En saa myytyä moottoripyörää.
Harmittaa kun kukaan ei osta..ennen meni pyörät helposti kaupaksi..on kyllä ihme aika
Kommentit (32)
Kunto ja hinta on aika isoja tekijöitä.
Liian kova hintapyyntö. Kun hinta on sopiva, kauppa käy. Monellakin vain tolkuttoman luulot arvosta.
Kylmä sää on myrkkyä motskareille ja veneille
Maksan satasen. Myy pois vaan. Heti tuli kaupat.
Kyllä siitä muutaman satasen voi maksaa jostakin itsemurhakoneesta.
Osta mopo
Kukaan ei ole ostanut, vaikka kovasti olen kaupannut.
Ei kai sinun sitä pidä saadakaan, jos olet sen myynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä sää on myrkkyä motskareille ja veneille
+15...20 ei ole kylmä. Luulisi oikeaopppisissa nahkavetimissä tulevan helteellä kuumakin pyörän selässä.
Ei mikään mene kaupaksi. Nyt on tinkijän markkinat.
Millainen pyörä ....oon itse etsinyt kauan pyörää kun sitä mitä haluan ei ole lähellä. Myynnissä..
Haussa on allroad tyyppinen moottoripyörä 600-700 kuutioinen jolla pääsee pienellä vakuutusmaksuja ja pyörä joka kelpaa MS hiekkateeille..
BMW f, Honda transplant yms...
Katupyörät ei kiinnosta..näitä kai on suurin osa joita ei meinaa saada myydyksi
Moottoripyörien hinnat on ihmeellinen juttu.
Viisi vuotta sitten ostin 9v vanhan moottoripyörän, josta maksoin 7200€, hinta oli silloin ihan ok, ei ihan halvin mutta edullisemmasta päästä vastaavia.
Tänä päivänä, eli viisi vuotta vanhempana ja 25tkm enemmän ajettuna sama pyörä on taas myynnissä, 6000€.
Hinta ei siis kovinkaan paljoa ole pudonnut vaikka aikaa on kulunut reilusti ja ajettukin on.
Vierailija kirjoitti:
Millainen pyörä ....oon itse etsinyt kauan pyörää kun sitä mitä haluan ei ole lähellä. Myynnissä..
Haussa on allroad tyyppinen moottoripyörä 600-700 kuutioinen jolla pääsee pienellä vakuutusmaksuja ja pyörä joka kelpaa MS hiekkateeille..
Honda Transplant. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tosi huono päivä, tai oikeastaan viikko, tai ehkä ennemmin kaksi viikkoa, mutta tuo Honda Transplant toi kyllä hymyn huulille.
Mulla on moottoripyörä mutta en ole ajanut pariin vuoteen, meni kuume ohi.
Näin laman aikana saa kaikista turhista vempaimista ottaa puolet pois hinnasta
Meillä olis muuten yksi ylimääräinen Honda Transplan, mutta se on kuristettu ja on ollut monta vuotta pois käytöstä, ei ehkä enää ihan kunnossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tosi huono päivä, tai oikeastaan viikko, tai ehkä ennemmin kaksi viikkoa, mutta tuo Honda Transplant toi kyllä hymyn huulille.
Sori liroitusvirheestä mutta kännykän teksti korjaus muuttaa välillä höpölauseiksi
Mikä fillari? Anna hiukan lisäinfoa.