Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut antaa lastensa klähmiä kassajonossa muiden ostoksia?

Vierailija
22.10.2022 |

Vanhempansa vaan seisoo tuppisuuna eikä sano mitään.

Sitten kun kielsin, niin lapsi katsoi minua, mutta lopetti. Sitten meni sanomaan jotain äidilleen ja sitten molemmat vilkuilivat minua. Miksei voi vaan itse kieltää lapsia?

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään lapsivihaa, jos ei hyväksy vieraan lapsen lääppivän omia ostoksiaan. Vanhemmissa se vika on! Kasvatuksessa ja valvonnassa.

Kyllä se vaan on, ja yleistämistä. Tulee surullinen olo kun täällä haukutaan lapsia.

Minä ilmeisesti sitten vihaan omaa lastani koska kiellän häntä kiipeilemästä ja sorkkimasta muiden tavaroita.

No minä en tietenkään pysty sanomaan vihaatko, sinä lapsia. En kuitenkaan ymmärrä miksi kieltäisit lastasi kiipeilemässä ja pitämästä hauskaa.

Sama

Lapsi voi kiipeillä ja pitää hauskaa pihalla ja puistossa. Kauppa ei ole siihen sopiva paikka. Haluan opettaa lapsen käyttäytymään ihmisten tavoin.

Vierailija
122/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että mihin on joskus hävinnyt ostoksia. Olisiko tässä syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään lapsivihaa, jos ei hyväksy vieraan lapsen lääppivän omia ostoksiaan. Vanhemmissa se vika on! Kasvatuksessa ja valvonnassa.

Kyllä se vaan on, ja yleistämistä. Tulee surullinen olo kun täällä haukutaan lapsia.

Minä ilmeisesti sitten vihaan omaa lastani koska kiellän häntä kiipeilemästä ja sorkkimasta muiden tavaroita.

No minä en tietenkään pysty sanomaan vihaatko, sinä lapsia. En kuitenkaan ymmärrä miksi kieltäisit lastasi kiipeilemässä ja pitämästä hauskaa.

Sama

Sinun lapsesiko, sitten saisi kiipeillä ja riehua pitkin kyliä miten sattuu? Mites jos lapsesi vaikka kiipeäisi puuhun, putoaisi sieltä, ja loukkaantuisi vakavasti. Mitäs sitten sanoisit?

No, pitäisin huolta ettei mitään vakavaa satu. Esim. jos lapsi haluaisi kiivetä puuhun, hänen pitäisi laittaa kypärä päähän. Minusta se on parempi ratkaisu, kuin kieltää lapselta puuhun kiipeäminen.

Vierailija
124/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Lapsi voi kiipeillä ja pitää hauskaa pihalla ja puistossa. Kauppa ei ole siihen sopiva paikka. Haluan opettaa lapsen käyttäytymään ihmisten tavoin.

Olen tästä samaa mieltä.

T. Aiempi kirjoittaja

Vierailija
125/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää tup trolli huomioimatta on just trolli tai äiti joka ei saa kurittomia ja haistattelevia kakaroitaan kuriin.

Ehkä se on yksi niistä trolleista, jotka tulevat ketjuihin huutelemaan olematonta miesvihaa, nyt vaan on vuorossa lapsiviha, lauantai-illan kunniaksi.

Vierailija
126/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää tup trolli huomioimatta on just trolli tai äiti joka ei saa kurittomia ja haistattelevia kakaroitaan kuriin.

Ehkä se on yksi niistä trolleista, jotka tulevat ketjuihin huutelemaan olematonta miesvihaa, nyt vaan on vuorossa lapsiviha, lauantai-illan kunniaksi.

Ensinnäkin, en ole mikään se, vaan hän. En ole mikään trolli, mutta olen kyllä sitä mieltä että maailmassa on kyllä paljon myös miesvihaa.

Tosin tällä palstalla, olen huomannut enemmän naisvihaa.

Vierailija
127/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalista. Olen nelikymppinen ja käyn useita kertoja viikossa kaupassa. Koskaan ei ole kenenkään lapset ottaneet ostoksiani. Missäköhän tällaista tapahtuu?

Olen myös hämmästynyt lapsivihamielisestä tyylistä, tosi ilkeää sanailua. Mistähän tämä johtuu? Onko korona ja sota synkistänyt ja pimentänyt. Toivotaan vieraalle ihmiselle lapsettomuutta, jne. Vai onkohan täällä vain pari katkeraa ihmistä viestittelemässä keskenään.

Oman kokemuksen perusteella tälläistä on tapahtunut superhypermarketeissa ruuhka-aikaan. Pienemmissä kaupoissa ei niinkään ja jos vielä käy niissä myöhään illalla niin on välttynyt hyvin.

Vierailija
128/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista kuule p a s k a! Kyllä lapsetkin saa kaupassa koskea tuotteisiin, niin kuin aikuisetkin. Taidat vihata lapsia.

Se ero olikin tässä se että nämä tuotteet olivat toisen asiakkaan omaisuutta, maksetut!!

T.eri

Huoh. Lukisit aloituksen ennen kuin kommentoit.

T.Sama

No kuule, en näe siinä mitään suurempaa eroa. Jos tuotteet oli asiakkaan korissa tai hihnalla ennen kun oli maksanut ne, olivat nämä tuotteet kuiteinkin sen asiakkaan, periaatteessa.

Saako toisten mukulat penkoa sun käsilaukkua tai vaikka piirtää autosi päälle, kun ei tunnu haittaavan?

Oletko aika tyhmä? Ei haittaa ollenkaan jos joku koskee tavaraani, oli sitten kyseessä lapsi tai aikuinen. Tietenkin se haittaa jos joku henkilö piirtää vaikka autooni, sillä se on ilkivaltaa, ja aiheuttaa vahinkoa omaisuudelleni. Ymmärrätkö mikä ero näissä esimerkeissä on ? Ja miksi olet noin vihamielinen lapsia kohtaan. Ei kaikilta lapsilta puutu käytöstavat, kuten on myös aikuisia joilta puuttuu käytöstavat.

Kommentin kirjoittaja

Sinulta puuttuu käytöstavat, kun pidät hyväksyttävänä hipelöidä luvatta tuntemattomien tavaroita.

Vierailija
129/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista kuule p a s k a! Kyllä lapsetkin saa kaupassa koskea tuotteisiin, niin kuin aikuisetkin. Taidat vihata lapsia.

Se ero olikin tässä se että nämä tuotteet olivat toisen asiakkaan omaisuutta, maksetut!!

T.eri

T.Sama

No kuule, en näe siinä mitään suurempaa eroa. Jos tuotteet oli asiakkaan korissa tai hihnalla ennen kun oli maksanut ne, olivat nämä tuotteet kuiteinkin sen asiakkaan, periaatteessa.

Saako toisten mukulat penkoa sun käsilaukkua tai vaikka piirtää autosi päälle, kun ei tunnu haittaavan?

Oletko aika tyhmä? Ei haittaa ollenkaan jos joku koskee tavaraani, oli sitten kyseessä lapsi tai aikuinen. Tietenkin se haittaa jos joku henkilö piirtää vaikka autooni, sillä se on ilkivaltaa, ja aiheuttaa vahinkoa omaisuudelleni. Ymmärrätkö mikä ero näissä esimerkeissä on ? Ja miksi olet noin vihamielinen lapsia kohtaan. Ei kaikilta lapsilta puutu käytöstavat, kuten on myös aikuisia joilta puuttuu käytöstavat.

Kommentin kirjoittaja

Sinulta puuttuu käytöstavat, kun pidät hyväksyttävänä hipelöidä luvatta tuntemattomien tavaroita.

Häh?! En pidä hyväksyttävänä kopeloida, toisten tavaroita.

Vierailija
130/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.eri

T.Sama

Kommentin kirjoittaja

Kopeloida tavaroita :D

Vierailija
131/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myös ostoksia pakatessa voi vieressä oleva lapsi alkaa klähmiä ostoksia. Eikä vieressä ostoksiaan pakkaava vanhempi kiellä!

Vierailija
132/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.eri

T.Sama

Kommentin kirjoittaja

Jos olet sama kirjoittaja, joka kirjoitti, että: Ei haittaa ollenkaan jos joku koskee tavaraani, oli sitten kyseessä lapsi tai aikuinen, niin mitä se sitten tarkoitti? Jos olet eri kirjoittaja, niin anteeksi sekaannus.

-ei se kenelle kommentoit

Vierailija
133/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä annan vieraan lapsen auttaa minua pakkaamisessa.😊 Kiva se on seurata lasten touhuja.

Sehän olisikin ihan mukavaa jos auttaisivat pakkaamisessa. Mutta yleensä vain töllöttävät ja klähmivät.

Vierailija
134/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.eri

T.Sama

Kommentin kirjoittaja

Jos olet sama kirjoittaja, joka kirjoitti, että: Ei haittaa ollenkaan jos joku koskee tavaraani, oli sitten kyseessä lapsi tai aikuinen, niin mitä se sitten tarkoitti? Jos olet eri kirjoittaja, niin anteeksi sekaannus.

Eli siis, itseäni se ei haittaa, mutta en pidä sitä hyväksyttävävävänä, jos jonkun toisen, joka siitä ei pidä, tavaroihin kosketaan. Ja sama kirjoittaja tosiaan kyseessä.

Vierailija
135/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vanhemmat eivät kasvata lapsiaan, mutta suuttuvat kun joku vieras komentaa. Ällöttää kun lapsia laitetaan ostoskärryihin paskaisine kenkineen, enkä todellakaan halua kenenkään koskevan ostoksiinikaan. En ymmärrä lasten vanhempia, luulisi että he haluaisivat lastensa käyttäytyvän hyvin, ettei kaikki ajattelisi että onpa huonosti kasvatettu kakara. Itse ainakin haluaisin, että omasta lapsestani ajateltaisiin vain positiivisesti.

Vierailija
136/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt lapsen koskevan toisen ostoksiin ja käyn kuitenkin kolmesta viiteen kertaamn viikossa kaupassa. Uskoisin tuollIaisen touhun olevan aika yksittäistä, tokikaan ei sallittua.

Minä olen ja sanonut äidille, että voisitko nostaa lapsen pois pakkaushyllyltä likaisine kenkineen. Siinähän pyöritteli silmiään..- Ei kiinnostanut.

Vierailija
137/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt lapsen koskevan toisen ostoksiin ja käyn kuitenkin kolmesta viiteen kertaamn viikossa kaupassa. Uskoisin tuollIaisen touhun olevan aika yksittäistä, tokikaan ei sallittua.

Minä olen ja sanonut äidille, että voisitko nostaa lapsen pois pakkaushyllyltä likaisine kenkineen. Siinähän pyöritteli silmiään..- Ei kiinnostanut.

Ja onpa jopa myyjätkin sanoneet asiakkaille tästä, etrei lapsen paikka ole pakkaushyllyllä.

Vierailija
138/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä millään muista törmänneeni tuommoiseen koskaan. Ei se mikään laaja ilmiö voi olla.

N50

On se. Mäkin olen törmännyt.

Olen mulkaissut aika pahan näköisesti tenavaa, joka on yrittänyt pakata mun ostoksiani äitinsä kassiin. Katsoi vähän ihmeissään mutta totteli heti ja häipyi toiselle puolelle.

N50+

Vierailija
139/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoon näitä. Kerrankin yksi tämmöinen nappas räkäsormiinsa mun jäätelön ja rupesi sitä sulattamaan kun mä jouduin vielä olemaan kassalla maksamassa. Sanoin siitä ja äitinsä vaikutti tuohtuneelta. 

En myöskään tajua miksi annetaan sen taaperon vallata pakkauslauta kun toisenkin asiakkaan pitäisi mahtua siihen pakkaamaan. Onneksi korona toi mukanaan ne välilipareet pakkauspäähän niin se vähän sentään hidastaa näitä. 

Nyt kun alettiin purnata kersojen käytöksestä kaupoissa, niin en myöskään ymmärrä vanhempia, jotka antoivat penskansa ryömiä leikkeleiden sekaan makoilemaan likaisissa ulkovaatteissaan ja kengissään. Niin oli hauskaa kun lapsi siellä pyöri toisten ruokien päällä!

Vierailija
140/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.eri

T.Sama

Kommentin kirjoittaja

Eli siis, itseäni se ei haittaa, mutta en pidä sitä hyväksyttävävävänä, jos jonkun toisen, joka siitä ei pidä, tavaroihin kosketaan. Ja sama kirjoittaja tosiaan kyseessä.

Okei, hyvä ja kiitos kun selvensit. Tekstisi ymmärrettiin niin, että hyväksyisit muiden tavaroihin koskemisen ja siksi sait ikäviä kommentteja. Nyt kantasi pitäisi olla kaikille selkeä, joskus siihen tarvitaan se ratakisko.

-tuo lainaamasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan