Millaista ihmistä pidät huonompana kuin muita? Rehellisesti?
Liittyykö se rahaan, ulkonäköön, älykkyyteen, siihen onko mt-ongelmia.. millainen on sinusta huono ihminen ja voiko huono ihminenkin onnistua myöhemmin?
Kommentit (145)
Vaimonhakkaajia, kusipäitä, lokkeja, onhan näitä. Mutta yksikään ihminen ei ole huono taloudellisen tilanteensa, sairautensa tai elämän kaltoin kohtelun takia. Kun ihminen valitsee toistuvasti olla paha niin sellainen ihminen on huono.
1.Sellaiset, jotka eivät välitä läheisiinsä kohdentuvaa kotiväkivaltaa olipa se henkistä tai fyysistä.
2. Ylipäätään muissa vikaa näkevät ihmiset kuin miettisivät, miten he itse voisivat olla parempia omissa asenteissaan muita kohtaan.
3. Luontopoluilla kovalla äänellä kailottavat ihmiset, jotka eivät tajua häiritsevänsä muita
Vierailija kirjoitti:
Meillä on arvokiinteistö Helsingissä ja merenranta huvila. Miten sinä olet menestynyt?
Meinaatko että tuo tekee sinusta hyvän? Tai pahan? Ei, miten elät sen siunaksen keskellä joka sinule on annettu, se ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on arvokiinteistö Helsingissä ja merenranta huvila. Miten sinä olet menestynyt?
Okt pk-seudulla ja talo Italiassa. Juuri sopivasti meille.
Ennemmin todin mittaan menestykseni sillä että lapseni ovat fiksuja, kouluttautuneita, on hyvät duunit ja kauniit kodit. Terveet lastenlapset. Ja mikä tärkeintä, todella läheiset välit meihin:)
Palstan moderaattori, SE jolla on skitso mielentausta.
Sivistymätöntä. Ei tunne historiaa, ei seuraa uutisia miltään alalta. Kehuskelee sillä ettei ole ikinä lukenut yhtään kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että tuo tekee sinusta hyvän? Tai pahan? Ei, miten elät sen siunaksen keskellä joka sinule on annettu, se ratkaisee.
Aplodeja, oivalsit millaisista ihmisistä en pidä.
Vierailija kirjoitti:
En arvosta rehentelijöita ja valehtelijoita, kumpiko sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvosta rehentelijöita ja valehtelijoita, kumpiko sinä olet?
Otsikko kuului Millaista ihmistä pidät huonompana kuin muita? Pidän tälläistä ihmisiä huonompana kuin muita. Pahoittelut, että se herätti sinussa tunteita mennä ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin.
Ns. Somevaikuttajat on mielestäni pohjasakkaa. Ne täyttää palvelut valheillaan ja tekee niistä huonon paikan kaikille
Vierailija kirjoitti:
En arvosta yhdyssanat erilleen kirjoittavia.
Ylimieliset, itsensä toisten yläpuolelle asettavat saavat inhoreaktion aikaan.
Ja kieltämättä henkilöt, jotka ottavat täytteitä huulista rintoihin ja peppuun saakka, esitellen sitten somessa itseään. Pidän huonompana ja erittäin huono esimerkki nuorille.
Vierailija kirjoitti:
No rehellisesti :
- Luottotiedot mennyt (jos on maksanut ja saanut ref-merkinnät se vähän eri)
- Mt-ongelmia
- Tehnyt rikoksia
- ilkeä luonne
- matalasti koulutettu tai ei tee töitä ikinä
Just... Minkäs minä sille voin, että sairastuin psyykkisesti. Ei se tee minusta automaattisesti huonompaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvosta yhdyssanat erilleen kirjoittavia.
En arvosta pilkunnussijoita.
Itsekkäät, ahneet ja itseään parempina pitävät.
Ihmiset jotka eivät ymmärtä miten vähän tietävät.
Sellaista joka ei osaa ottaa mitään vastuuta elämästään. Pettäminen johtuu muista, rahaongelmat johtuu muista, opintojen etenemisen hitaus ei johdu omasta itsekurin puutteesta vaan muista... Ylipäänsä sellainen ikuisen teini-iän eläminen on mun mielestäni vain noloa. En tarkoita nyt ihmisiä, jotka jäävät esimerkiksi lapsettomiksi omasta tahdostaan, vaan juurikin sitä henkistä kyvyttömyyttä ottaa itseään niskasta kiinni ja valita mihin suuntaan se oma elämä kulkee.
Ja ei, mua ei kiinnosta myöskään se onko mikä mielenterveysongelma messissä, kun itsekin olen mt-ongelmainen ja elämä kasassa. Masentuneenakin voi katsoa peiliin ja myöntää edes, että itse olen valintani tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rehellisesti :
- Luottotiedot mennyt (jos on maksanut ja saanut ref-merkinnät se vähän eri)
- Mt-ongelmia
- Tehnyt rikoksia
- ilkeä luonne
- matalasti koulutettu tai ei tee töitä ikinäJust... Minkäs minä sille voin, että sairastuin psyykkisesti. Ei se tee minusta automaattisesti huonompaa ihmistä.
Ruokavalio, liikunta ja lepo. Jokainen voi vaikuttaa omaan mielenterveyteensä.
Jos ihminen on ilkeä