Onko täällä lainkaan sellaisia ihmisiä, jotka eivät vihaa raivopäisesti kaikkea vierasta ja erilaista?
Onko kenelläkään heittää mitään sellaista omaan elämänpiiriin kuulumatonta, mitä kuitenkaan ei ole tarvetta pakkomielteisesti inhota ja haukkua täällä? Anyone?
Kommentit (72)
Syötän vaimolleni lusikalla spermaani. Jääkaapista vanhaa kylmää spermaa ja hän maukuu kissa asussa ja kissanhäntädildo pyllyssään
Vierailija kirjoitti:
En vihaa ketään, mutta halveksun ihmisiä, jotka haluavat, että kaikilla ei ole samoja ihmisoikeuksia. Näihin kuuluu mm. kiihkouskovaiset (tyyliin Päivi Räsänen) ja perussuomalaiset tms. (tyyliin Timo Soini).
Mitä ihmisoikeuksia Päivi Räsänen on kieltänyt muilta? Ettei lapset voi mennä naimisiin? Ettet voi mennä koiran kanssa naimisiin kirkossa? Vai onko hän kieltänyt joitain ihmisiä käymästä töissä?
Vierailija kirjoitti:
Syötän vaimolleni lusikalla spermaani. Jääkaapista vanhaa kylmää spermaa ja hän maukuu kissa asussa ja kissanhäntädildo pyllyssään
Tuota ei voi vihata 👍
Minä vihaan raivopäisesti koronarajoituksia. Ne eivät ole vieraita, vaan tulleet liiankin tutuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen gyne ja runkkaan hanskoilleni töissä
Hieron kikkelin päätä
Ihminen sinäkin
En tiedä vihasta, mutta sellainen piirre tuntuu aika monella olevan, että halveksitaan kaikkea vanhaa suureen ääneen, mutta toimitaan itse kuitenkin toisin kuin puhutaan. Esimerkiksi nyt ruokakulttuuri. Moni kiihkomielisesti halveksii suomalaista ruokaa, pitäisi aina olla jotain eksoottista ruokakulttuuria pöydässä. Mutta sitten sama ihminen syö laivan buffetista lasten pöydästä kaikki nakit ja lihapullat.
Katselin kuvia aasialaista naisista ja ehdotin kimppaa
.
Vaimoni olikin rasisti
.
🤔
Puen pojat siniseen ja tytöt pinkkiin
.
Tämä jotta kaikki tietää sukupuolen!
Helpottaa elämää ja on luonnollista!
.
Tytöt leikkii nukeilla ja pojat autoilla
.
Näin on hyvä
Ja he itse haluavat näin
👍
Vierailija kirjoitti:
Olen gyne ja runkkaan hanskoilleni töissä
Hieron kikkelin päätä
En vihaa ketään
Ole oma itsesi 👍
En vihaa mitään, koska viha on hyödytön ja huono tunne ja se vaikuttaa vain vihaajaan. Miksi kenenkään pitäisi myrkyttää sieluaan asioilla, joille ei voi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Syytä asiasta intersektionaalista feminismiä ja uhriutumiskulttuuria. Ihmiset olivat ennen välinpitämättömiä tyyliin kukin tavallaan, mutta nyt se vähemmistöjen iänikuinen uhriutuminen ja jatkuva mankuminen mediassa ja muiden elämään puuttuminen on alkanut kypsyttää ihmisiä.
Juuri tämä.
Ja jos et ole samaa mieltä, olet automaattisesti vihaa kihisevä häiriintynyt oikeistotrolli.
Että aloittaja, tätäkö hait jo myyttisiin mittoihin kohonneella suomalasten erilaisuuden (mitä se sitten onkaan) huonolla sietokyvyllä?
Entäpä jos ei vain halua uskoa ilmiselvään paskapuheeseen?
Suomi ei ole ikinä ollut samanlaisten kloonien maa. Yhtenäiskulttuurista puhuminen ei tarkoita sitä.
Kiusaajia ja häijyjä ihmmisiä on kaikkialla, nykyaika vaan vahvistaa alhaisia piirteitä ihmisissä, kun olosuhteet kovenevat eikä kristillinen armon käsite tunnu enää kiinnostavan ketään. Tilalle on keksitty pelottava intersektionaalinen oikeudenmukaisuus, joka vasta erotteleekin ihmisiä toisistaan etuoikeus- ja uhripisteyttämisineen.
Ei tälläistä painajaista kyennyt arvaamaankaan, siis että se pääsisi jostain yliopiston komerosta karkaamaan tämmöiseen mittakaavaan (instituutioiden kuten koulunlaitoksen ja kirkon sisään). Mutta ei siihen ole lopulta vaadittu kuin ankaran määrätietoista media-aivopesua etenkin viimeiset viisi vuotta ja kourallinen valtaan päässeitä teorioihinsa eksyneitä höyrypäitä.
Heillä selvästikin oli tilaisuutensa, ehkä tätä tilaisuutta on kytätty kärsivällisesti vuosikymmeniä. Nyt siihen oli aika kypsä. Niin, kukapa haluaisi tosiaan niinkin kaunista ja ylevää ideaalia kuin tasa-arvo vastustaa? VAIN PAHA IHMINEN, tietysti!!
Vierailija kirjoitti:
Vihaan vain toisten asioihin puuttuvia valittajia ja taivastelijoita.
Kyllä niissä taivasteluissa usein piilee toduuden siemen
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa lukiessa tulee kieltämättä toisinaan aika surullinen olo.
Maalaiset valtasivat tämän joitain vuosia sitten, meno muuttui rasistiseksi ja sivistymättömäksi möykkäämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vihasta, mutta sellainen piirre tuntuu aika monella olevan, että halveksitaan kaikkea vanhaa suureen ääneen, mutta toimitaan itse kuitenkin toisin kuin puhutaan. Esimerkiksi nyt ruokakulttuuri. Moni kiihkomielisesti halveksii suomalaista ruokaa, pitäisi aina olla jotain eksoottista ruokakulttuuria pöydässä. Mutta sitten sama ihminen syö laivan buffetista lasten pöydästä kaikki nakit ja lihapullat.
Parempi onkin että aikuinen ne syö ne.
Nakit ja ransakalaiset on mitä epäterveellisin ruoka lapsille varsinkin
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaiset valtasivat tämän joitain vuosia sitten, meno muuttui rasistiseksi ja sivistymättömäksi möykkäämiseksi.
No., tuo on vain sinun käsityksesi asiasta
Luuletko ettei maalla ole oppineita ja sivistyneitä ihmisiä nykyään ?
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No., tuo on vain sinun käsityksesi asiasta
Luuletko ettei maalla ole oppineita ja sivistyneitä ihmisiä nykyään ?
Tämä ei ole pelkästään minun käsitykseni. Ennen tämä oli oikeasti Vauvapalsta, vauvan takia minäkin tätä luin. Silloin keskustelijoista 95% oli PK-seudulta.
Sitten tämä palsta nousi useaan kertaan otsikoihin, viimeisenä pisarana suoran linkit iltapäivälehden sivuilta. Nyt käyttäjistä suurin osa on maalaisia juntt eja. Palsta on pelkkä jäteväen mellastuspalsta. Jun tti, pers u, umpimielinen, suvaitsematon
Vierailija kirjoitti:
En vihaa mitään, koska viha on hyödytön ja huono tunne ja se vaikuttaa vain vihaajaan. Miksi kenenkään pitäisi myrkyttää sieluaan asioilla, joille ei voi tehdä mitään.
Minkä takia ihmiset ovat mielestäsi taipuvaisia vihaamaan, jos vihalla ei saavuteta mitään? Eikö vihan yleisyys pikemminkin viesti siitä, että se on melko hyödyllistä ainakin jossain konteksteissa?
Hassua, että tämmöinen aloitus tulee, kun olen miettinyt, että olen avarakatseinen ja koitan ymmärtää erilaisuutta ja sitten toisten suhtautumiset ovat muhun kuin mitä paskaa olenkaan. Ei siis kaikki ajattele noin, mutta osa.