Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä lainkaan sellaisia ihmisiä, jotka eivät vihaa raivopäisesti kaikkea vierasta ja erilaista?

Vierailija
23.10.2022 |

Onko kenelläkään heittää mitään sellaista omaan elämänpiiriin kuulumatonta, mitä kuitenkaan ei ole tarvetta pakkomielteisesti inhota ja haukkua täällä? Anyone?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama ensimmäinen viesti oli asiallista keskustelua, sen jälkeen persutrollit ja vkk-trollit saapuivat mädættämään keskustelun.

Fasisti löysi taas syyllisensä tietyistä ryhmistä.

Vierailija
62/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama ensimmäinen viesti oli asiallista keskustelua, sen jälkeen persutrollit ja vkk-trollit saapuivat mädættämään keskustelun.

Sinä olet kuvitteellisten persujesi kanssa tämän palstan pahimpia häiriköitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kuvittelua.

Sama porukka kuvittelee, että avaamalla täällä jatkuvasti negatiivisia Helsinkikeskusteluja maaseudun tyhjeneminen loppuu ja koulutetut naiset palaavat sinne, vieläpä kelpuuttaen rosk släjän puolisokseen. NÄIN EI TULE KÄYMÄÄN.

Vierailija
64/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kuvittelua.

Sama porukka kuvittelee, että avaamalla täällä jatkuvasti negatiivisia Helsinkikeskusteluja maaseudun tyhjeneminen loppuu ja koulutetut naiset palaavat sinne, vieläpä kelpuuttaen rosk släjän puolisokseen. NÄIN EI TULE KÄYMÄÄN.

Sellaiset psykoosit  tulilla tänään.

Vierailija
65/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa mitään, koska viha on hyödytön ja huono tunne ja se vaikuttaa vain vihaajaan. Miksi kenenkään pitäisi myrkyttää sieluaan asioilla, joille ei voi tehdä mitään.

Minkä takia ihmiset ovat mielestäsi taipuvaisia vihaamaan, jos vihalla ei saavuteta mitään? Eikö vihan yleisyys pikemminkin viesti siitä, että se on melko hyödyllistä ainakin jossain konteksteissa?

Oon eri, mutta vihanpito ei johda mihinkään hyvään. Viha on tunne siinä missä muutkin tunteet, mutta silti sitä tunnetta kannattaa hälventää. Mä tiedän joitakin ihmisiä joilta on mennyt terveys vihanpidon takia.

66/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa mitään, koska viha on hyödytön ja huono tunne ja se vaikuttaa vain vihaajaan. Miksi kenenkään pitäisi myrkyttää sieluaan asioilla, joille ei voi tehdä mitään.

Minkä takia ihmiset ovat mielestäsi taipuvaisia vihaamaan, jos vihalla ei saavuteta mitään? Eikö vihan yleisyys pikemminkin viesti siitä, että se on melko hyödyllistä ainakin jossain konteksteissa?

Oon eri, mutta vihanpito ei johda mihinkään hyvään. Viha on tunne siinä missä muutkin tunteet, mutta silti sitä tunnetta kannattaa hälventää. Mä tiedän joitakin ihmisiä joilta on mennyt terveys vihanpidon takia.

Jos vihanpidosta on vain haittaa, esim. terveydelle, eikä siitä seuraa mitään hyvää, niin eikö vähemmän vihanpitoon taipuvaisten ihmisten olisi pitänyt menestyä vihaisempia paremmin? Tämä olisi muuttanut ihmiskuntaa vähemmän vihaiseen suuntaan, ja johtanut vihaan taipuvaisten ihmisten harvinaistumiseen. Tosiasia kuitenkin vaikuttaisi olevan, että vihaan taipuvaisia ihmisiä on paljonkin.

Vierailija
67/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vihaa kuin tappajakoiria, tai lähinnä haluaisin että ne pääsisivät lepoon, tietyt rodut kiellettäisiin täysin. Tämä "viha" pohjautuu täysin pelkoon, minun ja koirani kimppuun hyökkäsi välinpitämättömän miehen American bulli, mies lähinnä naureskeli oikeudessa. Minulle jäi ikuiset traumat, vaikka selvisimme muuten hyökkäyksestä. Olen nähnyt noita koiria paljon, nykyään ne kaikki näyttävät vastenmielisiltä, samoin myös muuta samankaltaiset rodut. En haluaisi elää pelossa, sitä tämä on.

Vierailija
68/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vihanpidosta on vain haittaa, esim. terveydelle, eikä siitä seuraa mitään hyvää, niin eikö vähemmän vihanpitoon taipuvaisten ihmisten olisi pitänyt menestyä vihaisempia paremmin? Tämä olisi muuttanut ihmiskuntaa vähemmän vihaiseen suuntaan, ja johtanut vihaan taipuvaisten ihmisten harvinaistumiseen. Tosiasia kuitenkin vaikuttaisi olevan, että vihaan taipuvaisia ihmisiä on paljonkin.

Ei se vihanpidon ominaisuus varmana määrittele menestyneisyyttä, paitsi jos vihanpidolla murtaa toisia, mutta sellainen käyttäytyminen ei ole tervettä. Vihanpidollahan niitä murhia ja muita vastaaviahan tapahtuu.

Vierailija
69/72 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolaiset pahimpia vihaajia, aina.

Vierailija
70/72 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva ymmärsi mitä kysyttiin.

Vierailija
71/72 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaista on. Suomalaisillehan on ominaista se, että meillä pelätään ylipäätään erilaisuutta ja erimielisyyttä yli kaiken, joten netissä raivoaminen on korostuneesti juuri meikäläinen tapa käsitellä suhdetta erilaisuuteen. Olen itse useammallakin tavalla massasta "poikkeava", mutta harvemmin näistä tulee kukaan päin naamaa sanomaan, netissä viha sen sijaan on aivan pidäkkeetöntä ja aika raakaa.

Oletko mielestäsi reunaihminen?

Vierailija
72/72 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa raivopäisesti mitään. On paljon asioita, joista en pidä - mutta se on kaukana raivopäisestä vihaamisesta. En pidä basilikasta, se on yksinkertaisesti pahaa. En silti raivoa joka kerta ruokakaupassa nähdessäni pestopurkin. Jätän basilikaa sisältävät tuotteet ja sen yrttipurkinkin ostamatta, eikä keittiöpuutarhassani kasva basilikaa.

On joitain asioita, jotka mielestäni yksiselitteisesti pitäisi kieltää. Tupakointi, alkoholismi. Vaaralliseksi tai sairaaksi jalostetut eläimet (näitä on paljon, taistelukukoista liikuntakyvyttömiin broilereihin, taistelukoirista jatkuvista turkista kärsiviin lyttykuonorotuihin, kissoja, jotka kärsivät kivuista joka hetki, nautoja, jotka eivät pysty synnyttämään normaalisti jne) - nämä eläimiin liittyvät asiat saavat minut vihaiseksi, mutta ei raivoamaan.

Lasten kaltoinkohtelu saa minut vihaiseksi. Vammaisten, vanhusten ja sairaiden kaltoinkohtelu saa minut vihaiseksi. Köyhyyden selittäminen yksinomaan köyhien omaksi syyksi saa minut vihaiseksi.

Ihmisten erilainen kohtelu riippuen sukupuolesta, melatoniinin määrästä, synnyinpaikasta tai syntymäajasta saa minut vihaiseksi.

Joskus suutahdan liikenteessä törppäileville, mutta en heitä vihaa. Kunhan rattiraivoan yksikseni hetken.

Suurimman osan aikaa en oe vihainen tai suuttunut. Etenkään yksittäistä ihmistä kohtaan en jaksa vaivautua, suurin osa ihmisistä ei ole minulle niin tärkeitä, että viitsisin uhrata aikaani tai ajatuksiani heidän vuokseen. Ette te minua kiinnosta yksilöinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi