Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut antaa lastensa klähmiä kassajonossa muiden ostoksia?

Vierailija
22.10.2022 |

Vanhempansa vaan seisoo tuppisuuna eikä sano mitään.

Sitten kun kielsin, niin lapsi katsoi minua, mutta lopetti. Sitten meni sanomaan jotain äidilleen ja sitten molemmat vilkuilivat minua. Miksei voi vaan itse kieltää lapsia?

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään lapsivihaa, jos ei hyväksy vieraan lapsen lääppivän omia ostoksiaan. Vanhemmissa se vika on! Kasvatuksessa ja valvonnassa.

Kyllä se vaan on, ja yleistämistä. Tulee surullinen olo kun täällä haukutaan lapsia.

Siis mitä! Ei tässä lapsia haukuta vaan vastuuttomia vanhempia!

Vierailija
102/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää tup trolli huomioimatta on just trolli tai äiti joka ei saa kurittomia ja haistattelevia kakaroitaan kuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään lapsivihaa, jos ei hyväksy vieraan lapsen lääppivän omia ostoksiaan. Vanhemmissa se vika on! Kasvatuksessa ja valvonnassa.

Kyllä se vaan on, ja yleistämistä. Tulee surullinen olo kun täällä haukutaan lapsia.

Voisitko ystävällisesti kertoa, miten täällä ollaan haukuttu lapsia?

No, kyllä voin ystävällisesti kertoa. Esim. täällä ollaan yleistetty että, kaikilta lapsilta puuttuu käytöstavat ja käytetty loukkaavia ilmauksia kuten esim. penska.

Vierailija
104/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta meinasi hävitä maksettu suklaalevy kassalla vieraan lapsen käsiin. Minulta tuli tiukka kielto samaan aikaan kassatyöntekijän kanssa ja äitinsä sanoi, että olisit nyt antanut sen suklaalevyn, kun toisella niin teki mieli. Sanoin, että täällähän vielä kaupassa ollaan, osta itse. Joillakin ei ole minkäänlaista häpyä.

Epäreilua. Mulle ei koskaan tapahdu mitään jännää kaupassa. Muille näköjään kaiken aikaa.

Vierailija
105/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä! Ei tässä lapsia haukuta vaan vastuuttomia vanhempia!

No ei ehkä aloituksessa, mutta myöhemmissä kommenteissa.

Sama

Vierailija
106/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjase ja työnnä lapsi muualle, niin minä joka kerta olen tehnyt. sillä lapsella ei muutenkaan ole asiaa seistä siellä pakkauslaiturilla.

Vierailija
107/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää tup trolli huomioimatta on just trolli tai äiti joka ei saa kurittomia ja haistattelevia kakaroitaan kuriin.

Itselläni ei ole lapsia, jos minua tarkoitat. Olen kuitenkin todella lapsirakas jaaina toivonut että saisin vielä lapsia.

En myöskään ole trolli. Ja olen se joka puolustaa tässä keskustelussa lapsia.

Vierailija
108/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole lapsia, jos minua tarkoitat. Olen kuitenkin todella lapsirakas jaaina toivonut että saisin vielä lapsia.

Minä taas toivon, että et ikinä saa lapsia.

Vierailija
109/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota, ota, niin käsi tottuu!

t. haakertti

Vierailija
110/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikilla aikuisilla on vanhemman velvollisuus puuttua, jos lapset perseilee.

Minulla ei ole mitään VELVOLLISUUTTA puuttua toisten lapsien kasvatukseen vaikka kuinka perseilisivät.

Ainoa VELVOLLISUUS, joka minulla lapsettomalla on, on rahoittaa ja maksaa näiden etuoikeutettujen röyhkimysten elämä.

Vierailija
111/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helv. Todella ilkeästi sanottu. Mikset toivo minun saavan lapsia ?!

Vierailija
112/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmeisesti sitten vihaan omaa lastani koska kiellän häntä kiipeilemästä ja sorkkimasta muiden tavaroita.

Vierailija
113/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut antaa kaupassa vanhustensa puristella hedelmiä ja vihanneksia?

Ääliö, se on eri asia. Siitä tietää, onko hedelmä tai vihannes ostokelpoinen. Tosin niitä ei puristella, vaan kosketus on hennompi.

Kenelläkään, ei lapsellakaan, ole minkäänlaista asialista tarvetaa rähmiä muiden ostoksia. Ei ihme, etteivät nuoret nykyisin oikein erota vierasta ja toisen omaa.

Vierailija
114/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmeisesti sitten vihaan omaa lastani koska kiellän häntä kiipeilemästä ja sorkkimasta muiden tavaroita.

No minä en tietenkään pysty sanomaan vihaatko, sinä lapsia. En kuitenkaan ymmärrä miksi kieltäisit lastasi kiipeilemässä ja pitämästä hauskaa.

Sama

Vierailija
115/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalista. Olen nelikymppinen ja käyn useita kertoja viikossa kaupassa. Koskaan ei ole kenenkään lapset ottaneet ostoksiani. Missäköhän tällaista tapahtuu?

Olen myös hämmästynyt lapsivihamielisestä tyylistä, tosi ilkeää sanailua. Mistähän tämä johtuu? Onko korona ja sota synkistänyt ja pimentänyt. Toivotaan vieraalle ihmiselle lapsettomuutta, jne. Vai onkohan täällä vain pari katkeraa ihmistä viestittelemässä keskenään.

Vierailija
116/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, joka ei kasvata lastaan, vihaa itse lastaan.

Vierailija
117/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska et kykene kasvattamaan lasta.

Eri

Vierailija
118/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska et kykene kasvattamaan lasta.

Eri

Jaaha, miten niin en pysty ? No ainakin pystyn siihen paremmin kuin täällä lapsiaan vihaavat mammat.

Vierailija
119/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karjase ja työnnä lapsi muualle, niin minä joka kerta olen tehnyt. sillä lapsella ei muutenkaan ole asiaa seistä siellä pakkauslaiturilla.

Näin. Jos siellä pakkauspäässä joku lapsi on kahminut ostoksia minun puoleltani, olen ärähtänyt ja riuhtaissut tavaran takaisin. Ihan sama, mitä mulkoilua tai parkua tulee, toisen omaisuuteen ei kosketa. Muuten ei haittaa, jos siellä pakkaamassa on lapsi ihmettelemässä oman porukkansa ostoksia.

Vierailija
120/142 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en tietenkään pysty sanomaan vihaatko, sinä lapsia. En kuitenkaan ymmärrä miksi kieltäisit lastasi kiipeilemässä ja pitämästä hauskaa.

Sama

Sinun lapsesiko, sitten saisi kiipeillä ja riehua pitkin kyliä miten sattuu? Mites jos lapsesi vaikka kiipeäisi puuhun, putoaisi sieltä, ja loukkaantuisi vakavasti. Mitäs sitten sanoisit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä