Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä lainkaan sellaisia ihmisiä, jotka eivät vihaa raivopäisesti kaikkea vierasta ja erilaista?

Vierailija
23.10.2022 |

Onko kenelläkään heittää mitään sellaista omaan elämänpiiriin kuulumatonta, mitä kuitenkaan ei ole tarvetta pakkomielteisesti inhota ja haukkua täällä? Anyone?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan vain toisten asioihin puuttuvia valittajia ja taivastelijoita.

Sama täällä....

Vierailija
22/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha jota kohdistetaan vaikka mustaan lapsen on ihan sitä samaa jota kohdistetaan venäläisiin. Ei ole olemassa parempaa vihaa.

Mutta kaikki viha on inhimillistä ja normaalia. Ihminen joka väittää ettei koskaan vihaa, ei tunne mitään muitakaan tunteita.

Lässytys ei ole tunne.

5/5

Kivakiva ei ole tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on suhteutettuna paljon uskonnollisia (kristinusko) ja vähintään melko konservatiivisia kirjoittajia.

Ja mielenterveysongelmaisia, ja sellaisia petettyjä, jotka ei millään pääse siitä yli, ja koulukiusattuja, jotka ei millään pääse siitä yli. Sanoinko jo mielenterveysongelmaisia?

Vierailija
24/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa ketään, mutta halveksun ihmisiä, jotka haluavat, että kaikilla ei ole samoja ihmisoikeuksia. Näihin kuuluu mm. kiihkouskovaiset (tyyliin Päivi Räsänen) ja perussuomalaiset tms. (tyyliin Timo Soini).

Halveksuakseen ketään pitäisi olla itse parempi ihminen mutta sinä olet alinta kurapaskaa mitä tässä maassa on joten millä lihaksilla halveksut yhtään ketään?

Vierailija
25/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan monia naisia. En kaikkia naisia, enkä naisia vain siksi että he ovat naisia. Vihaan myös erittäin monia miehiä ja minulla on oikeus siihen.

Vierailija
26/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha jota kohdistetaan vaikka mustaan lapsen on ihan sitä samaa jota kohdistetaan venäläisiin. Ei ole olemassa parempaa vihaa.

Mutta kaikki viha on inhimillistä ja normaalia. Ihminen joka väittää ettei koskaan vihaa, ei tunne mitään muitakaan tunteita.

Lässytys ei ole tunne.

Tuollainen viha on oikeasti pelkoa. Ei kukaan oikeasti vihaa ketään, jota ei tunne.

Vierailija
27/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä kuvittelet kun koko palstan väestö koostuu 90% yksinkertaisista vanhoista junteista. 

Vierailija
28/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kun ihmiset ovat täsmälleen sellaisia kuin heistä muodostettu stereotypia tai parodia on.

Tällaisia ovat vihreät, monet feministit, teknouskovaiset milleniaalit ym

Vierailija
29/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa ketään, mutta halveksun ihmisiä, jotka haluavat, että kaikilla ei ole samoja ihmisoikeuksia. Näihin kuuluu mm. kiihkouskovaiset (tyyliin Päivi Räsänen) ja perussuomalaiset tms. (tyyliin Timo Soini).

Halveksuakseen ketään pitäisi olla itse parempi ihminen mutta sinä olet alinta kurapaskaa mitä tässä maassa on joten millä lihaksilla halveksut yhtään ketään?

Sitten varmaan olen parempi.

Vierailija
30/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässytys ei ole tunne.

Tuollainen viha on oikeasti pelkoa. Ei kukaan oikeasti vihaa ketään, jota ei tunne.

En minä tunne hyttystäkään mutta vihaan niitä. Pelkää en.

Vierailija
31/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan kun ihmiset ovat täsmälleen sellaisia kuin heistä muodostettu stereotypia tai parodia on.

Tällaisia ovat vihreät, monet feministit, teknouskovaiset milleniaalit ym

Töissä olen tavannut nuorehkoja naisia jotka tosissaan käyttävät sanaa voimaantua. Ovat niin s a a t a n a n rasittavia ettei heistä todellakaan voi pitää.

Enkä ole työpaikalla tunteitteni kanssa yksin

Vierailija
32/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä kyllä ole. Ainoa mitä sinä olet on harhainen ja ressukka.

Vierailija
33/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässytys ei ole tunne.

En minä tunne hyttystäkään mutta vihaan niitä. Pelkää en.

Mahtaa olla rankka elämä.

Vierailija
34/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä kyllä ole. Ainoa mitä sinä olet on harhainen ja ressukka.

Kuvittelet tuntevasi minut parin viestin perusteella. Sinä olet vajaa-älyinen.

Vierailija
35/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisethän ovat juuri tällaisia. Mitäpä kummaa tässä on. Kaikkea vierasta pelätään ja ikivanhoihin toimimattomiin arvoihin sekä asenteisiin turvaudutaan helposti. On liian vaikeaa alkaa ajatella ja muuttaa käsityksiään olemassaolosta. Kun on tässä kaikkea, hinnat nousevat ja jossain soditaan jne...

Vierailija
36/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi joillekin täti-ihmisille viha tarkoittaa sitä että täristää kädet nyrkissä ja hampaat irvessä verenpaine kahdessa sadassa. Eivät tajua että vihata voi ihan olankohautuksella koska joku asia ärsyttää paljon eikä siinä ole mitään kamalaa. Se on elämää.

Vierailija
37/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaista on. Suomalaisillehan on ominaista se, että meillä pelätään ylipäätään erilaisuutta ja erimielisyyttä yli kaiken, joten netissä raivoaminen on korostuneesti juuri meikäläinen tapa käsitellä suhdetta erilaisuuteen. Olen itse useammallakin tavalla massasta "poikkeava", mutta harvemmin näistä tulee kukaan päin naamaa sanomaan, netissä viha sen sijaan on aivan pidäkkeetöntä ja aika raakaa.

Sanos muuta, jos olet Trump kannattaja, perus hetero ja konservatiivinen ja uskot vain kahteen sukupuoleen, niin voi sitä vihan määrä minkä saat osaksesi. Sen määrän voi tuplata, jos on suomenruotsalainen.

Tuollaista massasta poikkeavaa eroa uutta ei hyväksytä. Nyt pitää olla woke tai kuten Hesarinkin testi kertoi, olet ahterista

Vierailija
38/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan esim aurinkoa silloin kun se paistaa silmiin ikävästi. En kuitenkaan hakua hävittää aurinkoa maailmankaikkeudesta.

Vierailija
39/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään ihmiset RAKASTAA vaikka pumpkin spicea eli suomeksi halloween-maustetta.

Miksei samalla logiikalla voi vihata vaikka vastaantulevaa 400 e tossuihin pukeutunutta nuorta.

Vierailija
40/72 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ensimmäinen viesti oli asiallista keskustelua, sen jälkeen persutrollit ja vkk-trollit saapuivat mädættämään keskustelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi