakka. Se jäi mieleen kiehtovana ja katsoisin sen mielelläni uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magnolia. Sopivan absurdi elokuva satavine sammakoineen.
On ilmeisesti joku muu versio, kuin se, mitä on lähes 100 kappaletta myynnissä Huuto-netissä.
.
Miksi te luettelette leffoja, joita on helposti saatavilla? Ei ilmeisesti oikeasti kiinnosta niitä löytää, vaan on kivempi valittaa.
No esimerkiksi mulla ei ole enää vuosiin ollut dvd-soitinta, eikä läppärissäkään asemaa sille. Suoratoisto olisi jees.
Vierailija kirjoitti:
Eräs 90-luvun alussa tv:stä tullut elokuva, joka oli luullakseni italialainen. Siinä kuvattiin jonkun miehen surkuhupaisia naisseikkailuja.
Oliko Il Ciclone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät paistetut tomaatit
Tämäkin löytyy monenkertaisesti Huuto-netistä. Et ole etsinytkään.
En niin, mutta noita kahta muuta olen. Enkä kyllä muutenkaan halua omistaa dvd:tä. Katsoisin tuon mielellään vielä kerran elämässä, mutta tuskin useampaa kertaa.
Ei niinkään leffa vaan sarja nimeltä Stargate. Netflixissä oli joskus muttei enää, harmi.
Milla1 kirjoitti:
Ei niinkään leffa vaan sarja nimeltä Stargate. Netflixissä oli joskus muttei enää, harmi.
Näkyy jenkkien Prime videossa ilmeisesti mutta milloin rapakin tällä puolen, jää nähtäväksi. Jäi kesken Netflixistä kyllä.
Ihan eka Pokemon-Elokuva Mewtwo Strikes back.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät paistetut tomaatit
Tämäkin löytyy monenkertaisesti Huuto-netistä. Et ole etsinytkään.
En niin, mutta noita kahta muuta olen. Enkä kyllä muutenkaan halua omistaa dvd:tä. Katsoisin tuon mielellään vielä kerran elämässä, mutta tuskin useampaa kertaa.
DVD:t maksaa käytettynä ihan ykkös euroja. Sen kun heittää roskiin, kun on katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ilmeisesti joku muu versio, kuin se, mitä on lähes 100 kappaletta myynnissä Huuto-netissä.
.
Miksi te luettelette leffoja, joita on helposti saatavilla? Ei ilmeisesti oikeasti kiinnosta niitä löytää, vaan on kivempi valittaa.
No esimerkiksi mulla ei ole enää vuosiin ollut dvd-soitinta, eikä läppärissäkään asemaa sille. Suoratoisto olisi jees.
Onneks on koneessa dvd-asema. Harvoin tulee käytettyä niin tuskin ostais erikseen jossei olis valmiina. Mm. ensimmäinen komisaario palmu elokuva löytyi kirjastosta.
Saattas noita dvd-soittimia tosin saada käytettynä jostain ihan puoli ilmatteeks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kai niitä dvd-laitteita jostain saa. Blueray-laitteellakin voi dvd-levyjä katsoa.
Tai sitten voit kysyä joltain dvd-laitteen omistavalta tutulta, voitko katsoa elokuvan hänen luonaan.
Muistan elokuvista vain pätkiä ja luulen muistavani myös elokuvan nimenkin, ehkä joku Miespaholainen (amerikkalainen elokuva) ?? Tehty varmaan joskus - 80 luvulla. En löydä vaikka mistä etsii, nimikin saattaa olla väärin. Lapsena se oli viihdyttävä. Siis joku mies vaan tais muuttua jostain kumman syystä joksikin demoniksi tai piruksi?
Olen selannut eri nettisivuja, mutta en löydä. Pääosan esittäjääkään en muista, luulen muistavani yhden näyttelijän ja hänen elokuvia olen plärännyt läpi netistä, mutta vielä ei ole natsannut. Jos sattuu löytymään joskus jostain nettikaupasta, niin ostan. Ihan mielenkiinnosta, kun sen joskus lapsena olen nähnyt.
Lumikki ja 7 kääpiötä elokuvateatterissa. Näin 4,5 vuotiaana Helsingin kinopalatsin aitiossa. Olihan elämys. Miltähän vaikuttaisi nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kai niitä dvd-laitteita jostain saa. Blueray-laitteellakin voi dvd-levyjä katsoa.
Tai sitten voit kysyä joltain dvd-laitteen omistavalta tutulta, voitko katsoa elokuvan hänen luonaan.
Aika tyhmää tosiaan valittaa ettei jotain elokuvaa saa mistään, kun oikea este on vaan se ettei jaksa nähdä mitään vaivaa sen elokuvan näkemisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Humiseva harju on elisaviihteessä
Onko se 1992 versio?! Oikeesti?
Se oli aivan ihana! Ne ei edes pussanut koko elokuvan aikana mutta silti yksi romanttisimmista elokuvista mitä olen nähnyt. Joskus kun satun haikealle tuulelle katselen sen kohtauksen youtubesta.