Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä pidät huonompana kuin muita? Rehellisesti?

Vierailija
23.10.2022 |

Liittyykö se rahaan, ulkonäköön, älykkyyteen, siihen onko mt-ongelmia.. millainen on sinusta huono ihminen ja voiko huono ihminenkin onnistua myöhemmin?

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon mihin ihmiset ikäänkuin "putoaa" tai jää kiinni jne, ja se ei tee kenestäkään "huonompaa" kuin muut. Silti jos on pakko joku nimetä, niin se jolla on todella paljon varaa olla avuksi, esim. rahallisesti, eikä välitä mistään, ehkä lähtisin sieltä päästä nimittelemään.

Huonoja valintoja siis, sillä kukapa meistä tietää montako päivää elämme. Siis jos voit tehdä jotain hyvää, tee se.

Vierailija
2/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoja, narsistisia ja itsekkäitä. Oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellisesti :

- Luottotiedot mennyt (jos on maksanut ja saanut ref-merkinnät se vähän eri)

- Mt-ongelmia

- Tehnyt rikoksia

- ilkeä luonne

- matalasti koulutettu tai ei tee töitä ikinä

Vierailija
4/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha- kyllä! Nämä ovat todellakin niitä _huonoja_ ihmisiä! Suurin osa yrittäjiä!

Vierailija
5/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevissa ja rikkonaisissa vaatteissa kulkijaa taustasta huolimatta.

Se kertoo ihmisestä oikeasti KAIKEN jos vaatteissa tahraa ja ne haisee.

Vierailija
6/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän perheen lapsia, jotka ovat mokanneet asiansa. Näitä halveksun kyllä äärimmäisen paljon, vaikka muuten en ole kiinnostunut muiden asioista. Tähän halveksuntaan vaikuttaa se, että tulen itse erittäin huonoista oloista ja olen joutunut tekemään äärimmäisen paljon töitä ja kärsimään että olen saanut itseni tähän asemaan missä olen. 

Vierailija
7/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä ihmisiä.

Sellaisia jotka katsoo toisia nenänvartta pitkin.

Rikollisia ja huijareita.

Vierailija
8/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humblebragaajia.

Vierailija
9/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putte ja kaverit sekä naapurin Luca-veikko

Vierailija
10/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikkia ihmisiä. Kaikissa meissä on vähän pahuutta, narsismia ja itsekkyyttä.

Vierailija
11/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putte ja kaverit sekä naapurin Luca-veikko

Siis Luka

Vierailija
12/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä omaan napaansa tuijottavia ylimielisiä luulevat olevansa parempia muista

Vierailija
13/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti työttömiä, sossu_lusmuja jotka kuitenkin kitisevät saman elintason perään kuin me työssäkäyvät. Mt ongelmiin uppoutujat jotka eivät edes yritä vaan syyttävät kaikesta muita (ja mulla on vähän varaa sanoa näin koska olen itse vaikeasti masentunut kroonisten kipujen takia)

Työttömyys johon itse ei voi vaikuttaa tai alhaisempi koulutus ei tee ihmisestä huonompaa! On paljon ihmisiä jotka oikeasti yrittävät kaikkensa ja silti eteenpäin pääsy on lähes mahdotonta. Näitä sinnittelijöitä arvostan

Vierailija
14/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossupummit.

Vierailija
15/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjiä. Ovat aina hyötymässä muista. Lipeviä hyväksikäyttäjiä rahanhimo silmissä.

Vierailija
16/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka tietoisella päätöksellä heittäytyy yhteiskunnan elätettäväksi, eikä edes yritä tienata elantoaan.

Sairaseläkkeellä olevat on oma juttunsa, mutta sitten on ne joilla ei ole muuta syytä kuin ettei vain huvita, kun ilmaistakin rahaa on.

Olen vasemmistolainen, mutta minulle se tarkoittaa perusturvan ja yhteiskuntarauhan kannattamista. Ei elättien ylläpitämistä.

Vierailija
17/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on arvokiinteistö Helsingissä ja merenranta huvila. Miten sinä olet menestynyt?

Vierailija
18/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash ja heistä varsinkin sossun rahoilla elävät

Vierailija
19/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltarikollisia, vankeja, en kannata näiden kohdalla mitään uutta mahdollisuutta kun tuomio on kärsitty. Mikään tuomio ei hyvitä näiden tekoja eikä tuollaiset ihmiset pysty olemaan yhteiskunnan jäseniä. Ovat aivan turhia ihmisiä.

Vierailija
20/145 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka takertuu asioihin. Ulkonäkö ja status vain esimerkkeinä. Mutta oikeasti katson vähän alaspäin ja säälien kuuseen kurkottelijoita ja onton tynnyrin tömistäjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan